Skip to main content
Vraag

vragen over seks

Forum|alt.badge.img+2

Hoi, ik ben een jongen van 15 en ik heb nog geen seks gehad. Ik heb paar vragen over seks betreft. Aangezien ik nog niet ervaren ben op dit vlak ben ik wel wat nieuwsgierig ;)

1. Zweet je veel tijdens seks?

2. Weleens betrapt tijdens seks/voorspel?

3. Zijn jullie helemaal naakt tijdens seks?

Thx voor het lezen en de reactie alvast?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 55 reacties
  • 28 maart 2025

1. Zweet je veel tijdens seks? Soms wel soms niet ligt eraan of je het hard of zacht doet

2. Weleens betrapt tijdens seks/voorspel? Ja eerste keer echt raar en schaamde me er voor daarna tja gewoon haha en weer door gaan.

3. Zijn jullie helemaal naakt tijdens seks? Soms wel Soms niet in bed wel of alleen string aan of soms niet dan ff een snelle wip haha rokje omhoog en gaan

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 48 reacties
  • 28 maart 2025
UserPlassendePanda123 schreef:

Hoi, ik ben een jongen van 15 en ik heb nog geen seks gehad. Ik heb paar vragen over seks betreft. Aangezien ik nog niet ervaren ben op dit vlak ben ik wel wat nieuwsgierig ;)

1. Zweet je veel tijdens seks? Ik zelf niet

2. Weleens betrapt tijdens seks/voorspel? Helaas wel

3. Zijn jullie helemaal naakt tijdens seks? Soms ik hou soms mn bh aan en sokken want voeten zijn goor😭

Thx voor het lezen en de reactie alvast? No problemm

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen