Vraag

Vragenlijst Jongens Die Op Familie Geilen

  • 18 March 2024
  • 9 reacties
  • 893 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey boys, sommigen van jullie zijn misschien op die geile momenten net zo verknipt als ik. En worden geil van familie leden. Ik heb een vragenlijstje gemaakt, wil je die invullen?

 

1. Wie in je familie kan je echt super op geilen?

2. Hoe ziet die persoon er naakt uit?

3.  Wat is het allergeilste aan die persoon?

4. Heb je wel eens aan ondergoed/beddengoed/kleding/handdoeken etc. van diegene geroken/gelikt?

5. Ben je wel eens in de buurt van diegen superstijf geweest?

6. Heb je diegene wel eens "per ongeluk" aangeraakt op lekker plekken? (bijvoorbeeld strelen in het voorbijlopen of een hand te laag bij een knuffel)

7. Zou je wel eens betrapt willen worden door die persoon als je klaarkomt?

8. Heb je die persoon wel eens horen of zien seksen/masturberen/klaarkomen?

10. Wanneer ben je voor het laatst op die persoon klaargekomen?

11. Heb je wel eens de wc deur open gedaan als die persoon erop zat?

12. Heb je wel eens de douche open gedaan als die persoon daar was?

13. Heb je wel eens in die persoons huis/kamer/bed afgetrokken?

14. Ben je  wel een op die persoons kleren/bed/spullenklaargekomen?

18. Zou je diegene seks willen zien hebben met een ander?

20. Heb je je wel eens naakt laten zien aan diegene?

21. Heb je wel eens je broek zo gedragen dat diegene je pik kon zien?

22. Hoe snel kan je letterlijk klaarkomen als je op diegene gaat masturberen?

23. Weet diegene dat je op hem/haar geilt?

24. Heb je wel eens je telefoon met een berichtje waarin je over die persoon vertelt of een vragenlijst als dit open laten liggen zodat diegene het vond?

 

Danjewel voor het invullen!

 

Tekst aangepast door De kindertelefoon op grond van forumregel 6: plaats geen  choquerende, schadelijke en illegale content. Plaats geen vragen of reacties specifiek met het doel om opgewonden te worden.


9 reacties

1. Wie in je familie kan je echt super op geilen? Mijn moeder

2. Hoe ziet die persoon er naakt uit? Mooi kont en stevige borsten

3.  Wat is het allergeilste aan die persoon? Haar kutje

4. Heb je wel eens aan ondergoed/beddengoed/kleding/handdoeken etc. van diegene geroken/gelikt? Nee

5. Ben je wel eens in de buurt van diegen superstijf geweest? Ja

6. Heb je diegene wel eens "per ongeluk" aangeraakt op lekker plekken? (bijvoorbeeld strelen in het voorbijlopen of een hand te laag bij een knuffel) Ja maar ook express

7. Zou je wel eens betrapt willen worden door die persoon als je klaarkomt? Ja echt wel

8. Heb je die persoon wel eens horen of zien seksen/masturberen/klaarkomen? Ja haar bezig gezien met vibo

10. Wanneer ben je voor het laatst op die persoon klaargekomen? Gisteren avond

11. Heb je wel eens de wc deur open gedaan als die persoon erop zat? Nee

12. Heb je wel eens de douche open gedaan als die persoon daar was? Ja en samen gedouched

13. Heb je wel eens in die persoons huis/kamer/bed afgetrokken? Nee

14. Ben je  wel een op die persoons kleren/bed/spullenklaargekomen? Ja

18. Zou je diegene seks willen zien hebben met een ander? Misschien wel

20. Heb je je wel eens naakt laten zien aan diegene? Ja we lopen naakt door het huis

21. Heb je wel eens je broek zo gedragen dat diegene je pik kon zien? Ne wel in mijn boxer short

22. Hoe snel kan je letterlijk klaarkomen als je op diegene gaat masturberen? Niet te snel

23. Weet diegene dat je op hem/haar geilt? Ja

24. Heb je wel eens je telefoon met een berichtje waarin je over die persoon vertelt of een vragenlijst als dit open laten liggen zodat diegene het vond? Nee

 

Heb jij ook ervaring met deze vragen

 

Ik zal m zelf ook invullen ;)

 

1. Wie in je familie kan je echt super op geilen? Mijn moeder

2. Hoe ziet die persoon er naakt uit?

Stevige borsten, dikke billen en een harige kut

3.  Wat is het allergeilste aan die persoon? Wanneer hasr tepels hard zijn

4. Heb je wel eens aan ondergoed/beddengoed/kleding/handdoeken etc. van diegene geroken/gelikt? 

Ondergoed vaak geroken en geproeft, beddengoed ook, kleding nee, handdoeken nee, 

5. Ben je wel eens in de buurt van diegen superstijf geweest? Ja best vaak

6. Heb je diegene wel eens "per ongeluk" aangeraakt op lekker plekken? (bijvoorbeeld strelen in het voorbijlopen of een hand te laag bij een knuffel)

Ik loop graag een beetje tegen haar aan, pak wel eens als ongelukje haar bil in plaats van onderrug bij een knuffel, druk me tegen haar borsten aan bij een knuffel

7. Zou je wel eens betrapt willen worden door die persoon als je klaarkomt? Ja, soms lukt dat als ik de douche niet aan laat en ze binnenkomt als ze denkt dat ik al klaar ben

8. Heb je die persoon wel eens horen of zien seksen/masturberen/klaarkomen? Masturberen regelmatig en klaarkomen ook

10. Wanneer ben je voor het laatst op die persoon klaargekomen? Vanmiddag op de wc

11. Heb je wel eens de wc deur open gedaan als die persoon erop zat? Ja, toen zag ik haar plassen terwijl ik deed of ik schrok

12. Heb je wel eens de douche open gedaan als die persoon daar was? Ja sowieso mag ik haar haar vaak afdrogen/uitkammen

13. Heb je wel eens in die persoons huis/kamer/bed afgetrokken? In huis sowieso, kamer ook en in haar bed als ze moet werken

14. Ben je  wel een op die persoons kleren/bed/spullen klaargekomen? In haar wasgoed, bed, kussensloop, en in haar laarzen

18. Zou je diegene seks willen zien hebben met een ander? Nee dan word jaloers, wil ook geen stiefpa zien verschijnen

20. Heb je je wel eens naakt laten zien aan diegene? Ja ik loop wel eens naakt rond als het warm is of als ik gedouched heb

21. Heb je wel eens je broek zo gedragen dat diegene je pik kon zien? Ja dan maakte ik m stijf en deed een joghingbroek of trainingsbroek aan

22. Hoe snel kan je letterlijk klaarkomen als je op diegene gaat masturberen? Dat was 48 seconden

23. Weet diegene dat je op hem/haar geilt? Dat denk ik wel, soms plaagt ze me door op een liedje te twerken, of als er een seksscene in een film zit nep te kreunen

24. Heb je wel eens je telefoon met een berichtje waarin je over die persoon vertelt of een vragenlijst als dit open laten liggen zodat diegene het vond? Wel eens met fotos die ik van haar heb gemaakt

 

Reputatie 6
Badge +3

Sorry maar dit vind ik vreemd. Dit is familie en je gaat aan hun spullen lopen likken enz??? Gedraag je

 

 

1. Wie in je familie kan je echt super op geilen? Mijn zusje van 14.

2. Hoe ziet die persoon er naakt uit? Lekker, met grote tieten en een mooie kont.

3.  Wat is het allergeilste aan die persoon? Haar dikke tieten.

4. Heb je wel eens aan ondergoed/beddengoed/kleding/handdoeken etc. van diegene geroken/gelikt? Ja

5. Ben je wel eens in de buurt van diegen superstijf geweest? Ja, natuurlijk!

6. Heb je diegene wel eens "per ongeluk" aangeraakt op lekker plekken? (bijvoorbeeld strelen in het voorbijlopen of een hand te laag bij een knuffel) Tuurlijk! Waarom niet, ze is bijna mijn bae.

7. Zou je wel eens betrapt willen worden door die persoon als je klaarkomt? Ja, dat is al een keer gebeurd.

8. Heb je die persoon wel eens horen of zien seksen/masturberen/klaarkomen? Ja, met mijn vader

10. Wanneer ben je voor het laatst op die persoon klaargekomen? 3 seconden geleden.

11. Heb je wel eens de wc deur open gedaan als die persoon erop zat? Ja, toen zag ik haar kutje.

12. Heb je wel eens de douche open gedaan als die persoon daar was? Ja, wat een lekkere tieten ze heeft joh, niet normaal!

13. Heb je wel eens in die persoons huis/kamer/bed afgetrokken? Ja, dat is toch normaal?

14. Ben je  wel een op die persoons kleren/bed/spullenklaargekomen? Nee.

18. Zou je diegene seks willen zien hebben met een ander? Nee, dan geef ik die man een klap op zijn bek.

20. Heb je je wel eens naakt laten zien aan diegene? Ja, ze vond mijn piemeltje ook wel sappig.

21. Heb je wel eens je broek zo gedragen dat diegene je pik kon zien? Ja, dat vond ze wel sexy.

22. Hoe snel kan je letterlijk klaarkomen als je op diegene gaat masturberen? In maximaal 3 seconden.

23. Weet diegene dat je op hem/haar geilt? Ja, maar zij wil mij ook, de sappige mensen die we zijn;)

24. Heb je wel eens je telefoon met een berichtje waarin je over die persoon vertelt of een vragenlijst als dit open laten liggen zodat diegene het vond? Ja 

Reputatie 4
Badge +3

1. Wie in je familie kan je echt super op geilen? Mijn zusje en mijn nichtje

2. Hoe ziet die persoon er naakt uit? Weet ik niet. Zusje heb ik lang geleden wel naakt gezien toen we nog samen in bad gingen maar sinds pubertijd niet meer. Mijn nichtje heb ik nooit naakt gezien.

3.  Wat is het allergeilste aan die persoon? Haar sexy lichaam

4. Heb je wel eens aan ondergoed/beddengoed/kleding/handdoeken etc. van diegene geroken/gelikt? Nee niet geroken

5. Ben je wel eens in de buurt van diegen superstijf geweest? Ja vaker bij mijn zusje. Bij nichtje niet echt.

6. Heb je diegene wel eens "per ongeluk" aangeraakt op lekker plekken? (bijvoorbeeld strelen in het voorbijlopen of een hand te laag bij een knuffel) Nee dat wordt te awkward

7. Zou je wel eens betrapt willen worden door die persoon als je klaarkomt?  Ja stiekem wel

8. Heb je die persoon wel eens horen of zien seksen/masturberen/klaarkomen? Nee 

10. Wanneer ben je voor het laatst op die persoon klaargekomen? 2 weken geleden denk ik

11. Heb je wel eens de wc deur open gedaan als die persoon erop zat? Nee, dat is privacy

12. Heb je wel eens de douche open gedaan als die persoon daar was? Nee, dat is privacy

13. Heb je wel eens in die persoons huis/kamer/bed afgetrokken? Ja op haar bed 

14. Ben je  wel een op die persoons kleren/bed/spullenklaargekomen? Ja 1x ooit in haar slipje gespoten

18. Zou je diegene seks willen zien hebben met een ander? Ja lekker

20. Heb je je wel eens naakt laten zien aan diegene? ix keer zag mijn zusje me toen ik onder de douche stond en ze per ongeluk de badkamer in kwam. Ze was snel weer weg

21. Heb je wel eens je broek zo gedragen dat diegene je pik kon zien? Nee niet bewust?

22. Hoe snel kan je letterlijk klaarkomen als je op diegene gaat masturberen? Paar minuten denk ik. Ligt er aan hoe geil ik ben

23. Weet diegene dat je op hem/haar geilt? Nee beter van niet

24. Heb je wel eens je telefoon met een berichtje waarin je over die persoon vertelt of een vragenlijst als dit open laten liggen zodat diegene het vond? Nee

Badge

Hey boys, sommigen van jullie zijn misschien op die geile momenten net zo verknipt als ik. En worden geil van familie leden. Ik heb een vragenlijstje gemaakt, wil je die invullen?

 

1. Wie in je familie kan je echt super op geilen? Mijn moeder

2. Hoe ziet die persoon er naakt uit? Dik mooi dikke borsten 

3.  Wat is het allergeilste aan die persoon?

4. Heb je wel eens aan ondergoed/beddengoed/kleding/handdoeken etc. van diegene geroken/gelikt? Ja

5. Ben je wel eens in de buurt van diegen superstijf geweest? Ja

6. Heb je diegene wel eens "per ongeluk" aangeraakt op lekker plekken? (bijvoorbeeld strelen in het voorbijlopen of een hand te laag bij een knuffel) ja gesteeld over haar borsten 

7. Zou je wel eens betrapt willen worden door die persoon als je klaarkomt? Ja

8. Heb je die persoon wel eens horen of zien seksen/masturberen/klaarkomen? Nee jammer

10. Wanneer ben je voor het laatst op die persoon klaargekomen? Eergisteren 

11. Heb je wel eens de wc deur open gedaan als die persoon erop zat? Nee, zij laat zelf de deur open staan

12. Heb je wel eens de douche open gedaan als die persoon daar was? Nee

13. Heb je wel eens in die persoons huis/kamer/bed afgetrokken? Ja

14. Ben je  wel een op die persoons kleren/bed/spullenklaargekomen? Nee

18. Zou je diegene seks willen zien hebben met een ander? Nee

20. Heb je je wel eens naakt laten zien aan diegene? Ja

21. Heb je wel eens je broek zo gedragen dat diegene je pik kon zien? Nee

22. Hoe snel kan je letterlijk klaarkomen als je op diegene gaat masturberen? Snel

23. Weet diegene dat je op hem/haar geilt? Nee

24. Heb je wel eens je telefoon met een berichtje waarin je over die persoon vertelt of een vragenlijst als dit open laten liggen zodat diegene het vond? Nee

 

Danjewel voor het invullen

Badge

1. Wie in je familie kan je echt super op geilen? Mijn moeder

2. Hoe ziet die persoon er naakt uit? Super geil 

3.  Wat is het allergeilste aan die persoon?haar grote tieten en grote kont

4. Heb je wel eens aan ondergoed/beddengoed/kleding/handdoeken etc. van diegene geroken/gelikt? Ja tuurlijk 

5. Ben je wel eens in de buurt van diegen superstijf geweest? Ja zeker weten

6. Heb je diegene wel eens "per ongeluk" aangeraakt op lekker plekken? (bijvoorbeeld strelen in het voorbijlopen of een hand te laag bij een knuffel) nee helaas niet 

7. Zou je wel eens betrapt willen worden door die persoon op aftrekken? Ja super graag

8. Heb je die persoon wel eens horen of zien seksen/masturberen/klaarkomen? Nee helaas niet

10. Wanneer ben je voor het laatst op die persoon klaargekomen? Net nog

11. Heb je wel eens de wc deur open gedaan als die persoon erop zat? Ja ik deed alsof ik het niet wou zie maar bleef kijken

12. Heb je wel eens de douche open gedaan als die persoon daar was? Ja heb stiekem lang lopen kijken 

13. Heb je wel eens in die persoons huis/kamer/bed afgetrokken? Ja in haar bed

14. Ben je  wel een op die persoons kleren/bed/spullenklaargekomen? Ja op haar bh en slip

18. Zou je diegene seks willen zien hebben met een ander? Ja 

20. Heb je je wel eens naakt laten zien aan diegene? Ja super geil

21. Heb je wel eens je broek zo gedragen dat diegene je pik kon zien? Ja in me boxer

22. Hoe snel kan je letterlijk klaarkomen als je op diegene gaat masturberen? 52 sec

23. Weet diegene dat je op hem/haar geilt? Nee 

24. Heb je wel eens je telefoon met een berichtje waarin je over die persoon vertelt of een 

vragenlijst als dit open laten liggen zodat diegene het vond? Nee

 

Badge

Hey boys, sommigen van jullie zijn misschien op die geile momenten net zo verknipt als ik. En worden geil van familie leden. Ik heb een vragenlijstje gemaakt, wil je die invullen?

 

1. Wie in je familie kan je echt super op geilen? me moeder stiefmoeder (alle twee)

2. Hoe ziet die persoon er naakt uit? lekker en geil( alle twee)

3.  Wat is het allergeilste aan die persoon? dat ze dik is en daar mee ook dikke tieten geil (alle twee)

4. Heb je wel eens aan ondergoed/beddengoed/kleding/handdoeken etc. van diegene geroken/gelikt? ja (alle twee) 

5. Ben je wel eens in de buurt van diegen superstijf geweest? ja denk het (alle twee)

6. Heb je diegene wel eens "per ongeluk" aangeraakt op lekker plekken? (bijvoorbeeld strelen in het voorbijlopen of een hand te laag bij een knuffel) ja alleen me mama

7. Zou je wel eens betrapt willen worden door die persoon als je klaarkomt? ja (alle twee)

8. Heb je die persoon wel eens horen of zien seksen/masturberen/klaarkomen? nee wil ik wel (alle twee)

10. Wanneer ben je voor het laatst op die persoon klaargekomen? paar weken geleden (alle twee)

11. Heb je wel eens de wc deur open gedaan als die persoon erop zat? nee (alle twee)

12. Heb je wel eens de douche open gedaan als die persoon daar was? ja alleen me stief moeder 

13. Heb je wel eens in die persoons huis/kamer/bed afgetrokken? ja (alle twee)

14. Ben je  wel een op die persoons kleren/bed/spullenklaargekomen? nee (alle twee)

18. Zou je diegene seks willen zien hebben met een ander? nee (alle twee)

20. Heb je je wel eens naakt laten zien aan diegene? ja alleen aan me mama

21. Heb je wel eens je broek zo gedragen dat diegene je pik kon zien? nee (alle twee)

22. Hoe snel kan je letterlijk klaarkomen als je op diegene gaat masturberen? snel (alle twee)

23. Weet diegene dat je op hem/haar geilt? nee (alle twee) 

24. Heb je wel eens je telefoon met een berichtje waarin je over die persoon vertelt of een vragenlijst als dit open laten liggen zodat diegene het vond? nee (alle twee)

 

Danjewel voor het invullen!

Badge

1. Wie in je familie kan je echt super op geilen? Me stiefmoeder

2. Hoe ziet die persoon er naakt uit? Heb alleen al haar dikke tieten gezien

3.  Wat is het allergeilste aan die persoon? Haar dikke tieten

4. Heb je wel eens aan ondergoed/beddengoed/kleding/handdoeken etc. van diegene geroken/gelikt? Ja haar onderbroek en bh

5. Ben je wel eens in de buurt van diegen superstijf geweest? Ja al vaak

6. Heb je diegene wel eens "per ongeluk" aangeraakt op lekker plekken? (bijvoorbeeld strelen in het voorbijlopen of een hand te laag bij een knuffel) nee jammer genoeg niet

7. Zou je wel eens betrapt willen worden door die persoon als je klaarkomt? Jaa

8. Heb je die persoon wel eens horen of zien seksen/masturberen/klaarkomen? Ja werd echt geil toen

10. Wanneer ben je voor het laatst op die persoon klaargekomen? Net nog

11. Heb je wel eens de wc deur open gedaan als die persoon erop zat? Nee

12. Heb je wel eens de douche open gedaan als die persoon daar was? Nee maar heb wel al eens door het sleutelgat gekeken en toen zag ik haar geile tieten

13. Heb je wel eens in die persoons huis/kamer/bed afgetrokken? Ja

14. Ben je  wel een op die persoons kleren/bed/spullenklaargekomen? Ja

18. Zou je diegene seks willen zien hebben met een ander? Ja 

20. Heb je je wel eens naakt laten zien aan diegene? Nee  Ik wil wel

21. Heb je wel eens je broek zo gedragen dat diegene je pik kon zien? Nee

22. Hoe snel kan je letterlijk klaarkomen als je op diegene gaat masturberen? 30 sec

23. Weet diegene dat je op hem/haar geilt? Nee denk ik

24. Heb je wel eens je telefoon met een berichtje waarin je over die persoon vertelt of een vragenlijst als dit open laten liggen zodat diegene het vond? Nee

Reageer