Vragen over vingeren

  • 16 February 2012
  • 233 reacties
  • 186757 Bekeken


Toon eerste bericht

233 reacties

dankjehttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png
gwn er staat bij 7 ga met 2 handen ''4'' doen en dah betekend dah je stap 4 moetdoen met 2 hande en als je stap 9 doet en je voelt orgasme aankome moet je stap 10 gaan doen.
wat betekend "4" en 10?
Ik kan het niet meer veranderen:S
thanks voor alle tips!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png
greetz.
Oké Qmeisje dan begin ik maar met de eerste reactie. En dat is eigenlijk alleen nog mar een tip voor dit topic; maakt een vragen lijst, zoals hoe doe jij het het liefst, met je vinger of hele hand. Hoe vaak doe je het per dag enzovoort. Gr birdy ps: als je die vragen lijst hebt vul ik hem ook in pps: nog een tip, foute deze vraag ook in je lijst: heb jij een tip voor anderen?
1.je gaat in je bed liggen,je kan je onderbroek aanhouden maar onderbroek uit doen is fijner .. vind ik dan.

2.ga in je vagina beetje heen en weer om het nat te maken. als dat beetje pijn doet kan je ook gwn over je klitje wrijven.

3.als je nat bent,rustig over je klitje gaan,niet te snel.

4. als het gevoel al fijner word kan je iets sneller gaan ..

5.als je de orgasme op voelt kome kan je even stoppen,zodat je de orgasme uitstelt,speel gwn beetje een spelletje met jezelf ;)

6.dan kan je verder gaan over je klitje.

7.als je dan weer de orgasme voelt opkome ga je gwn steeds sneller en sneller.

8.en dan kom je klaar.. naja ikwel,weetniet of het ook zo bij jou is. :P

Dat is zo'n beetje mijn manier!

x
1. Je gaat liggen ( op je buik) ( Harde ondergrond)
2. Je masseert eerst je klitje zodat je een beetje nat word en verdeel dit tussen je binnenste schaamlippen zeg maar tot net over je klitje en daaromheen
3. Je knijpt je billen samen met je vagina tegen de ondergrond duwend.
4. je gaat met je handpalm drukken over je schaamhaar naar beneden en vanzelf voel je dan een heel geil gevoel (Je drukt dan laatmaar zeggen op je clit)
5. Herhaal dit en beweeg met je benen ondertussen een beetje heen en weer
6. Druk met twee vingers een beetje je schaamlippen op zij en gaat dan met een aantal (of een wat jij het fijnst vind) over je klitje vrijven.
7. Ga met 2 handen ''4" doen.
8. ga met de ene hand door en met de andere strelen over je klitje of in je vagina of strelent over je klitje)
9. Ga steeds sneller (als je je bijna voelt komen doe je 10)
10. Laat de hand die je het minst geil vind los en ga sneller en sneller met die hand. (niet te snel)
11. Dan kom je klaar tenminste ik :S::S:S:S

Reageer