Vraag

vragen voor meiden

  • 1 January 2024
  • 6 reacties
  • 485 Bekeken

Reputatie 3
Badge

ik ben dus dertien en heb nog nooit echt gezoen of ja paar keer flesje draaien maar dat was gwn kus en ja vraag me ook gewoon af wat de ‘normale’ leeftijd is van zoenen (met en zonder tong), beffen, pijpen, sex hebben, handjob (idk in Nederlands).

lief als je beantwoord <3

en stel he ik heb mn eerste zoen moet ik dan ook gelijk met tong of is dat raar?


6 reacties

Badge

Hee, ik ben zelf ook 13 (meisje) en ik heb ook nog nooit gezoend. Het is heel normaal om op je 13de nog niet gezoend te hebben. Er is niet echt een leeftijd voor zoenen want het komt als het komt. De leeftijd van de andere zou ik echt niet weten. Maar voor de leeftijd van sex (zou ik zelf) pas vanaf mijn 18ste doen. Voor de 1ste keer zoenen zou ik zelf beginnen zonder tong tenzij degene met wie ik zoen met tong wil. (Omdat ik het zelf ook wel wil)

- Anoniemm_x_

Reputatie 4
Badge +1

Heyy, ik wordt over 2 dagen 15 en ik heb ook nog nooit gekust of een crush gehad. Normaal hoor je dat niet vaak maar er heeft nog nooit echt iemand mijn aandacht getrokken. Ik vind dat een goede leeftijd voor seks rond de 18 jaar ligt, 17 vind ik ook wel kunnen. Al ben ik sterk van mening dat het wel veilig gedaan moet worden. Voor vingeren (wat je met handjob bedoeld volgens mij) vind ik dat je ook wel minimaal 16/17 jaar moet zijn. Voor zoenen is er idd niet echt een leeftijd. Tongen tijdens de 1e kus kan prima.

Doeii

Reputatie 7
Badge +9

ik ben zelf 14 (meisje) en ik heb voor het eerst gezoend toen ik 5-6 was

hij dwong me eigenlijk om te zoenen dus ik heb het nooit echt leuk gevonden

Reputatie 7
Badge +6

Hey ik heb voor het eerst gezoend op mijn veertiende. Voor mijn gevoel ben ik vrij vroeg, ik ken bijna niemand van mijn leeftijd die gezoend heeft. Ik heb op 14,5 voor het eerst gevingert. Ik weet dat dat heel vroeg is maar als je elkaar echt vertrouwd maakt leeftijd niet meer zo veel uit. Je moet gewoon doen wat goed voelt!

Liefs Julie ❤️

​​

Reputatie 4
Badge +3

Hoi hoi

Ik denk dat er niet echt een juiste leeftijd is. Het hangt er helemaal vanaf of je jezelf er klaar voor voelt en of je iemand hebt bij wie je het vertrouwt dat het de juiste persoon is.

Ik heb voor het eerst gezoend toen ik net 13 was met mijn bff. Ik wou heel graag oefenen en zij ook. We hebben er allebei geen moment spijt van gehad en doen het nog steeds.

Later op mijn 13de kreeg ik mijn eerste vriendje en ook daar geen spijt van gehad. Bij beide voelde het gewoon goed en dat is het belangrijkst. 

Heb je niemand waar je je zo goed bij voelt? Dan komt dat vanzelf! Je bent nog jong, er is tijd genoeg o, alles mee te maken en daar is geen haast bij!

 

X

Kim

Reputatie 3
Badge

bedankt voor jullie reacties allemaall <33

Reageer