Vragen over vingeren

  • 16 February 2012
  • 233 reacties
  • 187359 Bekeken


Toon eerste bericht

233 reacties

Badge

Hoii even over de elektrische tandenborstel ik heb dit zelf geprobeerd en raad dit af ik heb er soort sneetjes/wondjes van gekregen en ik ben nu trouwens 13

Oh ik heb da niet (nou een keer had ik wel bloed maar dat was omdat ik het te lang deed 🤭)

(ik ben ook mannelijk...)

hoe kan ik me vriendin kapot geil make??:$
??????????????????????????????????
Zoek een vriend dan ben je klaar! De ideale tip!
Ik vind vingeren een beetje eng (ben een watje iknow :$) dus ik wrijf altijd gwn over mn onderbroek... dat klinkt saai maar veel meiden komen daar door wel sneller klaar (ergens gelezen ;))
x
ik vind zelf de douche het lekkerst maar moet de tandeborstel moet dan alleen strelen of moet je er ook zeg maar inhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/confused.png
bedankt voor de vingertips
Ik kan nooit stoppen, het voelt zo lekker! Dan wil ik meteen weer lekker verder zo oeeh!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/rolleyes.png
heey
probeer dat als je bijna klaarkomt stopt en daarna weer verder gaat en dan telkens zo door, totdat je er genoeg van hebt?!
xxxx
[i]Hallo ik vinger me graag zelf maar ik weet niet heel veel manieren!!!

[i]Iemand ander manieren ???

Reageer!!!
hoe weet je precies of je klaar bent gekomen? $
ik heb het een keer met mijn electrische tandenborstel geprobeerd, was heel lekker alleen daarnaa had ik het gevoel alsof er een wondje zat ofzo, 1 week pijn gehad was echt heeel erg hoe kan ik die tandenbostel gebruiken zonder dat het daarna pijn gaat doen? tips graag! xx
Ik ben nog niet ongesteld maar waarom kan dat niet?

Ik heb na het mastruberen jeuk in en rond mijn vagina,
Ik was mijn handen wel ervoor.
Hoe kan ik dit voorkomen?
XOXOXOXOXO
Badge

en meisjes, waarom nemen jullie niet gewoon een vriendje in plaats van komkommers en elektrische tandeborstels? ;-)
en jongens kunnen jullie ook beffen (likken), dat voelt ook beter hoor (denk ik dan, weet ik niet, ik ben geen meisje).

Zou wel graag willen maar hé niemand wil me 

Als je klaar wilt komen, gewoon de douche op een harde straal zetten en op je klitje spuiten tot je kalar komt. super simplee.
@sexybaeb je klitje is je clitorus 😛
Ik ben 15 en masturbeer al een tijdje. ik was alleen nog nooit echt klaar gekomen. ik vinger mezelf wel eens en soms stop ik een ander voorwerp erin. vandaag kwam ik voor het eerst klaar door met de douchekop op mijn clitorus te richten. is ECHt een aanrader!
wat is je klitje
Het is jammer dat je niet kan vingeren als je ongesteld bent # heb ik nu...
xikvindjouwlief het kan misschien wel, maar ik vind het niet zo fris.
Dan zit er allemaal bloed enzo aan je handen.
ik denk als je een boy bent,
dat dat makkelijker en sneller is fso
De Kindertelefoon wil jullie graag wijzen op het feit dat het erg gevaarlijk is zomaar voorwerpen vaginaal in te brengen. Dit i.v.m kans op infecties en lichamelijke klachten. Dit is dan ook af te raden.
idd weet niemand een manier??
Wie krijgt er altijd zo,n schuld gevoel als je klaarkomt ????

Dat had ik eerst ook, maar dat wordt na een tijdje wel minder.

xx
Hii,

je kunt de waterstraal het best op je clitoris richten. Dat is het fijnst ;)
en dicht bij of ver af... moet je gwn zelf een beetje uitproberen...

xx
ik krijg nooit een fijn gevoel.... ik heb gewoon het gevoel dat ik like een tampon in me heb? :s
1. onder de douche, soort van 'kom' -gebaar maken in de vaginaopening (kan ook als je ongesteld bent dan)
2. borsten masseren en langzaam naar onder gaan, eerst met platte hand en dan langzaam naar binnen,


maar iedereen vind iets anders lekker(;

Reageer