Skip to main content
Vraag

Vragen over sperma (kleine vragenlijst)

• May 29, 2025
  • 5 reacties
  • 398 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey!

Hoe oud ben je?

Wie van jullie heeft er al sperma?

Op welke leeftijd kreeg je het? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.)

Hoe merkte je dat je het had? Door nattedroom of aftrekken?

Hoeveel sperma heb je ongeveer?

Als je klaarkomt spuit het dan? Of loopt het er voorzichtig uit?

Als het spuit hoe oud was je toen je het voor het eerst gebeurde? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.)

Is het nog doorzichtig? Of is het al een witte kleur?

Als het een witte kleur is hoe oud was je toen het  gebeurde? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.)

(Ik ben slecht in Spelling en grammatica dus let daar A.u.b. niet op)

Groetjes Flash_Cat25

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 30, 2025

Hey!

Hoe oud ben je?

Wie van jullie heeft er al sperma? Ik

Op welke leeftijd kreeg je het? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.) denk laat 12 of vroeg 13 jaar

Hoe merkte je dat je het had? Door nattedroom of aftrekken? Afrrekken

Hoeveel sperma heb je ongeveer? Best verl denk ong handje vol

Als je klaarkomt spuit het dan? Of loopt het er voorzichtig uit? Spuit

Als het spuit hoe oud was je toen je het voor het eerst gebeurde? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.) spuiten duurde wel wat langer den 13 en 3 maanden

Is het nog doorzichtig? Of is het al een witte kleur? Wit

Als het een witte kleur is hoe oud was je toen het  gebeurde? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.) 13 en 5 maanden ong

(Ik ben slecht in Spelling en grammatica dus let daar A.u.b. niet op)

Groetjes Flash_Cat25

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 31, 2025

Hoe oud ben je? 13

Op welke leeftijd kreeg je het? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.) 11 en 1 maand ongeveer 

Hoe merkte je dat je het had? Door nattedroom of aftrekken? Aftrekken 

Hoeveel sperma heb je ongeveer? Geen idee hoeveel het is 

Als je klaarkomt spuit het dan? Of loopt het er voorzichtig uit? Bij mij spuit het er uit 

Als het spuit hoe oud was je toen je het voor het eerst gebeurde? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.) 12 en 3 maand ongeveer 

Is het nog doorzichtig? Of is het al een witte kleur? Wit van kleur 

Als het een witte kleur is hoe oud was je toen het gebeurde? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.) 12 ongeveer 

• May 31, 2025

Hoe oud ben je? 16 en 10 maanden

Op welke leeftijd kreeg je het?  10 en 6 maanden ongeveer

Hoe merkte je dat je het had? Door nattedroom of aftrekken? Spelen met mijn pik en toen druppelde er wat uit

Hoeveel sperma heb je ongeveer?  ongeveer 13 stralen 

Als je klaarkomt spuit het dan? Of loopt het er voorzichtig uit? Het spuit eruit

Als het spuit hoe oud was je toen je het voor het eerst gebeurde?  ik denk 11

Is het nog doorzichtig? Of is het al een witte kleur? meer beige

Als het een witte kleur is hoe oud was je toen het  gebeurde? weet ik niet meer

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 31, 2025

Bedankt allemaal voor vragenlijst beantwoorden❤️

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 1, 2025

Hoe oud ben je? 15

Wie van jullie heeft er al sperma? ik lol

Op welke leeftijd kreeg je het? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.) eind 12 dacht ik

Hoe merkte je dat je het had? Door nattedroom of aftrekken? door een natte droom

Hoeveel sperma heb je ongeveer? ongeveer 3 of 4 eetlepels denk ik

Als je klaarkomt spuit het dan? Of loopt het er voorzichtig uit? het spuit maar een paar cm

Als het spuit hoe oud was je toen je het voor het eerst gebeurde? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.) ik spuit nog steeds niet ver :/

Is het nog doorzichtig? Of is het al een witte kleur? het is wit

Als het een witte kleur is hoe oud was je toen het  gebeurde? (Zet ook de maanden erbij bijv “13 en 2 maanden” als je het nog weet A.u.b.) dat was meteen al zo