Vraag

vragenlijst jongens (penis, haren, balzak, aftrekken)

  • 27 April 2023
  • 17 reacties
  • 1171 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hoi jongens, anoniempje045 hier. Ik heb hier wat vragen voor jullie:

  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid)
  2. penis lengte slap:
  3. penislengte stijf:
  4. omtrek eikel:
  5. Heb je groten balen?
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven)
  7. heb je een grote balzak?
  8. wat is de omtrek van je balzak?
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak?
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel?
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel?
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel?
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt
  14. heb je okselhaar?
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel?
  16. hoevaak ruk je per week? 
  17. heb je een grote piemel?
  18. wat kan beter aan je penis?
  19. Hoeveel aders zie je?
  20. staat die recht als die stijf is of schuin?

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien?
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg?
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg?
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg?
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg?
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is?
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen?

 

 


17 reacties

Reputatie 2
Badge +4

ik ben de maker dus vul hem zelf ook in
 

  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid) 14 jaar en 3 maanden 
  2. penis lengte slap: 14 cm 
  3. penislengte stijf: 17 cm 
  4. omtrek eikel: 14 cm 
  5. Heb je groten balen? Ja echt super grote nog groter dan mijn vader en alle kinderen bij voetbal onder de douche terwijl ik een jaar jonger ben 
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven) nog grotere dan pingpong ballen 
  7. heb je een grote balzak? Ja echt super groot 
  8. wat is de omtrek van je balzak? 16 cm
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? Hangen super erg want zijn super groot dus dan weegt het ook veel 
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? Ja heele boos 
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? Ja heele grote bos 
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? Kleine bos haren 
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt? Ja super erg 
  14. heb je okselhaar? Ja paar haren 
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? 7 cm zonder water of spug 
  16. hoevaak ruk je per week? 2x per dag
  17. heb je een grote piemel? Valt wel mee 
  18. wat kan beter aan je penis? De lengte slap 
  19. Hoeveel aders zie je? 4 aders
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? Schuin naar links 

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? 12,5 jaar 
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? 13 jaar 
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? 13,5 jaar 
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? Eind 13 
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg? Begin 14 jaar 
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is? Ja sws 
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen? Ja heel erg 
Reputatie 3
Badge +3
  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid)    14
  2. penis lengte slap:   7
  3. penislengte stijf:   12
  4. omtrek eikel:  idk
  5. Heb je groten balen?    valt wel mee
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven)    druiven
  7. heb je een grote balzak?    valt wel mee
  8. wat is de omtrek van je balzak?   idk
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak?   zitten best wel strak
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel?    nee
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel?    klein beetje haar boven mijn lul
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel?    nee
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt    ja een beetje
  14. heb je okselhaar?    nee
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel?    ik kan de eikel helemaal bloot krijgen
  16. hoevaak ruk je per week?    10x ofzo
  17. heb je een grote piemel?   nee klein
  18. wat kan beter aan je penis?    lengte en dikte
  19. Hoeveel aders zie je?   2
  20. staat die recht als die stijf is of schuin?   recht

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien?    12
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg?    13
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg?    x
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg?    x
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg?    x
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is?   ja heel erg blij
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen?   ja
Badge

Hoi jongens, anoniempje045 hier. Ik heb hier wat vragen voor jullie:

  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid) 15, 3 maanden 
  2. penis lengte slap: niet gemeten maar denk 11 cm ofz
  3. penislengte stijf: 17 cm
  4. omtrek eikel: niet gemeten 
  5. Heb je groten balen? Normaal 
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven) weet niet maar wel iets groter dan een ping pong balletje 
  7. heb je een grote balzak? Normaal
  8. wat is de omtrek van je balzak? Niet gemeten 
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? Soms hangen ze soms strak
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? Wel veel moet weer eens gaan scheren
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? Kijk 10
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? Klein beetje
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt beetje
  14. heb je okselhaar? Beetje 
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel?
  16. hoevaak ruk je per week?  2 keer per dag
  17. heb je een grote piemel? Normaal
  18. wat kan beter aan je penis? Wat rechter
  19. Hoeveel aders zie je? Weet nie ga dat nie tellen
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? Beetje naar links

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? Weet ik niet meer zo goed
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? Begin 13
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? Eind 13
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? Begin 14
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg? Eind 14
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is? Jawel
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen?ja denk ik.
  8. Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.
Reputatie 3
Badge +3

Hoi jongens, anoniempje045 hier. Ik heb hier wat vragen voor jullie:

  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid) 15 4 manden 
  2. penis lengte slap: 10
  3. penislengte stijf:16
  4. omtrekken eikel:idk
  5. Heb je groten balen?ja
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven)idk
  7. heb je een grote balzak?ja
  8. wat is de omtrek van je balzak?idk
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak?valt mee
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel?ja, veel 
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel?ja normaal veel als ik niet scheer
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel?ja normaal veel als ik het niet scheer
  13. gaan je ballen erg op en neer als je ruktsoms
  14. heb je okselhaar?ja
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel?idk
  16. hoevaak ruk je per week? 3
  17. heb je een grote piemel?volgens de meeste wel
  18. wat kan beter aan je penis?ietje groter 
  19. Hoeveel aders zie je?1
  20. staat die recht als die stijf is of schuin?beetje scheen

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien?op die leeftijd lette ik er niet op
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg?8
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg?tegelijkertijd
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg?10
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg?9,5
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is?ja
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen?jd

 

 

 

Reputatie 7
Badge +5
  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid) 13
  2. penis lengte slap: 8,5 cm
  3. penislengte stijf: 10 cm
  4. omtrek eikel: 7 cm
  5. Heb je groten balen? Nee kleine strakke
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven) met zakje en al pingpongbal 
  7. heb je een grote balzak? Nee zie hierboven 
  8. wat is de omtrek van je balzak? geen idee 8cm ofzo
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? zitten strak onder m’n piemel
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? nee helemaal kaal en glad daar 
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? nee helemaal kaal en glad daar
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? nee helemaal kaal en glad daar 
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt nee helemaal niet ze zitten strak onder m’n piemel
  14. heb je okselhaar? nee helemaal kaal en glad daar 
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? helemaal naar beneden zonder probleem 
  16. hoevaak ruk je per week? 2/3 x
  17. heb je een grote piemel? nee kleine vind ik maar groeit nog wel
  18. wat kan beter aan je penis? geen idee vind hem mooi zo en andere mensen ook
  19. Hoeveel aders zie je? geen een
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? Als die stijf is staat ie recht vooruit (van me af zeg maar) in het midden met een licht boogje naar beneden 

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? zit nog niet echt groei in
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? Heb nog niks
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? Heb nog niks
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? heb nog niks
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg? ook daar heb ik nog niks
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is? ja hoor
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen? nee lijkt me lastig lopen en zeker omdat ik veel bloot ben
  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid) 14 jaar
  2. penis lengte slap: 8cm
  3. penislengte stijf: 14cm
  4. omtrek eikel: geen idee
  5. Heb je groten balen? Ja
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven)druiven
  7. heb je een grote balzak? Ja
  8. wat is de omtrek van je balzak? Idk
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? ligt aan of het warm of koud is
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? Bijna niks
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? Scheer het 
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? Scheer het
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt? Ja soms
  14. heb je okselhaar? Ja
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? Meestal midden eikel
  16. hoevaak ruk je per week?  3-4
  17. heb je een grote piemel? Opzich wel
  18. wat kan beter aan je penis? Langer
  19. Hoeveel aders zie je? Paar
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? Schuin naar rechts

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? 12
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? 13
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? 14
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? 14
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg? 14
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is? Ja
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen? Nee te groot
Reputatie 4
Badge +3
  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid): 15
  2. penis lengte slap: 10/11
  3. penislengte stijf: 18/19
  4. omtrek eikel: idk
  5. Heb je groten balen? Ligt aan de temperstuur 
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven) druif miss iets groter 
  7. heb je een grote balzak? Gwn normaal 
  8. wat is de omtrek van je balzak?idk
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? Als het warm is los. Koud is strak meestal
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? Ja, boven m’n pik en onder m’n navel
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? Uhhh ja maar scheer het wel
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? Uhhh ja maar scheer het wel
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt: meestal wel
  14. heb je okselhaar? Ja
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? Helemaal
  16. hoevaak ruk je per week?  6/7 keer
  17. heb je een grote piemel? Ik vind dat ik best n grote heb
  18. wat kan beter aan je penis? Grotere ballen
  19. Hoeveel aders zie je? Idk, tel dat niet
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? Schuin naar boven naar m’n buik

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? Idk
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? Uhh 13 ofz
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? Zelfde als boven 
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? Zelfde als boven
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg? 14 
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is?nou mijne is al groter dan zeventien😂
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen?jup
Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniempje045,

 

  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid): - ik ben een jongen van 14 en van de zomer wordt ik 15
  2. penis lengte slap: - 12,5 cm lang
  3. penislengte stijf: - ruim 15 cm lang
  4. omtrek eikel: - ik weet wel gewoon slap 10cm omtrek en stijf 12,5 cm omtrek, maar das gewoon ergens in het midden gemeten, maar denk dat m'n eikel wel ongeveer hetzelfde is, idk precies
  5. Heb je groten balen? - gewoon, niet echt opvallend groot of klein, het voelt een beetje hetzelfde als bij andere jongens (niet dat ik aan iedereen zijn piemel enzo zit, maar wel bij wat jongens gedaan) en mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam)
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven)  kleiner dan de lychees en iets groter dan de druiven bij de chinees waar we gisteravond hebben gegeten, die lychees waren echt niet normaal zo groot….daar hoef ik er niet 2 van in mijn onderbroek, dan kan ik niet meer normaal lopen en zitten
  7. heb je een grote balzak? - gwn normaal 
  8. wat is de omtrek van je balzak?  geen idee, die heb ik nog nooit gemeten
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? - zelfde als @Nick07 (ik had zijn lijstje toch al gekopieerd voor de vragen) , dus dat heb ik ff copy/paste gedaan, dat scheelt weer typen….behalve dan alles wat ik nu net hiervoor allemaal getypt heb bij deze vraag 😂. Het antwoord is dus: Als het warm is los. Koud is strak meestal
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? - Ja, boven m’n pik een klein bosje en onder m’n navel nog niets, das nog gwn glad
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? - niet superveel en ik heb ze een keertje getrimd, nou ja, mijn broers hebben me geholpen, want het ging niet echt goed toen ik het zelf gedaan had, alles scheef en ik had bloed, want in m'n velletje geknipt met dat elektrische kutding, oh nou snap ik ook waarom dat bij mijn piemel niet goed ging  🤣
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? - ja, weinig, maar zelfde als bij 11
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt:  - meestal wel, ligt er ook aan hoe hard ik ruk
  14. heb je okselhaar? - niet echt, is de moeite niet, maar ik vind het wel goed zo
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? - ik probeerde net te meten, ik denk iets van 5 cm, maar weet niet tot waar ik moet meten, het komt er eigenlijk op neer dat m'n velletje helemaal naar beneden kan slap en stijf, maar als ik 'm niet zelf naar beneden doe en houd, dan floept ie er weer terug over
  16. hoevaak ruk je per week?  - elke dag wel een keertje ongeveer
  17. heb je een grote piemel? - Ik vind dat ik best n grote heb, ja, dat vind ik ook @Nick07, maar even over mijn piemel: ik heb eigenlijk altijd wel een redelijk lange slappe gehad in vergelijking met andere jongens van mijn leeftijd en dan denkt ‘iedereen’ dat ie stijf ook wel giga is, maarre das niet zo, maar ik vind 'm toch wel mooi en hij doet het goed, dus van mij (en mijn vriendje Lev, dat moest ik er even bij zeggen)  geen klachten
  18. wat kan beter aan je penis? - niks, hij is perfect haha
  19. Hoeveel aders zie je? - van die 'dikke’ misschien 1 of 2 en dan zie ik nog wel overal van die lijntjes lopen, geen idee, sws minder als Lev er heeft, maar hij is ook al 17 en ik 14, dus
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? - beetje schuin naar linksboven naar m’n buik, ik heb een flauw bochtje zo naar links een beetje

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? - ik denk vanaf 11-12 ofzo?
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? - uhm  ook zoiets
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? - zelfde als boven 
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? - heb ik niet
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg? - 14, maar is de moeite niet, maar ik vind het wel goed zo, ik hoef niet overal haar, ben nou nog gewoon lekker glad en dat voelt goed
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is? - lijkt me wel cool of 18 cm net als @Nick07 
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen?- ik denk 't, ik weet niet hoe je dat moet meten…

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid)  16, ergens dit jaar word ik 17. Dan 18, daarna 19. Hoe uitgebreid wil je het hebben? 😂
  2. penis lengte slap: 9,5cm
  3. penislengte stijf: ongeveer 15cm
  4. omtrek eikel: weet ik niet, nooit gemeten
  5. Heb je groten balen? Niet heel groot en niet heel klein. Normaal i guess
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven) Iets kleiner dan pingpong ballen denk ik
  7. heb je een grote balzak? Nee, niet echt.
  8. wat is de omtrek van je balzak? Weet ik niet
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? Zelfde als @Nick07 en @MickeyMouse 
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? Er beginnen een paar haartjes te groeien rond m’n navel
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? Ja, boven m’n lul heb ik een bosje schaamhaar. Niet overdreven veel of zo.
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? Ja, daar zit ook wat. Ook niet veel
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt Ja, vooral als ik harder aan het rukken ben, bijv. als ik bijna klaarkom.
  14. heb je okselhaar? Ja
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? Ik kan de eikel helemaal bloot krijgen
  16. hoevaak ruk je per week? 5 of 6 keer. Soms vaker als ik bij m’n vriendje ben of hij bij mij.
  17. heb je een grote piemel? Vind ik niet. Gewoon normaal
  18. wat kan beter aan je penis? Ik ben er wel tevreden mee. Vriendje ook wel😄
  19. Hoeveel aders zie je? 2 aders zijn goed zichtbaar
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? een beetje schuin

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? Zal wel rond 11 jaar zijn geweest
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? Zelfde
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? Zelfde (ja saai antwoord, I know😄)
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? 16, begint nu een beetje te komen
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg?  Tussen 13 en 14
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is? Ja, denk ik het
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen? Lijkt me niet echt lekker zitten in de broek 😂
Reputatie 7
Badge +9

Leeftijd: (graag uitgebreid) 15 en 77.75 dagen. Je zei uitgebreid: dan krijg je uitgebreid

penis lengte slap: 9cm

penislengte stijf: 15cm

omtrek eikel:eikel? 

Heb je groten balen?

weet ik niet

hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven)

iets van.. ik zou het echt niet weten😂

heb je een grote balzak? 

nee valt wel mee

wat is de omtrek van je balzak? 

omtrek? Geen idee

Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak?

strak, tenminste. Zover ik heb vergleken

heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel?

ja. Ik ga niet tellen. Maar ik scheer het om de week soms 2 weken

Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel?

zelfde verhaal als hierboven^

heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel?

nee, alleemaal weg geschoren

gaan je ballen erg op en neer als je rukt

niet zoveel ik zie

heb je okselhaar?

ja, zelfde verhaal. Scheer het bijna altijd wel om de week of 2. Ik ben zoiezo blond dus je ziet het niet echt goed maar het is er wel.

hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel?

over mn eikel maar ik doe dat niet vaak ofzo

hoevaak ruk je per week? 

3 - 4 keer. Niet vaak vergeleken met andere op dit forum volgens mij

heb je een grote piemel?

wat is groot? Geen porno groot nee. Maar ook weer niet micro klein

wat kan beter aan je penis?

misschien geen haar groei. Maar ja daar heb je het scheren voor heh

Hoeveel aders zie je?

1 een heel klein beetje i guess

staat die recht als die stijf is of schuin?

beetje omhoog.

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

 

Hoe oud was je toen je penis begon met groeien?

13

hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg?

13.5

hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg?

13.5

hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg?

15 dus dit jaar

hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg?

14

zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is?

ja denk ik

Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen?

 het zou me niet schelen maar blij zou ik er niet van worden

 

Nou dat was een heel erg gedataileerde vragenlijst.

maarja het is het internet. Wat had ik verwacht🤣

Reputatie 3
Badge +3
  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid) 13 jaar 9 maanden
  2. penis lengte slap: 10cm
  3. penislengte stijf: 14.5cm
  4. omtrek eikel: 13cm
  5. Heb je groten balen? Niet echt
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, ​​​​​​ gehaktballen, pingpong ballen, druiven) ik denk almond
  7. heb je een grote balzak? Lang genoeg voor mn ballen om te hangen
  8. wat is de omtrek van je balzak? van boven naar beneden om de balzak en naar boven 15 cm en omtrek horizontaal 21cm
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? hangen
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? Ja maar niet veel en is ook niet lang
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? ja best een bosje
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? ja maar het liefst knip ik dat af
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt soms wel
  14. heb je okselhaar? ja
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? Deze begrijp ik ff nie
  16. hoevaak ruk je per week?  iets van 3 of 4x per week
  17. heb je een grote piemel? voor mijn leeftijd opzich
  18. wat kan beter aan je penis? Iets groter en dikker
  19. Hoeveel aders zie je? Best veel als je goed kijkt maar er is er 1 die ook echt uitsteekt
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? Schuin naar boven

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? Eind 11 jaar oud
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? 11 en een half
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? 12 begin
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? 13 en een half
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg? 13 en een half
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is? Heel erg
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen? Super graag
Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniempje333,

 

hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? Deze begrijp ik ff nie

Simpel gezegd vraagt ie tot hoever je je eikel bloot kunt maken, dus hoever je voorhuid naar beneden kan

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Anoniempje045,

 

  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid): - ik ben een jongen van 14 in november wordt ik 15
  2. penis lengte slap: - 7,5 ofzo
  3. penislengte stijf: - 8,5 ofzo(zal nog wel een keer opmeten en dan aanpassen
  4. omtrek eikel: - idk
  5. Heb je groten balen? - denk het
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven)  elke is zo groot als een druif dus 2 keer een druif
  7. heb je een grote balzak? - gwn normaal 
  8. wat is de omtrek van je balzak?  geen idee, die heb ik nog nooit gemeten
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? - zelfde als @Nick07 (ik had zijn lijstje toch al gekopieerd voor de vragen) , dus dat heb ik ff copy/paste gedaan, dat scheelt weer typen….behalve dan alles wat ik nu net hiervoor allemaal getypt heb bij deze vraag 😂. Het antwoord is dus: Als het warm is los. Koud is strak meestal
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? - nee, boven m’n pik een klein bosje 
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? - ja heb nog nooit geschoren
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? - ja, maar zelfde als bij 11
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt:  - idk, ligt er ook aan hoe hard ik ruk
  14. heb je okselhaar? - nee
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? - ik probeerde net te meten, ik denk iets van 5 cm, maar weet niet tot waar ik moet meten, het komt er eigenlijk op neer dat m'n velletje helemaal naar beneden kan slap en stijf, maar als ik 'm niet zelf naar beneden doe en houd, dan floept ie er weer terug over
  16. hoevaak ruk je per week?  - elke dag wel een keertje ongeveer
  17. heb je een grote piemel? - Ik vind dat ik een niet hele grote heb(sorry lukt niet OK @ weg te halen @Nick07
  18. wat kan beter aan je penis? - niks, hij is perfect haha
  19. Hoeveel aders zie je? - van die 'dikke’ misschien 1 of 2 en dan zie ik nog wel overal van die lijntjes lopen
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? - beetje schuin naar linksboven naar m’n buik, ik heb een flauw bochtje zo naar links een beetje

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? - volgensmij 13 a 14
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? - 14
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? - 13 a 14
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? - heb ik niet
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg? - niet
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is? - lijkt me wel cool zo'n 18 cm als @Nick07 
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen?- ik denk 't, ik weet niet hoe je dat moet meten…

Gekoppieerd van

@MickeyMouse en bewerkt

 

 

Reputatie 2
Badge +4

@Anoniempje333 21 cm omtrek horizontaal wtf dat is echt super groot 

Badge
  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid) 15
  2. penis lengte slap: 13cm
  3. penislengte stijf: 19cm
  4. omtrek eikel: 18cm
  5. Heb je groten balen? ja heel erg
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven) ongeveer als eieren of kiwis
  7. heb je een grote balzak? ja 
  8. wat is de omtrek van je balzak? idk
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? als ze hangen hangen ze echt super laag
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? nee
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? ja, niet super veel, gewoon normaal denk ik
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? ja, ook niet super veel ofzo
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt ja heel erg als mn ballen hangn
  14. heb je okselhaar? beetje
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? kan hem helemaal naar beneden trekken
  16. hoevaak ruk je per week? 14-21 keer, vaak ik weet t
  17. heb je een grote piemel? ja vooral heel dik
  18. wat kan beter aan je penis? iets rechter, en langer en dunner
  19. Hoeveel aders zie je? 1 grote en wat kleinere 
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? hij hangt naar beneden als die stijf is

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? ik denk 10
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? 11 of 12
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? 12
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? x
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg? 13
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is? nee
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen? denk het wel, nu zijn ze wel onhandig groot vaak

 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi jongens, anoniempje045 hier. Ik heb hier wat vragen voor jullie:

  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid) 16 
  2. penis lengte slap: 14
  3. penislengte stijf: 20
  4. omtrek eikel: 9
  5. Heb je groten balen? Ja
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven) grote gehaktballen
  7. heb je een grote balzak? Ja
  8. wat is de omtrek van je balzak? Idk
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? Nee ze hangen heel erg
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? Ja best wel veel, scheer heel soms
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? Ja heel erg veel
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? Ja heel erg veel
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt ja
  14. heb je okselhaar? Ja alleen scheer soms
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? Ik krijg hem helemaal omlaag
  16. hoevaak ruk je per week?  2x per dag
  17. heb je een grote piemel? Ja
  18. wat kan beter aan je penis? Hij mag iets lichter zijn, mijn penis is bestwil zwaar. Als ik zonder onderbroek sta doet mijn onderbuik soms pijn door het gewicht van mijn piemel.
  19. Hoeveel aders zie je? Veel idk
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? Recht

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? 10
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? 9
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? 9
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? 8
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg? 9
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is? Ja is ook bestwil groot
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen? Ja

 

 

 

Hoi jongens, anoniempje045 hier. Ik heb hier wat vragen voor jullie:

  1. Leeftijd: (graaf uitgebreid) 14 jaar en 5 maanden
  2. penis lengte slap: 10cm
  3. penislengte stijf: 15.5cm
  4. omtrek eikel: 12cm
  5. Heb je groten balen? valt wel mee gwn gemiddeld denk ik
  6. hoe groot zijn je ballen (nootje, gehaktballen, pingpong ballen, druiven) net iets kleiner dan een walnoot denk ik
  7. heb je een grote balzak? valt ook wel mee hangt niet echt heel erg
  8. wat is de omtrek van je balzak? Geen flauw idee
  9. Hangen ze erg of valt dat wel mee of zitten ze Gwn strak? beetje tussening, ze zitten er zeker niet strak tegenaan en hangen wel maar niet zo erg dat je zo'n zandloper vorm krijgt
  10. heb je haren onder aan je buik zo ja zeg ook hoeveel? ja maar echt weinig
  11. Heb je haren bij je penis zeg ook hoeveel? ja best wel een bos
  12. heb je haren bij je balzak zeg ook hoeveel? nee ik scheer het af
  13. gaan je ballen erg op en neer als je rukt nee was dat maar zo
  14. heb je okselhaar? jup
  15. hoeveel cm krijg je je vel omlaag. als je het niet meet doe een schatting of zeg bijvoorbeeld tot midden aan de eikel? Ik neem aan als hij stijf is en dan komt hij prc tot net onder de eikel dus ongeveer 3cm
  16. hoevaak ruk je per week? 3-4x per week
  17. heb je een grote piemel? Nee valt echt wel mee maar is gwn een prima maat vind ik.
  18. wat kan beter aan je penis? sja mag wat groter liefst 17-18 cm en ook wat dikker het liefst 14cm omtrek en de ballen mogen ook veel groter en veel meer hangen.
  19. Hoeveel aders zie je?  Ik heb net nog ff geteld en er zijn 3 grote aders en dan nog een paar dunne aders verspreid over mijn hele lul 
  20. staat die recht als die stijf is of schuin? BEst wel omhoog

De volgende vragen gaan over hoe oud je was wanneer het groeide als je het nog niet hebt zet je er een x neer. Zet je leeftijd zo uitgebreid mogelijk neer.

  1. Hoe oud was je toen je penis begon met groeien? 12-13
  2. hoe oud was je toen je haar bij je penis kreeg? 12
  3. hoe oud was je toen je haar bij je balzak kreeg? 12
  4. hoe oud was je toen je haar bij je buik kreeg? 14
  5. hoe oud was je toen je oxelhaar kreeg? 13 
  6. zou je blij zijn met een penis wat stijf 17 cm is? ja ofc.
  7. Zou je blij zijn met een balzak van 15 cm in omtrek en ballen groter dan pingpong ballen? dat is nou echt mijn droom

 

 

 

Reageer