Vraag

Vragenlijst meiden extra

  • 10 July 2021
  • 5 reacties
  • 644 Bekeken

Badge

Hallo meiden.

 

Ik hoop dat jullie allemaal een beetje door de coronatijd heen komen. Het is niet makkelijk, maar we boxen ons er zeker doorheen💪🏻.

 

Ik heb voor jullie een vragenlijst gemaakt, maar omdat veel lijsten standaard vragen hebben, heb ik besloten om hier wat niet standaard vragen in te stellen, in combinatie met normale vragen.

 

Veel plezier met het invullen van de lijst.

 

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je geaardheid?
  3. Wat is je cupmaat?
  4. Masturbeer je? Zo ja, hoe veel?
  5. Heb je al eens sex gehad? Zo ja, hoe oud was je?
  6. Ben je op dit moment verliefd?
  7. Stel, je hebt op dit moment een vriend/vriendin, maar je wil graag seks. Hoe zou jij de eerste keer aan pakken?
  8. Hoe ziet de ideale avond alleen met je vriend of vriendin er uit?
  9. (vraag verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9)
  10. Stel, een super knappe jongen of meisje komt naar je toe en vraagt je om seks te hebben, wat zou jij doen of zeggen?
  11. Zou je seks hebben zonder condoom?
  12. wat is het geilste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?
  13. (vraag verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9)
  14. Met welke beroemdheid wil jij nog eens seks hebben?
  15. Seks voor of na het huwelijk?
  16. Heb je wel eens samen met iemand gemasturbeerd? Zo ja, hoe was dat?
  17. Over welk deel van je lichaam ben je het meest tevreden en waarom?
  18. Over welk deel van je lichaam ben je het minst tevreden en waarom?
  19. Wil je later kinderen? Zo ja, hoe veel en op welke leeftijd?
  20. Ben je op dit moment geil?
  21. Wat vond je van de vragenlijst?

Onwijs bedankt voor het invullen, hopelijk vonden jullie het leuk!😊


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hallo meiden.

 

Ik hoop dat jullie allemaal een beetje door de coronatijd heen komen. Het is niet makkelijk, maar we boxen ons er zeker doorheen💪🏻.

 

Ik heb voor jullie een vragenlijst gemaakt, maar omdat veel lijsten standaard vragen hebben, heb ik besloten om hier wat niet standaard vragen in te stellen, in combinatie met normale vragen.

 

Veel plezier met het invullen van de lijst.

 

  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je geaardheid? Hetro
  3. Wat is je cupmaat? AA
  4. Masturbeer je? Zo ja, hoe veel? Ja 5/6 x per week
  5. Heb je al eens sex gehad? Zo ja, hoe oud was je? Nope
  6. Ben je op dit moment verliefd? Soort van
  7. Stel, je hebt op dit moment een vriend/vriendin, maar je wil graag seks. Hoe zou jij de eerste keer aan pakken? Eh ik denk het niet ik zou wachten tot 14
  8. Hoe ziet de ideale avond alleen met je vriend of vriendin er uit? Film kijken en knuffelen
  9. (vraag verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9)
  10. Stel, een super knappe jongen of meisje komt naar je toe en vraagt je om seks te hebben, wat zou jij doen of zeggen? Ik zou nee zeggen want ik vind mezelf een beetje jong en ik denk dat ik er nog niet klaar voor ben 
  11. Zou je seks hebben zonder condoom? Nee tenzij ik zwanger wil worden
  12. wat is het geilste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd? Toen ik mijn haar had verkruld zei mijn ex dat ik er geil uitzag 😗
  13. (vraag verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9)
  14. Met welke beroemdheid wil jij nog eens seks hebben? Niemand
  15. Seks voor of na het huwelijk? Voor 
  16. Heb je wel eens samen met iemand gemasturbeerd? Zo ja, hoe was dat? Nope
  17. Over welk deel van je lichaam ben je het meest tevreden en waarom? Eh ik heb niet echt een buikje daar ben ik wel blij om
  18. Over welk deel van je lichaam ben je het minst tevreden en waarom? Mijn kont
  19. Wil je later kinderen? Zo ja, hoe veel en op welke leeftijd? Ja 30 ofzo
  20. Ben je op dit moment geil? Niet echt
  21. Wat vond je van de vragenlijst? Leuk

Onwijs bedankt voor het invullen, hopelijk vonden jullie het leuk!😊

 

Reputatie 1
Badge
  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je geaardheid? hetero
  3. Wat is je cupmaat? 75c
  4. Masturbeer je? Zo ja, hoe veel? ja, elke avond
  5. Heb je al eens sex gehad? Zo ja, hoe oud was je? nee
  6. Ben je op dit moment verliefd? Ja
  7. Stel, je hebt op dit moment een vriend/vriendin, maar je wil graag seks. Hoe zou jij de eerste keer aan pakken?  gwn afspreken en beetje uitdagen ofz
  8. Hoe ziet de ideale avond alleen met je vriend of vriendin er uit? filmpie kieken
  9. (vraag verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9)
  10. Stel, een super knappe jongen of meisje komt naar je toe en vraagt je om seks te hebben, wat zou jij doen of zeggen?  hangt dr af  wil het eerstd doen met iemand die ik vertrouw
  11. Zou je seks hebben zonder condoom? nee 
  12. wat is het geilste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd? idk
  13. (vraag verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9)
  14. Met welke beroemdheid wil jij nog eens seks hebben? DE JONGE leonardo dicaprio
  15. Seks voor of na het huwelijk? na
  16. Heb je wel eens samen met iemand gemasturbeerd? Zo ja, hoe was dat? nee
  17. Over welk deel van je lichaam ben je het meest tevreden en waarom? borsten en rug
  18. Over welk deel van je lichaam ben je het minst tevreden en waarom? benen, want ik heb best stevige bovenbenen
  19. Wil je later kinderen? Zo ja, hoe veel en op welke leeftijd?  Ja, ik wil er drie en dan miss op m 28 of 29
  20. Ben je op dit moment geil? nee
  21. Wat vond je van de vragenlijst? prima
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je geaardheid? Biseksueel 
  3. Wat is je cupmaat? 90 d
  4. Masturbeer je? Zo ja, hoe veel?  Ja als ik zin heb elke dag
  5. Heb je al eens sex gehad? Zo ja, hoe oud was je? Nee
  6. Ben je op dit moment verliefd? Soort van
  7. Stel, je hebt op dit moment een vriend/vriendin, maar je wil graag seks. Hoe zou jij de eerste keer aan pakken? Samen een  film kijken on der de film strelen en daar na beginnen met wat voorspel en dan sexs
  8. Hoe ziet de ideale avond alleen met je vriend of vriendin er uit? Samen een film kijken en wat strelen en dan voorspel en sexs en dan samen in bad of douche  en dan knuffelen in slaap valen samen
  9. (vraag verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9)
  10. Stel, een super knappe jongen of meisje komt naar je toe en vraagt je om seks te hebben, wat zou jij doen of zeggen? Nee want wil een persoon eerst goed kenen voordat ik het doe
  11. Zou je seks hebben zonder condoom? Nee aleen als ik aan anticonceptie ben of als ik kinderen wil  maar het liefst toch nog altijd met cindoom want wil geen soa
  12. wat is het geilste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?  Is nog nooit gebeurt jammer genoeg 
  13. (vraag verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9)
  14. Met welke beroemdheid wil jij nog eens seks hebben?  One direction 
  15. Seks voor of na het huwelijk? Voor
  16. Heb je wel eens samen met iemand gemasturbeerd? Zo ja, hoe was dat? Nee 
  17. Over welk deel van je lichaam ben je het meest tevreden en waarom? Ogen 
  18. Over welk deel van je lichaam ben je het minst tevreden en waarom? Buik en benen want die zijn stevig
  19. Wil je later kinderen? Zo ja, hoe veel en op welke leeftijd? Ja wil er denk ik 2  tussen me 25st en 30 st 
  20. Ben je op dit moment geil? Nee
  21. Wat vond je van de vragenlijst? Leuk     

               Gr bren 

Ik heb voor jullie een vragenlijst gemaakt, maar omdat veel lijsten standaard vragen hebben, heb ik besloten om hier wat niet standaard vragen in te stellen, in combinatie met normale vragen.

No offense, Pim, maar je vragen zijn behoorlijk standaard. Als je echt veel antwoorden wil op je vragen, kan je beter even op het forum kijken/zoeken. Veel succes en plezier op het forum!

Reputatie 1
Badge +1

Hallo meiden.

 

Ik hoop dat jullie allemaal een beetje door de coronatijd heen komen. Het is niet makkelijk, maar we boxen ons er zeker doorheen💪🏻.

 

Ik heb voor jullie een vragenlijst gemaakt, maar omdat veel lijsten standaard vragen hebben, heb ik besloten om hier wat niet standaard vragen in te stellen, in combinatie met normale vragen.

 

Veel plezier met het invullen van de lijst.

 

  1. Hoe oud ben je? 11
  2. Wat is je geaardheid? Nederland
  3. Wat is je cupmaat? 85 A ong. 
  4. Masturbeer je? Zo ja, hoe veel? Ja, bijna nooit. Nog maar 2 x gedaan. 
  5. Heb je al eens sex gehad? Zo ja, hoe oud was je? Nee, ben 11.
  6. Ben je op dit moment verliefd? Ja. 
  7. Stel, je hebt op dit moment een vriend/vriendin, maar je wil graag seks. Hoe zou jij de eerste keer aan pakken? Zeggen dat je er nog niet aan toe bent, maar hem wel leuk vind. 
  8. Hoe ziet de ideale avond alleen met je vriend of vriendin er uit? Film kijken met lekkere snacks. Als het m'n cruch is dicht bij elkaar liggen. 😍
  9. (vraag verwijderd ivm regel 9)
  10. Stel, een super knappe jongen of meisje komt naar je toe en vraagt je om seks te hebben, wat zou jij doen of zeggen? Ik weet het niet. Denk ik nee, maar ook weer ja. 
  11. Zou je seks hebben zonder condoom? Nee. 
  12. wat is het geilste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd? Idk
  13. (vraag verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9)
  14. Met welke beroemdheid wil jij nog eens seks hebben? Idk
  15. Seks voor of na het huwelijk? Voor kan gwn. Je hoeft niet perse getrouwd te zijn van mij. 
  16. Heb je wel eens samen met iemand gemasturbeerd? Zo ja, hoe was dat? Nee, zou het wel een x doen. Maar toch niet gedaan. 
  17. Over welk deel van je lichaam ben je het meest tevreden en waarom? Mijn ogen en wimpers vind ik heel mooi. 
  18. Over welk deel van je lichaam ben je het minst tevreden en waarom? Mijn buik denk ik, omdat ik een beetje dik ben. Maar ik ben niet perse ontevreden.
  19. Wil je later kinderen? Zo ja, hoe veel en op welke leeftijd? Ja, 2 kinderen. Mijn moeder was 23 en dat vind ik ook geen slechte leeftijd. 
  20. Ben je op dit moment geil? Beetje
  21. Wat vond je van de vragenlijst? Leuk. 

Onwijs bedankt voor het invullen, hopelijk vonden jullie het leuk!😊

 

Reageer