Vraag

Vragen over prostaat vingeren

  • 17 October 2022
  • 12 reacties
  • 2244 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heb een vraag en hoop dat er iemand is die dit weet. Kun je als je nog geen  sperma hebt je prostaat vingeren of melken? Wat gebeurt er dan als je dat doet en wat voel je dan precies. Ik ben 12 jaar en ik trek sints een tijd me zelf af. Er komt nog niks uit of ik doe het verkeerd? Als ik een stijfe heb ga ik masturberen en na een poosje voel ik zo golfen van warmte zeg maar en mn pik voelt gewoon kloppend aan. Ik ga dan heel lang door en voel steeds golfen van een super lekker gevoel door mn hele lichaam gwoon. Er komt alleen niets uit. Kom ik nu klaar of moet ik toch nog langer doorgaan?

Heb stiekem een condoom van mn broer gepakt en wil graag mn prostaat vingeren. Had dat ergens gelezen maar weet iemand of dit gaat als je nog geen sperma hebt? Wat voel je dan en kan iemand mij tips geven hoe je t moet doen please

Ik wil t best graag eens proberen als ik vanavond in bed lig  


12 reacties

Hey,

 

Ten eerste als is het normaal dat je nog geen sperma hebt, dat komt nog wel. Je gaat dus met je prostaat te masseren ook geen sperma kunnen opwekken. Echter is het wel een intensere ervaring tijdens het klaarkomen.

Bedankt ik had het geprobeerd gister maar het is niet gelukt. Ik had de condoom om mij vinger gedaan en dan in mn kont naar binnen. Eerst voel ik niks maar aan de kant van mn buik voel ik wel een soort van balletje. Is dit de prostaat of toch niet want als ik hier over wrijf moet ik heel erg plassen na een tijdje? Of is dat de blaas? Ik heb het ook nog met een viltstift geprobeerd. Help please

Nog iemand die kan helpen of tips heeft?

Badge

@RobloxFortnite 

 

Ik doe dat ook wel eens en aan de binnenkant richting je navel is het inderdaad een soort balletje. Verschilt per persoon of het lekker voelt of niet maar als je nog geen sperma hebt zal je dat ook niet krijgen door aanraken daarvan . Sperma krijg je vanzelf ergens de komende tijd. 

@FortniteSpeler Bedankt. Spuit jij cum als je dat doet? Mn beste vriend uit mn klas zegt dat hij keihard klaarkomt wanneer hij het doet. Eerst krijgt hij een stijfe en na een tijdje meerdere orgasmes die helemaal uit zn tenen komen zegt hij. Als hij dan door blijft gaan spuit zijn cum er ineens vol uit zonder dat hij zn pik aan raakt of zich aftrekt.  

Ik heb gelezen dat als je dat doet (stevig masseeren)  je juist je zaad melkt zonder daar van klaar te komen? Je drukt het zaad eruit en voelt je daarna nog uren lang supergeil omdat je niet bent klaar gekomen. Maar hij komt dus juist keihard klaar. 

Ik heb het zelf nog een paar keer gedaan en bij mij komt er een beetje doorzichtig spul uit (lijkt water). Eerst is het een beetje slijmerig en helder. Als ik doorga is het een beetje wittig van kleur maar dun. Geen plas ofzo en geen sperma want dat is dikker volgens mij en het is ook niet veel? Het voelt wel of je enorm moet plassen (pas na een tijdje want eerst voelt je niks bijzonders) als je op dat balletje drukt en daarom stopte ik eerst. Maar als je dan toch doorgaat komt er geen plas het is echt zaalig gewoon dat gevoel en veel lekkerder dan als je gewoon aftrekt. Ik wil ook graag klaar komen en dan zaad spuiten hoop dat het me gauw lukt.

Mn pik wordt er keihard van en begint te kloppen als ik het langer doe en ik voel lekkere golfen van warmte in mn lichaam. 

zoals je mij hebt uitgelegd of toch niet weet nie zeker dan kom je klaar 

Ja idd dat was ik. Eerst lukte het me niet maar na veel erover te lezen  is het me gelukt en het is echt mega lekker gewoon. Als je een paar dagen niet gewoon rukt en spaart en dan prostaat gaat vingeren bouwt zich een gigantisch grote lading op die er na een tijdje echt uit moet gewoon als je een soort van edged (proberen niet klaar te komen).

Eerst krijg ik een paar keer het gevoel alsof ik klaar kom maar dan droog en en door mn hdle lichaam (een soort golfen). Het lijkt eerst alsof er daarna niks meer gebeurt maar als ik dan nog langer door blijf gaan komt er op een gegeven moment een heel hard orgasme en spuit er dun vocht uit en dit word steeds dikker. 

Reputatie 1
Badge

Hi RobloxFortnite,

Zoals ik in mijn eigen vragenlijst al schreef had ik mezelf nog nooit anaal gevingerd en hoefde dat voor mij ook niet. Toch ben ik door alle verhalen erover op dit forum wel nieuwsgierig geworden. Zeker door jouw positieve verhaal... Ik was vandaag vroeg uit school en ik had nog niet direct zin om af te trekken dus ik besloot het toch eens te proberen. 

Ik heb een condoom om mijn middelvinger gedaan (had ooit een paar ergens gekregen en nog een over). Mijn vinger ging best makkelijk naar binnen door mijn anus, dat had ik niet verwacht. Het was raar om te voelen dat het eerste stukje strak is, maar dat er daarna opeens veel ruimte is binnenin. Ik heb mijn vinger een paar keer heen en weer gedaan, langzaam en snel, en dat gaf wel een bepaald bijzonder gevoel aan mijn anus maar eigenlijk niet lekker. Sterker nog, mijn piemel werd weer slap.

Toen ben ik op zoek gegaan naar mijn prostaat. Ik moest best wel diep met mijn vinger naar binnen om iets te vinden eigenlijk. Ik vond aan de voorkant wel een soort bobbel. Als ik daar op duwde voelde ik heel ver weg een ongemakkelijk pijnlijk gevoel. Helemaal niet fijn eigenlijk. Heel anders dan wat jij beschrijft. En dit was nog maar een vinger, het lijkt me helemaal niet fijn met een vibrator of piemel van een andere jongen. 

Ik ben toen nog even met mijn piemel bezig geweest om weer opgewonden te raken en weer een stijve te krijgen, om te zien of het verschil zou maken. Mijn prostaat voelde echter niet groter met een stijve en het voelde ook niet beter. Nog steeds onprettig. Heel jammer, had graag gevoelt wat jij ook voelde. Heb me daarna gewoon afgetrokken maar mijn anus bleef ondertussen nog wat onprettig voelen. 

Toch bedankt want je hebt me over een drempel geholpen om het te proberen. 

 

Jammer dat het niet is gelukt bij jou. Wel is het zo dat niet elke jongen het fijn vind of even makkelijk opgewonden raakt. Het kan zijn dat je hier in moet komen en moet wennen aan het gevoel. Bij mij lukte het eerst ook niet en kwam er achter dat ik langer moest doorgaan. Ik las dat sommigen echt lang bezig zijn (soms wel een paar uur) en na een aantal keer pas een hit hebben om het zo te zeggen. Bij mij lukt het soms ook niet als ik niet goed genoeg in de stemming ben. Maar als ik echt mega geil ben (na een paar dagen niet rukken en edgen) gaat het vaak wel vrij makkelijk.

Eerste tijd gebeurt er niet zo veel. Dan komt er een gevoel alsof ik moet plassen als je op de juiste plek masseert wat steeds erger word. Als je dat in een goed ritme doet komt er voor dat plas gevoel in de plaats een grote opwinding die door het hele lichaam golft en tot een mega orgasme kan leiden. KAN want dit hoeft dus niet voor iedereen zo te zijn. 

Voor anderen die dit willen doen of mocht je het nog eens willen proberen ooit bedenk dan:

Begin eerst met zachtjes wrijven (alsof je je oog masseert als er een vuiltje in zit). Pas als dat goed voelt en je voelt dat het iets harder kan kun je wat meer druk zetten.  Maar het mag nooit echt pijnlijk worden want dan kun je schade aanrichten. De prostaat is best gevoelig en kan beschadigd worden als je te hard gaat. Zo lang het aangenaam is zit je goed. Als je meer ervaren bent kun je met wat meer druk sperma eruit duwen zonder tot een orgasme te hoeven gaan (melken). Dat is moeilijk en is mij nog niet helemaal gelukt.  

Een stijfe is niet noodzakelijk. Je kunt een anaal orgasme krijgen zonder dat je piemel stijf is. Bij mij word hij tussendoor half stijf/slap en dan weer hard en stijf. Dat wisselt af. 

Het best werkt een kom hier beweging met je vinger richting je navel. Dat kun je doen door met je hand er voor langs in het gaan (je hand onder je pik en ballen en dan je vingers naar achteren toe). 

Als het niet lukt kun je ook zonder naar binnen te gaan je prostaat masseeren. Je moet dan tussen je ballen en kontgaatje het perineum (dat zachte stukje masseeren) stevig met een of twee vingers masseeren. Ik heb dat laatst gedaan door een balletje van een paar sokken te maken en hier op te gaan zitten en heen en weer te wiebelen. Daar raakte ik echt heel erg opgewonden van na een tijdje. Ik had gelezen op reddit dat sommige dit deden met een tennisbal maar dit leek me best wel hard. Dus ik had dit uitgevonden en het werkt heel fijn.

Hoop dat de tips helpen voor jou mocht je het nog eens proberen of andere boys die het willen. Er zijn ook filmpjes van prostate milking en sites met tips over hoe je zo prostaat massage doet. 

Groetjes en leuk dat je hebt geantwoort. 😉

 

Reputatie 7
Badge +17

Heb het een paar keer geprobeerd en het is me wel gelukt denk ik. Het voelt wel echt heel anders dan ‘normaal’ klaarkomen.

Het is dus normaal dat je niet stijf blijft terwijl je bezig bent? Het is wel een raar gevoel om wel heel opgewonden te zijn maar geen stijve te hebben. 

Ben daarna weer doorgegaan met rukken en nog nooit zo hard klaargekomen dus het is zeker een aanrader. 😄

Ja is normaal. Bij mij wordt hij eerst heel heel stijf en daarna als ik dan zorg dat ik niet gelijk klaarkom wordt hij tussendoor weer slap of half stijf. Dat varieert en ondertussen heb ik dan golfen wat net zo voelt als edgen maar dan door mn hele lichaam. Als ik lang genoeg door ga in een goed tempo komt er een gevoel alsof ik moet plassen en even later begint er prostaatvocht te lekken. Dan wordt ik vaak weer heel erg stijf. Als ik er dan bij ruk kom ik binnen een tel klaar. Ik probeer dat juist niet te doen en dan bouwt zich alleen nog maar een heftiger gevoel op. Ik kan dan een paar dingen: 

1 Een echt prostaat orgasme krijgen door alleen de prostaat te blijven vingeren (piemel niet of nauwelijks aanraken). Zorgt voor een heel lekker en lang hard orgasme waarbij ik flink spuit. Daarna heb ik dan minder zin net als na gewoon rukken. 

2 Tegelijk prostaat vingeren en rukken tot ik klaar kom. Dat is het allerheftigst en zeker als ik daarna heel stevig over de eikel blijf wrijven met mn handpalm duurt het orgasme heel lang.

3 Prostaat melken zonder orgasme/klaarkomen. Is me een aantal keer gelukt door heel lang te edgen zonder over het randje te gaan. Op het moment dat ik veel dun prostaatvocht begin te lekken masseer ik best heel stevig mijn prostaat (flink drukken met vinger of duwend vingeren maar dit mag géén pijn gaan doen). Ik kom dan niet klaar maar duw/melk mijn sperma eruit wat echt een heerlijk gevoel is. Als het zaad uit het plasgaatje begint te lopen duw ik vanaf mijn ballen tot net onder de eikel om het eruit te laten komen want het spuit dan niet zoals normaal. Het voordeel is dat je daarna wel even het gevoel van opluchting hebt maar in een mum van tijd weer heel erg opgewonden bent. Soms na een paar uurtjes alweer. Ik was laatst nadat ik dit melken savonds had gedaan wakker geworden met een keiharde pik (bijna natte droom) en een paar keer rukken was al genoeg.. 👍😋

En dan moet ook nog iets bestaan wat ze Super-O noemen wat je kunt krijgen door de prostaat op de juiste manier te stimuleren. Dat is een droog orgasme wat werkelijk alles maar dan ook alles overtreft  Dat zou ik zelf een keer willen ervaren maar het schijnt heel moeilijk te zijn en niet alle jongens en mannen lukt dit. Er is veel over te vinden maat helaas veel in het engels. 

Reageer