Vraag

Vragenlijst jongens en meisjes.

  • 21 September 2020
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, ik zit al een tijdje op dit forum en ik zie heel veel vragenlijsten voorbij komen die zo goed als hetzelfde vragen. Dus ik heb besloten om een vragenlijst te maken die iets anders is dan de andere lijsten. Ik probeer iedere vraag voor jongens en meisjes te maken. Veel succes met invullen!

 

1. Denk jij dat je piemelgrootte uitmaakt? Voor meisjes, vind jij dat piemelgrootte uitmaakt?

2. Denk jij dat het normaal is dat seksuele handelingen verricht worden in gezamelijke omkleed-/doucheruimtes?

3. Denk jij dat het uitmaakt of je 'nog' maagd bent en voelt het als een verplichting het te verliezen voor je x aantal jaar oud bent?

4. Ben jij bang om nooit een vriendje of vriendin te krijgen? Waarom wel of niet?

5. Wat is iets geks dat veel mensen op jouw leeftijd saai vinden maar jij heel leuk vind? (Bijvoorbeeld klassieke muziek of lezen)

 

Dit waren mijn vragen, voel je vrij om onderaan je leeftijd of geslacht neer te zetten. Ik hoop dat je goed kon nadenken over de vragen. ✌

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Yooo

1. Denk jij dat je piemelgrootte uitmaakt? Voor meisjes, vind jij dat piemelgrootte uitmaakt?

nee… er is nml weinig aan te veranderen dus ja wrm ga je daar dan over stressen, een meisje moet er maar mee dealen😂

2. Denk jij dat het normaal is dat seksuele handelingen verricht worden in gezamelijke omkleed-/doucheruimtes?

nee vind ik persoonlijk vrij apart

3. Denk jij dat het uitmaakt of je 'nog' maagd bent en voelt het als een verplichting het te verliezen voor je x aantal jaar oud bent?

nee het boeit niet op welke leeftijd je wel of niet ontmaagd  bent/wordt. Je moet nml pas seks hebben als je daar klaar voor bent en das voor iedereen op een ander moment. Het zou niet als een verplichting moeten voelen.

4. Ben jij bang om nooit een vriendje of vriendin te krijgen? Waarom wel of niet?

nee ben ik niet bang voor, komt vast wel 

5. Wat is iets geks dat veel mensen op jouw leeftijd saai vinden maar jij heel leuk vind? (Bijvoorbeeld klassieke muziek of lezen)

ballet (als jongen dan)

1. Denk jij dat je piemelgrootte uitmaakt? Voor meisjes, vind jij dat piemelgrootte uitmaakt? Neuh, niet echt. Alles tussen micro en mega is fine. 

2. Denk jij dat het normaal is dat seksuele handelingen verricht worden in gezamelijke omkleed-/doucheruimtes? Nee, tuurlijk niet. In de werkelijkheid gebeurt er normaliter niks geks in kleedkamers.

3. Denk jij dat het uitmaakt of je 'nog' maagd bent en voelt het als een verplichting het te verliezen voor je x aantal jaar oud bent? Ik ben al geen maagd meer dus ik ga gwn even terug in de tijd: Ik had nooit echt het gevoel dat ik dan en dan per se ontmaagd zou moeten zijn. Ik zag wel wat er op m'n pad zou komen.

4. Ben jij bang om nooit een vriendje of vriendin te krijgen? Waarom wel of niet? Op het moment heb ik een leuk vriendje :blush: 

5. Wat is iets geks dat veel mensen op jouw leeftijd saai vinden maar jij heel leuk vind? (Bijvoorbeeld klassieke muziek of lezen) Nwah, valt wel mee denk ik. Alleen een wat afwijkende muzieksmaak. Beetje (country)(blues)rock-achtig, komt vaak uit 60's-90's.  Dat is iets waar de meeste leeftijdsgenoten niet zoveel voor voelen.

1. Denk jij dat je piemelgrootte uitmaakt? Voor meisjes, vind jij dat piemelgrootte uitmaakt?nee, ik denk het niet. Het is iets dat je niet te kiezen en niet te veranderen is.

2. Denk jij dat het normaal is dat seksuele handelingen verricht worden in gezamelijke omkleed-/doucheruimtes? persoonlijk vind ik van niet,maar iedereen moet doen waar die het goed bij voelt en niemand anders tot slaat is.

3. Denk jij dat het uitmaakt of je 'nog' maagd bent en voelt het als een verplichting het te verliezen voor je x aantal jaar oud bent?

nee, persoonlijk maakt het mij niks uit wanneer je ontmaagd word, als je er goed bij voelt is het goed. Dan maakt voor mij persoonlijk leeftijd niet uit.

4. Ben jij bang om nooit een vriendje of vriendin te krijgen? Waarom wel of niet?

soms wel ,maar dan denk ik, zal vast wel ooit komen dus maak me er niet druk om en zo niet, ja dan pech.

5. Wat is iets geks dat veel mensen op jouw leeftijd saai vinden maar jij heel leuk vind? (Bijvoorbeeld klassieke muziek of lezen)

klassieke muziek, en wat andere vormen van muziek,  sommige vinden piano spelen heel saai,maar dat vind ik zelf wel leuk, en zo zijn er nog heel veel dingen die ik kan opnoemen,maar ik ga je maar niet mee vervelen.

(jongen 16jaar)

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal, ik zit al een tijdje op dit forum en ik zie heel veel vragenlijsten voorbij komen die zo goed als hetzelfde vragen. Dus ik heb besloten om een vragenlijst te maken die iets anders is dan de andere lijsten. Ik probeer iedere vraag voor jongens en meisjes te maken. Veel succes met invullen!

 

1. Denk jij dat je piemelgrootte uitmaakt? Voor meisjes, vind jij dat piemelgrootte uitmaakt?  NEE HOOR

2. Denk jij dat het normaal is dat seksuele handelingen verricht worden in gezamelijke omkleed-/doucheruimtes? NEE NIET NORMAAL VIND IK DAT

3. Denk jij dat het uitmaakt of je 'nog' maagd bent en voelt het als een verplichting het te verliezen voor je x aantal jaar oud bent? NEE, HET KOMT VANZELF OP EEN GOED MOMENT

4. Ben jij bang om nooit een vriendje of vriendin te krijgen? Waarom wel of niet? NEE, IK HEB AL EEN "VRIENDJE"

5. Wat is iets geks dat veel mensen op jouw leeftijd saai vinden maar jij heel leuk vind? (Bijvoorbeeld klassieke muziek of lezen) IK VIND LEREN SOMS OPRECHT WEL LEUK EN PIANO SPELEN NATUURLIJK 😍

Dit waren mijn vragen, voel je vrij om onderaan je leeftijd of geslacht neer te zetten. Ik hoop dat je goed kon nadenken over de vragen. ✌️

(Meisje, 14)

 

 

Reputatie 2
Badge +1

1. Denk jij dat je piemelgrootte uitmaakt? Voor meisjes, vind jij dat piemelgrootte uitmaakt? Nee maakt niet uit

2. Denk jij dat het normaal is dat seksuele handelingen verricht worden in gezamelijke omkleed-/doucheruimtes? Nee niet erg veel privacy dan he

3. Denk jij dat het uitmaakt of je 'nog' maagd bent en voelt het als een verplichting het te verliezen voor je x aantal jaar oud bent? Mmmm Klein beetje

4. Ben jij bang om nooit een vriendje of vriendin te krijgen? Waarom wel of niet? Ja ben ik bang voor omdat je nooit weet wat gaat gebeuren en wanneer

5. Wat is iets geks dat veel mensen op jouw leeftijd saai vinden maar jij heel leuk vind? (Bijvoorbeeld klassieke muziek of lezen) Tekenen

 

Reageer