Vragenlijst



Toon eerste bericht

85 reacties

1 Ben je meisje / jongen meisje
2 Hoe vinger je precies / hoe trek je je precies af. clitoraal
3 Hoe voel je je precies als je op je hoogtepunt bent? lekker
4 Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig? 10 m
5 Wanneer doe je het meestal (zoals 's avonds in bed, overdag op school ofzo) savonds
6 Ben je ooit betrapt? nee
7 Heb je ooit een ander gevingerd / afgetrokken/ gemasturbeerd? nee
8 Voor de meiden: zit je alleen aan je clit, alleen in je vagina of allebei alleen clit
9.Wat vind je het mooist aan je lichaam ? borsten
10.Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) weet niet
11.Hetero/Lesbisch/ bi ? hetro
12.Hoe lang is je penis normaal? ( jongens )
13Hoe lang is je penis stijf? ( jongens )
14.Hoe vaak heb je seks gehad en welk geslacht? 0 keer
15.Wil je een kee:Dr:D:Dsex met je geslacht ? neee!!!!
16.Geef een beschrijving van je lichaam ? dikke borsten dikke billen
17.Welke cup heb je ? (meisjes) F
18.Waar denk je over na tijdens het aftrekken / vingeren mooie jongens
1 meisje
2 niet, of soms een beetje aan mn klit zitten
3 mijn hele lichaam gaat dan soortvan tintelen en het is heeel fijn.
4 als ik geconcentreerd ben fso iets langer dan een kwartier denk ik (en mijn vriend de hele tijd alleen met mij bezig is) anders niet
5 's avonds in bed
6 nee
7 ja
8 clit
9. mijn ogen denk ik
10. beffen
11. bi
12. -
13 -
14 niet ( wel verder gegaan enzo)
15. ja
16. zandloperfiguur
17. 70C / 70D
18. niks
1. Meisje
2. Ik ga met m'n vinger over m'n clit...
3. Geweldig!
4. 5 min ofzo
5. 's Avonds in bed
6. Nee
7. Nee
8. Alleen clit
9. Ogen
10. Idk
11. Hetero
12. -
13. -
14. 0x
15. Jaa dat lijkt me echt heel geil
16. Gemiddelde lengte, normaal postuurr, kleine borsten, maar bredere heupen, best oké qua knapheid I guess
17. 70B
18. Ik denk dan aan m'n leraren of vrienden
1 Ben je meisje / jongen
Jongen
2 Hoe vinger je precies / hoe trek je je precies af
Met mn hand
3 Hoe voel je je precies als je op je hoogtepunt bent?
Geweldig
4 Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig?
5 minuten tot een half uur
5 Wanneer doe je het meestal (zoals 's avonds in bed, overdag op school ofzo)
's morgens of na schooltijd
6 Ben je ooit betrapt?
Gelukkig niet
7 Heb je ooit een ander gevingerd / afgetrokken/ gemasturbeerd?
Helaas niet
8 Voor de meiden: zit je alleen aan je clit, alleen in je vagina of allebei
9.Wat vind je het mooist aan je lichaam ?
Mijn ogen
10.Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..)
Idk
11.Hetero/Lesbisch/ bi ?
Hetero
12.Hoe lang is je penis normaal? ( jongens )
8 cm
13Hoe lang is je penis stijf? ( jongens )
15 cm
14.Hoe vaak heb je seks gehad en welk geslacht?
0x
15.Wil je een keer sex met je geslacht ?
Misschien
16.Geef een beschrijving van je lichaam ?
?
17.Welke cup heb je ? (meisjes) -
18.Waar denk je over na tijdens het aftrekken / vingeren ?
Klasgenoten
1 Ben je meisje / jongen - jongen
2 Hoe vinger je precies / hoe trek je je precies af – meestal met rechts, sms links, afwisselend met hele hand en paar vingers en duim
3 Hoe voel je je precies als je op je hoogtepunt bent? – out of this world, heel fijn en beetje zweverig
4 Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig? Kan van 2 min tot meer dan uur zijn, ik speel er gewoon graag mee, maar meestal 20 min
5 Wanneer doe je het meestal (zoals 's avonds in bed, overdag op school ofzo) – na school, meestal zittend in mn burostoel maar ook vaak voor het slapen gaan als ik in bed lig
6 Ben je ooit betrapt? – ja al paar keer, maar meeste keren vond ik niet erg, want dat was door jongens, behalve toen me moeder het zag, dat was awkward
7 Heb je ooit een ander gevingerd / afgetrokken/ gemasturbeerd? – 1 x gevingerd = niet voor herhaling vatbaar = mijn probleem, vaker met en door andere jongens afgetrokken = das wel fijn
8 Voor de meiden: zit je alleen aan je clit, alleen in je vagina of allebei -
9.Wat vind je het mooist aan je lichaam ? – ik denk mijn blauwe ogen met lange wimpers
10.Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) – pijpen en gepijpt worden
11.Hetero/Lesbisch/ bi ? – wrm kan je hier niet kiezen voor gay?
12.Hoe lang is je penis normaal? ( jongens ) – 8 tot 10 cm en als t vriest nog (veel) kleiner
13Hoe lang is je penis stijf? ( jongens ) – meestal een paar uur per dag haha, oh je bedoelt lengte, dan 16 cm
14.Hoe vaak heb je seks gehad en welk geslacht? – 1 x met meisje gevingerd, niet voor herhaling vatbaar en weet niet precies hoe vaak en met hoeveel jongens, maar nog nooit geneukt want ik vind mezelf nog te jong (14,5 jr), dus alleen aftrekken en pijpen
15.Wil je een keer sex met je geslacht ? – ja tuurlijk
16.Geef een beschrijving van je lichaam ? – slank, ben niet echt gespierd, alles lekker onbehaard en glad, cute buikje en naveltje, kleine tepeltjes, lekker jongensachtig en goed haar (op mn hoofd) en mn piemel vind ik ook wel mooi alleen is die wel beetje dun nog, maar ok
17.Welke cup heb je ? (meisjes) -
18.Waar denk je over na tijdens het aftrekken / vingeren ? – nou bij aftrekken aan het begin aan jongens en daarna eventjes aan jongens en als ik ga spuiten aan jongens en als ik niet aan t aftrekken ben denk ik aan jongens, die ene keer tijdens vingeren dacht ik hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg

@alfa77 bij jou staat bij hoe trek je je af: met mijn handen en dan die smiley met tong 😛, bedoel je dat je jezelf ook nog kan pijpen dan, dat zou wel heel chill zijn, daar droom ik van, maar ik kan het niet
@Gaatjeniksaan15 high five man tik m aan :P
Als je hier nou toch bent kun je de vragenlijst ook wel invullen toch?
@Gaatjeniksaan15 thnx man, coole lijst 😛
@Gaatjeniksaan15 nou vanwege overeenkomsten met mijn lijstje
bijv. sms lekker snel klaarkomen en sms lekker lang spelen en ja dat je jongens ook leuk vind, alleen jouwe is vet veel dikker dan mijne
1 Ben je meisje / jongen meisje
2 Hoe vinger je precies / hoe trek je je precies af ik doe het niet zo vaak maar meestal met me rechterhand en met 1 vinger. Vaak stimuleer ik ook de clitoris.
3 Hoe voel je je precies als je op je hoogtepunt bent? moeilijk te beschrijven, gewoon kei goed!
4 Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig? meestal maar 20 minuutjes
5 Wanneer doe je het meestal (zoals 's avonds in bed, overdag op school ofzo) 's avonds in bed
6 Ben je ooit betrapt? niet tijden masturberen wel een keer bijna tijdens seks
7 Heb je ooit een ander gevingerd / afgetrokken/ gemasturbeerd? ja en diegene mij ook
8 Voor de meiden: zit je alleen aan je clit, alleen in je vagina of allebei allebei
9.Wat vind je het mooist aan je lichaam ? mijn armen
10.Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) als ik een jongen pijf of af trek voel ik er zelf natuurlijk niets van. Ik vind gebeft worden heel lekker, als hij me vingert vind ik het heel lekker en seks in het missionaris standje
11.Hetero/Lesbisch/ bi ? hetero
12.Hoe lang is je penis normaal? ( jongens )
13Hoe lang is je penis stijf? ( jongens )
14.Hoe vaak heb je seks gehad en welk geslacht? ik weet dat niet eens meer ik heb een aantal keer seks gehad met een jongen
15.Wil je een keer sex met je geslacht ? nee
16.Geef een beschrijving van je lichaam ?
17.Welke cup heb je ? (meisjes) 65B
18.Waar denk je over na tijdens het aftrekken / vingeren ? mijn vriend
Reputatie 2
Badge +2
Beste hajootje, anniemertjee en sander.xd,

Het is op het forum van De Kindertelefoon niet toegestaan om persoonlijke gegevens uit te wisselen.
Hou hier rekening mee met het plaatsen van berichten op het forum.

Groet,
Elena van De Kindertelefoon

Reageer