Skip to main content
Vraag

vragen over anaal speeltjes voor j 15 jaar

• December 2, 2025
  • 18 reacties
  • 1236 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hello ik heb een paar kleine vraagjes ik heb een dildo die best groot is en nu is het zo ik wil is een keer iets anaals voelen maar ik heb het een keer gedaan en ook echt 2 uur achter elkaar maar ik kreeg hem er niet in ik deed eerst een vinger daarna 2 maar was wel stroef maar daarna me dildo en of me prostaat plug maar ik kreeg de prostaat plug met veel moeite er in aleen deed het zo veel pijn heb die ongeveer een half uur ingedaan en toen deed ik hem er uit en toen zat ik bijna te janken van de pijn. Maar ik heb zelf hormonen gehad kijk de topic op mijn acc voor meer info maar ik wil eigenlijk me prostaat voelen en eigenlijk wil ik gewoon alles voelen aleen met vingers vind ik naar dus ik wil gewoon speeltjes kopen eigenlijk gemaakt voor kinderen laat me a.u.b. meer weten wat je zal doen in me cituatie omdat ik weet het even niet meer

18 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 3, 2025

Hallo ​@Probleempjes2010. Het moet geen pijn doen. Masturberen moet iets leuks zijn. Gebruik je wel glijmiddel? Bij anaal moet dat, anders kom je er niet in en doet het pijn zoals je zelf al zei. En bovendien is anaal ook niet voor iedereen prettig.   Dit heb ik volgens mij gelezen op https://sense.info/nl . En dus als je al die seksspeeltjes hebt, kun je vast ook nog wel wat glijmiddel kopen. Veel succes.

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+2

Hallo ​@Yusa bedankt voor je reactie ik gebruik zeker glij middel aleen zoek ik gewoon een betere speeltje waar ik cenzatie bij voel

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 4, 2025

@16jarigeexperimenteerd dan kan ik je niet helpen. Ik heb geen speeltjes, en weet dus ook niet welke fijn zijn. Maar ik vind het wel erg vreemd dat het so'n pijn doet. Ik denk dat wat je gebruikt dan misschien te groot is. Zoek misschien wat op over sekstoys, er is volgens mij een groot aanbod : ) 

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 4, 2025

Ik denk niet dat ze speeltjes maken speciaal  voor kinderen. Ik ben geen kenner maar zou de anus van een volwassene zoveel wijder zijn dan die van een 15-jarige zodat je een grotere dildo nodig hebt?

Zoals ​@Yusa schreef: het moet geen pijn doen. Kleinere dildo, misschien?

Forum|alt.badge.img+2

Ja Maar welke dildo dan omdat ik heb er een die is wel groot maar hoorde ook dat de prostaat bij jongeren heel erg klijn is zoek maar op 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 4, 2025

Het is wel duidelijk dat je dildo te groot is, als hij zoveel pijn doet.  Welke maat je nodig hebt weet ik niet, ik ben niet zo van de speeltjes.  Maar de prostaat is niet zo moeilijk te vinden, hij zit bij iedereen op dezelfde plek.  
Kijk maar uit dat je anus niet scheurt, met je grote dildo.  Tegen die pijn kan geen prostaatstumulatie op,  lijkt me.  En hoe awkward is het niet als je ouders je dan naar het ziekenhuis moeten brengen om dat te laten hechten.

Forum|alt.badge.img+2

Ja maar welke raad je dan aan 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 4, 2025

@16jarigeexperimenteerd ik heb geen idee. Vraag eens in de sexshop

Forum|alt.badge.img+2

Ik kom niet in de sexshop ik ben nu nog 15 over half jaar 16 

Forum|alt.badge.img+2

Weet iemand nog wat meer 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 10, 2025

Nou, misschien opzoeken wat voor je moet. Duidelijk dus een kleinere.

Forum|alt.badge.img+2

En heb je meer tips 

Forum|alt.badge.img+2

Maar hoe is het beste om je anus groter te maken omdat vingeren vind ik raar voelen dus kan iemand me helpen 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 23, 2025

@16jarigeexperimenteerd je anus kan niet wijder worden. 😉 dat is geen elastiek. Probeer gewoon wat uit.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 23, 2025

Tenzij je luiers wilt dragen, rek je je anus beter niet al te ver uit.

Forum|alt.badge.img+2

Ik wil geen luiers dragen maar bestaat er geen onderbroek speciaal voor een snelle speeltje die ik vaak in kan doen dus een onderbroek voor ene butplug of iets anders 

Sleetclaw
  • Net nieuw
  • February 26, 2026

hoi, ik heb hier wel ervaring mee en zal die graag willen delen. ik ben zelf een meisje dus ik weet niet of dit verschilt, maar ik doe ook aan anaal. ik begon als eerst met een S buttplug om al een beetje te wennen aan het gevoel om iets tussen je kringspier te hebben en te leren ontspannen in het anale gedeelte. het gaat vaak over glijmiddel, omtrek en ontspannen. je anus is een kringspier en spieren kan je trainen, zo had ik dit dus voor 8 maanden lang getraind, best lang maar ik kon niet anders. daarna had ik een dildo gekocht (8 inches lang). en helemaal met glijmiddel ingesmeert en mijn anus ook. ik ging eerst heel voorzichtig de eikel van de dildo inbrengen en wanneer je het breedste deel hebt gehad is het uiteindelijk niet meer zo erg, dan glee hij er gewoon in. maar ik ging niet meteen op en neer maar gewoon even rustig aanvoelen hoe het is en steeds trainen totdat het comfortabel genoeg is om heen en weer te gaan.

Ik heb ook een paar vrienden van mij waarmee ik veel praat over anaal en dildos. het advies wat hun gaven is het volgende:

• probeer verschillende standjes zodat je endeldarm 'open' kan gaan. positie zoals een cat stretch ongeveer.
  • voel vaak hoe het beneden daar gaat, anus strak? kijk wat je nog kan maar als het pijn doet stoppen. evt zelfs de kringspier masseren (klinkt raar maar hahaa).
  • als je de second ring hebt bereikt (2de kronkel in je darm) dan voelt het majestic. ik weet niet hoe groot jou dildo is maar hij moet aardig lang zijn om dit te bereiken.
  • niets moet alles mag, grenzen bestaan voor een reden.

onthoud dat iedereen anders is en dit anders kan ervaren. maar als ik jou was zal ik een inflatable buttplug of dildo kopen die echt van klein naar groot gaat waarmee je goed kan oefenen! 

ik hoop dat je hier iets aan hebt (al ben ik laat lol), als verder advies of vragen hebt mag je dat altijd vragen!

xx SleetClaw!!!! :3

Forum|alt.badge.img+2

Dankjewel ​@Sleetclaw ik heb wel nog een vraag ik heb nu een butplug ik wil op vakantie die de hele dag een beetje in of een paar uur voor een spannende tijd ik zit niet op een nudisten camping gewoon normale camping mijn vragen hier over zijn 

welke butplug is het beste om mee te beginnen 

ik wil in me tent en douche op de camping een beetje met een dildo spelen welke dildo zal ik halen het liefst zo dik als een butplug 

als je een dildo in je hebt wat voel je dan is het een fijn gevoel of iets 

kan je voor me een stappen plan maken hoe ik er eentje een beetje in kan doen dus een dildo of butplug 

kan je voor me een paar linkjes op sturen voor de speeltjes als je me iets anders aanraad wat ik een beetje de hele dag ingeveer in kan doen en lopen tegelijk 

welke houding zit je als het klap is dus bijvoorbeeld een tent of een kamer 

heb je nog spannende ideeën wat je op een camping kan doen moet wel beetje geil zijn 

heb je nog tips hoe een een vriendin kan regelen op een camping 

kan je nog wat meningen aan je vrienden groep vragen a.u.b. wil hun mening ook horen 

alvast bedankt