Skip to main content

vragenlijst kreunen meisjes

• February 12, 2026
  • 5 reacties
  • 1222 Bekeken

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3

Hey  ik ben een  jongen ik ben 16 jaar en vind mage geil en aantrekkelijk als meisjes hard kreunen tijdens de sex  

1.  leeftijd?
  2. Beschrijf je zelf 
  3. ontmaagd?
  4. kreun je?
  5. zo ja, tijdens seks of alleen masturbatie?
  6. Als je kreunt tijdens masturbatie, is dit dan met vingeren, speeltje of beide?
  7. in geval van speeltje, welke?
  8. waarom kreun je, is het omdat het pijn doet of gewoon omdat je heel erg bevredigd wordt?
  9. Én doe je dat hard of niet 
  10. Heb misschien nog vragen 

5 reacties

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 12, 2026

Hey  ik ben een  jongen ik ben 16 jaar en vind mage geil en aantrekkelijk als meisjes hard kreunen tijdens de sex  

1.  leeftijd? 15 
  2. Beschrijf je zelf  lang blond haar mooie figuur blauw ogen 
  3. ontmaagd?ja 
  4. kreun je? Ja 
  5. zo ja, tijdens seks of alleen masturbatie?  Met de seks wel meer 
  6. Als je kreunt tijdens masturbatie, is dit dan met vingeren, speeltje of beide? Beide 
  8. waarom kreun je, is het omdat het pijn doet of gewoon omdat je heel erg bevredigd wordt?  Het voelde erg bevredigd 
  9. Én doe je dat hard of niet  het kan soms wel hart gaan zo heeft de broer van mijn ex heeft ons bezig oren gaan 
  10. Heb misschien nog vragen ja bij André vragen lijst had jij over trio met best vriendinnen van ex hoe kreunen die meisjes dan 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 13, 2026

Hey dat was wel intens ze kreunen wel hard dat was  wel geil ja toen met 3 meisjes mijn ex en haar vriendinnen 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 16, 2026

1.  leeftijd? 16 
  2. Beschrijf je zelf lang bruin haar sportief lichaam 
  3. ontmaagd? Nee 
  4. kreun je?ja 
  5. zo ja, tijdens seks of alleen masturbatie? Allebei 
  6. Als je kreunt tijdens masturbatie, is dit dan met vingeren, speeltje of beide? Ja
  8. waarom kreun je, is het omdat het pijn doet of gewoon omdat je heel erg bevredigd wordt? Bevredigd 
  9. Én doe je dat hard of niet  nou het best wel hart gaan 
  10. Heb misschien nog vragen kreun je zelf  ook dan 

• Net nieuw
  • February 16, 2026

1.  leeftijd? 17
  2. Beschrijf je zelf. Gemiddelde lengte bruin haar hazel ogen, 169cm
  3. ontmaagd? Nee
  4. kreun je? Soms 
  5. zo ja, tijdens seks of alleen masturbatie? Masturbatie
  6. Als je kreunt tijdens masturbatie, is dit dan met vingeren, speeltje of beide? Vingeren
  7. in geval van speeltje, welke? Nvt
  8. waarom kreun je, is het omdat het pijn doet of gewoon omdat je heel erg bevredigd wordt? Heel erg bevredigt
  9. Én doe je dat hard of niet. Kreunen niet echt omdat mn ouders etc het dan horen 
  10. Heb misschien nog vragen. Nee

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 17, 2026

Hey dat was wel intens ze kreunen wel hard dat was  wel geil ja toen met 3 meisjes mijn ex en haar vriendinnen 

Dat snap ik wel leuk