Vraag

Vragenlijst boobs (12 vragen)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey girls! Best veel meiden zijn onzeker over hun borsten en ik was het ook heel lang. Iedereen is anders dus wees eerlijk en lief.

 

Vragenlijst

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je lengte?
  3. Wat is je cupmaat?
  4. Heb je grote of kleine tepels?
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo?
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)?
  7. Groeien je borsten nog?
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom?
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je?
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen?
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad?
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten?

14 reacties

Reputatie 5
Badge +2
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je lengte? 161
  3. Wat is je cupmaat? 70 D
  4. Heb je grote of kleine tepels? Klein
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? Gwn beugel en sport, liefst beugel
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? Nee
  7. Groeien je borsten nog? ik hoop het.
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom? op dit moment niet zo
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? neuh
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? 11 B ofz
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad? A, C, heb nu D en E
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten? Nergens voor nodig
Reputatie 3
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je lengte? 165 cm ig
  3. Wat is je cupmaat? 70 d
  4. Heb je grote of kleine tepels?ik denk dat ik er een beetje tussenin zit
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? gewoon een met vulling dat is ook mijn favo
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? ja
  7. Groeien je borsten nog? idk 
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom? een maat groter denk ik vind ik gewoon mooier
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? ja omdat ik droeg geen bh dus ze waren heel hangerig
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? 11 maar toen droeg ik ze niet echt toen had AA en later 13 en toen droeg ik ze wel dat was cup B
  11.  alleen AA 
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten?

Hey girls! Best veel meiden zijn onzeker over hun borsten en ik was het ook heel lang. Iedereen is anders dus wees eerlijk en lief.

 

Vragenlijst

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je lengte? 166
  3. Wat is je cupmaat? 95 D
  4. Heb je grote of kleine tepels? Grooten 
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo?  Een gewonnen 
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? Soms wel 
  7. Groeien je borsten nog? Hoop van niet want vind ze mooi zo 
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom? Kleiner want heb veel last van me rug omdat ze vrij groot zijn
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? Ben het altijd wel geweest ben nu 16 en kreeg rond me 12e boobs  dus wel een 4 jaar onzeker 
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? Begon me 80 B en daarvoor altijd van die topjes gedrag 
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad? 80C 90 C 90D en nu 95 D
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten?wees het niet want ze zijn allemaal mooi op hun eigen manier 

 

Reputatie 1

Hey girls! Best veel meiden zijn onzeker over hun borsten en ik was het ook heel lang. Iedereen is anders dus wees eerlijk en lief.

 

Vragenlijst

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je lengte?
  3. Wat is je cupmaat?
  4. Heb je grote of kleine tepels?
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo?
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)?
  7. Groeien je borsten nog?
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom?
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je?
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen?
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad?
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten?
  1. Hoe oud ben je? 15 
  2. Wat is je lengte? 1,63 
  3. Wat is je cupmaat? 70b
  4. Heb je grote of kleine tepels? Gemiddeld 
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? Gewone 
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? Nee nooit 
  7. Groeien je borsten nog? Ik hoop het 
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom?  Groter ik denk dat dat mooi bij me zou staan 
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? Nee 
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen?  Denk 12 en toen de kleinste geen idee welke maat dat is 
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad? Geeeeen idee 
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten?  Iedereen is mooi op hun eigen manier. Probeer je niet te vergelijken en richt op je eigen schoonheid! Je bent prachtig 
Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je lengte? 1.63
  3. Wat is je cupmaat? 75C/D
  4. Heb je grote of kleine tepels?  best wel grote
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? Normale, sport en eentje zonder banden, favo is normaal want sport is strak en degene zonder banden al helemaal
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? ja, ik schaam me nergens voor en draag wat ik wil
  7. Groeien je borsten nog?  ja!
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom? niet per se ik ben blij met ze nu
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? ja 12 ofzo
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen?  A en daarna was ik naar C geskipt omdat ik niet doorhad dat ze groeiden ahah
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad?  A en C
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten?  je hoeft niet onzeker te zijn! elke borsten zijn mooi op hun eigen manier.  <3

Hey girls! Best veel meiden zijn onzeker over hun borsten en ik was het ook heel lang. Iedereen is anders dus wees eerlijk en lief.

 

Vragenlijst

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je lengte? 1.70
  3. Wat is je cupmaat? 75 B
  4. Heb je grote of kleine tepels? klein
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? sport en t shirt bh
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? nee niet echt
  7. Groeien je borsten nog? geen idee
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom?  nee ben er tevreden mee
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? nee
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? 13 en had A cup, daarvoor had ik van die topjes
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad? A en nu dus B
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten? niet proberen te vergelijken want je bent goed zoals je bent

 

Reputatie 3
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je lengte? 153
  3. Wat is je cupmaat? 70AA
  4. Heb je grote of kleine tepels? Groot
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? Ik draag nu sport ma ik haat die
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? Neu
  7. Groeien je borsten nog? Ja heel hard
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom? Groter gewoon omdat ja Idk
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? Ik ben 12 jaar ma ik ben ni echt heeeellll onzeker
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? Wrs ga ik morgen tegen men moeder zeggen dat ik een bh wil dragen dus wrs 12 jaar en 70 AA
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad? //
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten? Ja gewoon ni aan denken gewoon denken: dit ben ik, dit is men lichaam, ik kan niets veranderen daaraan en ik ben perfect zoals ik ben

Hey girls! Best veel meiden zijn onzeker over hun borsten en ik was het ook heel lang. Iedereen is anders dus wees eerlijk en lief.

 

Vragenlijst

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je lengte? 1.57
  3. Wat is je cupmaat? D75
  4. Heb je grote of kleine tepels? precies in verhouding
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? meestal iets met kant. En roze met kant,  want die zit heel mooi
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? soms maar niet bewust. Ik bedoel ik draag niet iets omdat het inkijk heeft maar omdat ik wel wat grotere borsten heb kan je er ook niet echt omheen. 
  7. Groeien je borsten nog? weet ik niet.  Ik hoop van niet. 
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom?  nee ik vind ze goed. 
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? nu niet,  en vroeger ook niet. 
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? ik denk 12 of 13 , ik was best laat.  65 aa
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad? 65 aa, 70A, 75 A, 75 B, 75 C 
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten? niet doen,  je kan er toch niks aan veranderen en ieder lichaam is mooi

 

Reputatie 4
Badge +2

Vragenlijst

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je lengte? 1.63
  3. Wat is je cupmaat? 75A
  4. Heb je grote of kleine tepels? Kleine
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? Push up, favo vd hunkemöller 
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? Nee
  7. Groeien je borsten nog? Ik hoop het
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom? Groter.
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? Ja, nog wel
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? 12 en 70aa
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad? 70a
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten? 
Reputatie 5
Badge +4
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je lengte? 157 cm
  3. Wat is je cupmaat? 65a bijna 65b
  4. Heb je grote of kleine tepels?best groot
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? ik heb gewone maar mn favo is een half push up half gewone want die heeft niet genoeg vulling voor push up maar te veel voor gewoon
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? nee want mag niet van mn moeder
  7. Groeien je borsten nog? ja gelukkig wel😅
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom? groter en dan dat ze niet meer groeien want groeiende doen echt heel veel pijn
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? ik was het en nog steeds wel een beetje maar het ergst was toen ik 11/12 was want mn hele klas was vroeg
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? ik was 12 en had toen 60aa
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad?65aa 70a en zit nu 65a want die zit beter
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten? wees het niet, ze groeien vanzelf wel. en anders als het niet komt dan maakt het ook niet uit, je bent mooi zoals je bent!
Reputatie 2
Badge +1

Hey girls! Best veel meiden zijn onzeker over hun borsten en ik was het ook heel lang. Iedereen is anders dus wees eerlijk en lief.

 

Vragenlijst

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je lengte? prive
  3. Wat is je cupmaat? Ik draag geen bh's alleen sporttopjes
  4. Heb je grote of kleine tepels? Ik denk gwn middelmatig
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? ^
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? soms een beetje inkijk maar niet echt dat je van alles kunt zien, soms ok strakke kleding
  7. Groeien je borsten nog? Ja
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom? grotere aub, ik heb de kleinste van mn klas
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? ja, ze zijn voor mijn gevoel echt mini
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? -
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad? -
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten? IDKKK

 

Reputatie 4
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je lengte? 175
  3. Wat is je cupmaat? A
  4. Heb je grote of kleine tepels? mijn tepels zitten eigenlijk een beetje in mijn borst,en als ik geil ben dan steken een beetje uit. Ze zijn klein
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? sport
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? gewoon onopvallend en niet echt inkijk. soms geen bh als ik alleen ben of ook wel op vakantie wel eens, maar niet op school
  7. Groeien je borsten nog? Ja, hoop ik wel tenminste mogen wel groter
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom? Nee, dan heb ik echt niets
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? Nee
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? 12
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad?  AA
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten? Weet ik niet echt. Maar ik denk dat het gewoon goed is zoals ze zijn. En wat anderen van vinden is niet belangrijk,
Reputatie 4
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je lengte? 167
  3. Wat is je cupmaat? d
  4. Heb je grote of kleine tepels? Normaal ig
  5. Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? Simpele met beugel
  6. Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? Soms 
  7. Groeien je borsten nog? Niet heel veel meer denk ik
  8. Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom? Gwn goed zo
  9. Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? Ja, ze begonnen al te groeien toen ik 9 was, dus was 1 van de eerste, maar is nu juist een voordeel
  10. Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? Ik denk 10-11, weet ik niet meer
  11. Welke cupmaten heb je nog meer gehad? Ik weet alleen nog B
  12. Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten? Niet onzeker zijn, het is echt je tijd niet waard
Reputatie 1
Badge

Hoe oud ben je? 13

Wat is je lengte? 154

Wat is je cupmaat? 80F

Heb je grote of kleine tepels? Kleine

Wat voor soorten bh’s heb je (gewoon, bralette, push-up, sport) en wat is je favo? Push up

Draag je kleding met inkijk naar drukke plekken zoals school (dus niet alleen bij vriendinnen of op feestjes)? Ja

Groeien je borsten nog? Ja

Zou je grotere of kleinere borsten willen hebben - zo ja, waarom? Groter

Ben of was je vroeger onzeker over je borsten - zo ja, hoe oud ben/was je? Nee

Hoe oud was je toen je je eerste bh kreeg en welke cup had je toen? 9 B

Welke cupmaten heb je nog meer gehad? D

Wat is je advies voor meiden die onzeker zijn over hun borsten niet onzeker zijn je bent gwn lekker😘

Reageer