Vraag

vragenlijst borsten

  • 17 September 2023
  • 17 reacties
  • 2839 Bekeken

Badge

Sinds een tijdje merk ik dat ik het veel spannender vind om borsten te zien dan een vagina. Volgens mij is het bij de meeste jongens andersom. Mijn vader zei dat 35 jaar geleden bijna iedereen topless op het strand lag. Dat had ik graag willen meemaken. Ik kan erover fantaseren maar als jongen kan ik nooit weten hoe het voelt om ze te hebben en te krijgen. Ik zie op vakantie ook veel meer vrouwen en meisjes van alle leeftijden zonder BH onder hun shirt lopen. In Nederland bijna niet. Daarom deze vragenlijst.

leeftijd:

op welke leeftijd kreeg je borsten?

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet?

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht?

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren?

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk?

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren?

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)?

laat je ze graag zien of juist helemaal niet?

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen?

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen?

ga je wel eens topless op het strand?

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed?

   zonee, zou je het wel willen?

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand?

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk?

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina?

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet?

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)?

loop je liever op straat zonder BH of liever met?

slaap je topless? Waarom wel of niet?

 

bedankt voor de antwoorden! 

 

 

 


17 reacties

Reputatie 3
Badge +1

leeftijd: 13

op welke leeftijd kreeg je borsten? 10

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? Ja heel leuk!!

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? Ik begon op m’n twaalfde met een bh drafen

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? Ja best wel

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? Gesloten kleren

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? nvt

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? AA 75

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? Ik laat ze graag zien

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen? Ik val niet op jongens

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? Jawel

ga je wel eens topless op het strand? Nee

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed? nvt

   zonee, zou je het wel willen? jawel

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? Nee maar ik wil het wel

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk? nvt

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? nvt

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet? nvt

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)? soms

loop je liever op straat zonder BH of liever met? met

slaap je topless? Waarom wel of niet? Ja als ik geil ben

Doeieieieieiei

Reputatie 7

Sinds een tijdje merk ik dat ik het veel spannender vind om borsten te zien dan een vagina. Volgens mij is het bij de meeste jongens andersom. Mijn vader zei dat 35 jaar geleden bijna iedereen topless op het strand lag. Dat had ik graag willen meemaken. Ik kan erover fantaseren maar als jongen kan ik nooit weten hoe het voelt om ze te hebben en te krijgen. Ik zie op vakantie ook veel meer vrouwen en meisjes van alle leeftijden zonder BH onder hun shirt lopen. In Nederland bijna niet. Daarom deze vragenlijst.

leeftijd:

op welke leeftijd kreeg je borsten? 10

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? in t begin wel, maar nu niet meer

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? gwn toen t nodig was

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? een beetje

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? gesloten kleren, en dat doe ik nog steeds

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? nog nooit gedaan

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? -

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? helemaal niet

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen? eerst beter leren kennen

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? ja

ga je wel eens topless op het strand? nope

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed? -

   zonee, zou je het wel willen? nee

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? nee

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk? -

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? ik heb nog nooit seks gehad

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet? -

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)? nee

loop je liever op straat zonder BH of liever met? met

slaap je topless? Waarom wel of niet? k draag geen bh, maar wel een hemd als ik ga slapen

 

bedankt voor de antwoorden! 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +4

leeftijd:12

op welke leeftijd kreeg je borsten?11

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? spannend vooral

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? lang gewacht totdat het echt nodig was

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? ja

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? soms bewust inkijk met zwemmen

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? -

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)?-

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? jawel als diegene daar ook mee instemt 

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen? gemakkelijk voelen

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? nee hoor

ga je wel eens topless op het strand? ja

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed? geen idee

   zonee, zou je het wel willen?-

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? nee

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk?-

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? juist fijn

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet?een beetje zachtjes knijpen en masseren is fijn, niet fijn is om erin te knijpen

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)? nee

loop je liever op straat zonder BH of liever met? met bh anders gaat alles bewegen

slaap je topless? Waarom wel of niet? ja ik slaap meestal topless want dat vind ik fijner

Reputatie 7
Badge +9

leeftijd: 13

op welke leeftijd kreeg je borsten?  9 of 10 jaar ofzo

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? het doet pijn dus dat is niet leuk

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? lang mee gewacht

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? heel veel pijn

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? van alles

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? je bedoelt echt voelen hoe groot ze zijn ofzo dus van het seksuele voelen? want dat heb ik niet gedaan

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? weet ik veel. ik snap niks van die cup maten

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? dat verschild van hoe ik mij voel

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen? er gaat geen jongen aan mijn borsten zitten

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? ik heb me nooit echt met jongens omgekleed

ga je wel eens topless op het strand? nope

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed?

   zonee, zou je het wel willen? dat weet ik niet

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? never

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk?

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? ik heb nog nooit seks gehad

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet? wat ik niet fijn vind is als mensen aan mijn borsten zitten

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)? nee

loop je liever op straat zonder BH of liever met? met

slaap je topless? Waarom wel of niet? meestal vergeet ik gewoon om hem uit te doen.

Reputatie 3
Badge +1

leeftijd: 14

op welke leeftijd kreeg je borsten? 12

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? ja, wiilde echt gewoon grote hebben, ging t ook faken met cups

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? gelijk, ervoor ook maar dat was ggewoon stoer zonder nut

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? ja heel erg, vooral de tepels. Paar maand terug ook een ‘knikker’ onder mijn tepel gehad dat deed zooooon pijn

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? gewoon normaal

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? als je mijjn moeder niet telt nog nooit gedaan

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? nu gewoon cup a

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? juist niet

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen? eerst beter leren kennen

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? X

ga je wel eens topless op het strand? Nee

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed? X

   zonee, zou je het wel willen? Ja

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? Nee

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk? X

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? Maagd X_X

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet? Maagd en nog nooit iemand anders laten raken

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)? Jup

loop je liever op straat zonder BH of liever met? Met

slaap je topless? Waarom wel of niet? Ja, is fijner en groeien ze beter. Ook zonder BH krijg je vollere borsten

Reputatie 5
Badge +3

 

leeftijd: 14

op welke leeftijd kreeg je borsten? 11 denk ik

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? jawel hoor

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? wel even gewacht. Nu ook niet altijd

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? soms maar niet zo erg

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? laatste paar jaar soms ook wel bewust met inkijk

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? 13

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? A of B denk ik

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? ja juist wel haha

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen?  Best wel tenzij ik een jongen niet vertrouw

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? eerst wel maar al snel vond ik het juist leuk

ga je wel eens topless op het strand? ja

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed? 11

   zonee, zou je het wel willen?

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? nee

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk?

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? de onderkant wil ook wat

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet? idk

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)?  Zeker...ga er ook best ver in ben ik bang haha

loop je liever op straat zonder BH of liever met? best vaak zonder als het warm is

slaap je topless? Waarom wel of niet? ja vindt ik lekkerder slapen tenzij het koud is

 

bedankt voor de antwoorden! 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge

leeftijd: x

 

op welke leeftijd kreeg je borsten? 9

 

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? helemaal niet😭

 

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? zo lang mogelijk mee gewacht (k draag meestal gwn sport bh) 

 

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? soms wel ja

 

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? geen idee ik droeg gwn wat ik wilde

 

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? ik laat ze nooit aan iemand aanraken maar is wel een keer gebeurt zonder toestemming toen ik 12 was

 

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? B

 

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? liever niet

 

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen? eerst leren kennen

 

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? x

 

ga je wel eens topless op het strand? vroeger wel nu echt niet meer

 

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed? uhm mn hele leven, ik stopte omdat ze te groot werden

 

   zonee, zou je het wel willen? x

 

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? nee

 

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk? x

 

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? x

 

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet? stiekem zou ik het wel willen

 

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)? nee

 

loop je liever op straat zonder BH of liever met? met is veel fijner en veiliger

 

slaap je topless? Waarom wel of niet?  topless, zit echt niet lekker zit veel te strak

Badge

 

ga je wel eens topless op het strand? ja

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed? 11

 

 

Voel je je dan niet enorm bekeken? Er lopen wel meer vrouwen topless maar op die leeftijd zijn er echt maar weinig.

Reputatie 3
Badge

op welke leeftijd kreeg je borsten? Begon te groeien met 10-11 jaar

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? Ik wist eerst niet wat het was, maar daarna wel excited

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? Ik wou meteen zon topje dragen omdat ik me stoer voelde

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? Best wel gevoelig

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? Gesloten

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? Nog nooit gedaan

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? -

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? Ik draag wel strakke shirts, maar ik laat nooit echt zien

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen? Beter kennen

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? Ik heb het nooit gedaan

ga je wel eens topless op het strand? Nee

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed? Vroeger toen ik klein was wel tot mijn 11de ongeveer

   zonee, zou je het wel willen? Misschien als ik wat ouder ben en minder onzeker

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? Nee

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk? -

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? Nog nooit seks gehad

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet? Lijkt me fijn

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)? Geen idee

loop je liever op straat zonder BH of liever met? Met

slaap je topless? Waarom wel of niet? Nee, ben bang dat mijn ouders mn kamer binnenkomen

Reputatie 2
Badge +1

Sinds een tijdje merk ik dat ik het veel spannender vind om borsten te zien dan een vagina. Volgens mij is het bij de meeste jongens andersom. Mijn vader zei dat 35 jaar geleden bijna iedereen topless op het strand lag. Dat had ik graag willen meemaken. Ik kan erover fantaseren maar als jongen kan ik nooit weten hoe het voelt om ze te hebben en te krijgen. Ik zie op vakantie ook veel meer vrouwen en meisjes van alle leeftijden zonder BH onder hun shirt lopen. In Nederland bijna niet. Daarom deze vragenlijst.

leeftijd: 16

op welke leeftijd kreeg je borsten? 10 iguess

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? haha ja!

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? uhhmm toen ik 12 was ongeveer, daarvoor wel topjes

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? neuh, dat viel wel mee

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? haha aan het begin gesloten

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? 15

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? Overgang van B naar C-cup

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? hmm als ik close ben met iemand zeker wel

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst  beter leren kennen? wel eerst beter leren kennen

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? afhankelijk welke jongens :)

ga je wel eens topless op het strand? nee 

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed?

   zonee, zou je het wel willen? ja, opzich wel, maar dan wel op een plek waar ik geen bekenden tegenkom

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? nee

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk? nvt

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? nee :)

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet? met passie en aandacht, voorzichtig/speels. wat niet fijn is als het ruw gebeurt, zonder gevoel, hard

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)? hihi yes

loop je liever op straat zonder BH of liever met? liever met

slaap je topless? Waarom wel of niet? meestal niet, voel ik me niet zo prettig bij

 

bedankt voor de antwoorden! 

 

 

 

 

leeftijd:12

op welke leeftijd kreeg je borsten?11

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet jaaaa

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? Mocht nog niet 

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren?ja nog steeds

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk?gwn gesloten

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren?deed k niet

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)?

laat je ze graag zien of juist helemaal niet?niet

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen?eerst leren kennen

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen?ik deed dat nooit

ga je wel eens topless op het strand?neeeeee

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed?

   zonee, zou je het wel willen?neeeeee

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand?nee

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk?

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina?idk

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet?geen idee

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)?soms wel

loop je liever op straat zonder BH of liever met?liever niet

slaap je topless? Waarom wel of niet? Ja topless, het groeit in je slaap 

Reputatie 2
Badge

1; 15

2; 11

3;ik vond het wel prima

4; gewacht maar dat kwam omdat ik moest wennen aan een ekstra kleding stuk

5; nee bij somige mieden mischien wel

6 ;gesloten

7; is nog niet gebuerd maar wil het wel graag maar ik denk wel dit jaar

8;kan  ik niet beantwoorden

9;weet ik nog niet

10;bedoel je op de basischool met gym bedoel je daar hoefde we niet met de jongens om te kleeden

11;

12;

13;

14;

 

Reputatie 3
Badge

op welke leeftijd kreeg je borsten? Ze begonnen te groeien op mijn 10e, maar je kon het pas borsten noemen rond m’n 12e/13e

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? Eerst was ik super bang omdat er opeens random knobbeltjes op mijn borsten zaten, maar toen ik erachter kwam was ik best excited

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? Zo’n sportbeha droeg ik meteen want ik vond het leuk en voelde me ouder daardoor

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? Beetje

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? Gewoon normaal

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? -

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? -

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? Er is niet heel veel te zien, maar ik vind het wel leuk om strakkere shirtjes te dragen

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen? Het moet wel mijn vriendje zijn ofc

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? Ik kan me niet echt herinneren dat ik ooit met een jongen hem omgekleed

ga je wel eens topless op het strand? Nu niet meer

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed? Gewoon toen ik klein was, ik deed het tot mijn 10e/11e en toen stopte ik

   zonee, zou je het wel willen? Nee, ik wil niet dat andere mensen er naar gaan staren

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? Nee, gelukkig

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk? -

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? -

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet? -

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)? Niet echt, beetje strakke shirtjes, dat is het

loop je liever op straat zonder BH of liever met? Met dan voel ik me zekerder

slaap je topless? Waarom wel of niet? Nee, ben bang dat mijn ouders binnenkomen

Reputatie 4
Badge +2

leeftijd: 16

 

op welke leeftijd kreeg je borsten? 11

 

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? Ja ik wilde ze heel graag

 

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? Meteen vond het leuk en vrouwelijk

 

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? Ze zijn vrij snel gestopt met groeien. A cup. Laatste 2 weken zijn ze wel heel gevoelig dus hopelijk gaat het groeien

 

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? Inkijk

 

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? 15

 

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? A cup

 

laat je ze graag zien of juist helemaal niet?

Ja geen moeite mee

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen?

Val op meiden. 

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen?

Nooit gedaan

ga je wel eens topless op het strand?

Nee

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed?

 

   zonee, zou je het wel willen?

Nee

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand?

Nee

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk?

 

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? Hoef niets met jongens

 

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet?

Lukken over m'n tepels. Beetje masseren

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)?

Nee

loop je liever op straat zonder BH of liever met?

Met

slaap je topless? Waarom wel of niet?

Ja omdat het fijn is

Reputatie 1
Badge +3

Sinds een tijdje merk ik dat ik het veel spannender vind om borsten te zien dan een vagina. Volgens mij is het bij de meeste jongens andersom. Mijn vader zei dat 35 jaar geleden bijna iedereen topless op het strand lag. Dat had ik graag willen meemaken. Ik kan erover fantaseren maar als jongen kan ik nooit weten hoe het voelt om ze te hebben en te krijgen. Ik zie op vakantie ook veel meer vrouwen en meisjes van alle leeftijden zonder BH onder hun shirt lopen. In Nederland bijna niet. Daarom deze vragenlijst.

leeftijd: 12 

op welke leeftijd kreeg je borsten? 10 

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? Nee heel ongemakkelijk 

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? Doe het nog steeds niet gewoon een topje 

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? Ja nogsteeds 

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? Gesloten 

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? Nog niet gedaan wil wel 

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? Geen idee 

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? Niet 

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen? Eerst vertrouwen op bouwen 

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? Nee minder erg dan met meisjes 

ga je wel eens topless op het strand? Nee 

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed? Nooit gedaan 

   zonee, zou je het wel willen? Nee 

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? Nee 

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk? 

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? Vervelend 

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet? Gewoon niet te hard meer boeit niet 

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)? Nee 

loop je liever op straat zonder BH of liever met? Zonder 

slaap je topless? Waarom wel of niet? Ja heel fijn 

 

bedankt voor de antwoorden!  Graag gedaan 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +3

leeftijd: 13

op welke leeftijd kreeg je borsten? 9

vond je het leuk toen ze begonnen te groeien of juist niet? Ja

Ging je meteen een BH dragen of heb je daar zo lang mogelijk mee gewacht? Eerst sporttopjes maar toen het echt groter werd bh

deed het pijn toen de borsten aan het groeien waren? Ja vooral als er bijv een bal tegen komt

droeg je toen gesloten kleren of had je bewust inkijk? Gwn normaal

hoe oud was je toen je voor het eerst iemand je borsten liet voelen onder je kleren? Nooit laten doen

   hoe groot waren ze toen (heel klein, A-cup, B-cup, groter)? \

laat je ze graag zien of juist helemaal niet? ja

laat je ze gemakkelijk voelen of wil je een jongen eerst beter leren kennen? Wel Gemakkelijk, maar ga ook geen wild vreemde aan me laten zitten

vond je het vervelend om samen met jongens om te kleden toen je borsten begon te krijgen? Nvt

ga je wel eens topless op het strand? Nee

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed?

   zonee, zou je het wel willen? Neu

ga je wel eens naar een naturistencamping of naakstrand? Nee

  Zoja, vond je het vervelend om met je borsten bloot te moeten lopen toen je borsten kreeg of vond je het juist leuk?

vind je het vervelend of juist fijn als een jongen bij de seks vooral met je borsten bezig is en minder met je vagina? Fijn

wat vind je fijn als een jongen (of meisje) met je borsten speelt? En wat niet? Opzich is alles prima maar als je te hard knijpt kan dan ook pijn doen

gebruik je je borsten om aandacht te krijgen van jongens (inkijk, naar voren duwen, topless lopen)? Ja

loop je liever op straat zonder BH of liever met? Met

slaap je topless? Waarom wel of niet? Nee, koud

Reputatie 5
Badge +3

 

ga je wel eens topless op het strand? ja

   zoja, hoe oud was je toen je dat de eerste keer deed? 11

 

 

Voel je je dan niet enorm bekeken? Er lopen wel meer vrouwen topless maar op die leeftijd zijn er echt maar weinig.

Ik had toen nog niet zoveel, cup A ofzo. Ik was met mn opa en oma naar het strand maar waren mn badpak vergeten. Dus toen heb ik een middag in mijn onderbroek gezwommen. Het voelde even gek maar eigenlijk best snel normaal. 

Reageer