Vraag

vragen over klaarkomen en zo

  • 7 January 2023
  • 2 reacties
  • 214 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 15

en zou graag eens klaarkomen maar weet noet hoe het moet op school zijn ze al allemaal bezig over sex en ik kan daar niet over mee praten  het is lik dat ik al telaat begin ofzo deraan 

Heeft er iemand tips 

 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi, 

Ten eerste, dit is heel belangrijk, voel je niet gedwongen dingen te doen die je niet wilt doen!! Sommige mensen krijgen hun lustgevoelens pas later en dat is helemaal ok!

Als je toch zelf nieuwsgierig bent en het toch wel eens wilt uitproberen dan kan je jezelf gaan onderzoeken om te kijken wat jij opwindend vind en/of jezelf gaan bevredigen. Als je seksuele voorlichting op school al hebt gehad, dan heb je wellicht al eens gehoord over de clitoris. Dit is een heel gevoelig plekje op het vrouwen lichaam. Het kan dan ook fijn zijn om dat aan te raken. Met genoeg stimulatie kan je dan klaarkomen. Maar doe dit ook echt wanneer je het zelf wilt doen!

Wat kazoo zegt als je je het zelf niet wil zeker niet doen want dan ga je er ook geen plezier van hebben. Als je het wel zelf wil gewoon lekker met je hand in je onderbroek gaan en jezelf strelen en uitzoeken wat voor jou geil aanvoelt want is bij ieder meisje anders nogal wat meisjes plassen vaak een beetje als ze masturberen dat vind ik zelf ook geil maar andere meisjes vinden dit net vies dus is echt uitzoeken wat jij leuk vind.

Reageer