Vraag

vragen over seks

  • 6 December 2022
  • 5 reacties
  • 282 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,  ik ben een jongen en ik heb best wel vragen over dit onderwerp maar ik ga die nevernooit aan iemand stellen in het echt maar heeft iemand al een keer voor de eerste keer sex gehad? Hoe was het? Hoe begonnen jullie? Wat deden jullie? Zeiden jullie iets tegen elkaar of was het gewoon stil? Hoe begon het? Groetjes 


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

yoo!

seks heb ik niet bepaald, maar ik heb wel samen met een ander meisje ( ik ben ook meisje maar wel hetero)

in bed gelegen enzo.

 

  1. het voelde best wel lekker toen we elkaar vingerden:)
  2. we begonnen toen we aan het afspreken waren, ik moest naar de wc en zei zij ik moet ook dus gingen we samen en daarna zei zij zullen we beetje stout doen in bed?
  3. we vingerden elkaar en tongzoenen enzo
  4. vooral gekreun en af en toe schatje zeggen maar vooral gekreun
Reputatie 7
Badge +17

Mijn eerste keer was wel ok maar viel ook wel tegen omdat ik heel snel klaar kwam.😅

Het was niet spontaan of zo. We hadden afgesproken dat we het die avond gingen doen. We begonnen met zoenen en elkaar uitkleden. Toen hebben we nog gevingerd/afgetrokken, condoom omgedaan en bij haar naar binnen gegaan. Maar ik was toen al zo opgewonden dat ik na een paar stoten al klaar kwam haha. Het was allemaal best awkward omdat je toch niet echt weet wat je moet doen. Dat wordt bij de volgende keren wel beter gelukkig.

 @tim16 @ikbenanoniemxx Thnnx allebei dat jullie dit met mij wouden delen!  Ik ben 13 bijna 14 en ik zou soms sex willen, is dat raar ofzo of hadden/ hebben jullie dat ook op mijn leeftijd? 

Reputatie 7
Badge +17

Graag gedaan @Tai6565   Dat je graag seks wilt is wel normaal. Ik wilde ook wel heel graag toen ik 13,14 was. Ik begon met aftrekken toen ik 13 was dus dan ga je vanzelf ook aan seks denken.

Reputatie 4
Badge +1

Lesbo hier!

ja heb eerste keer seks gehad toen ik 15 was werd een beetje gepushte. het was wel oke maar ik had geen idee was ik moest doen dus deed maar wat ze zei. het was ook ineens dus ja geen idee hoe het zo kwam. beetje gezoend en geflirt. heb haar gwn ja aangeraakt by tje pussy en ja :D ik zei ook zo van wtf gil jij ineens. blijkbaar was ze aan het kreunen that was fun haha

Reageer