Skip to main content

Ik ben wel benieuwd of er jongens zijn die zichzelf vingeren en hoe je dat dan doet of waarmee?

Ik kan het niet echt vingeren noemen, maar soms als ik aan het aftrekken ben dan wrijf ik wel eens over mijn kont(gat) en soms ook een klein beetje erin, maar niet te ver, want de kont is, in tegenstelling tot de vagina, niet echt gemaakt om er iets in te stoppen. 

Ik raad je wel aan om, als je dit gaat doen, ff van te voren je goed te douchen en te wassen.

Ik (jonge van 16)  vinger mezelf zo nu en dan en persoonlijk vind ik het heel lekker.

Als je het voor de eerste keer doet moet je oppassen dat je niet te snel teveel wil. Ik raad aan met 1 vinger te beginnen. maak de vinger goed nat met bijvoorbeeld water of vaseline. Zorg er voor dat je de spieren wat relaxed. Je kan gewoon met je vinger om je kontgat heen wrijven tot dat je voelt dat het relaxed. hierna ga je langzaam (met een natte vinger) je kontgat in en trek je hem er bijna helemaal uit en dan weer er in. Zo ga je door en kan je steeds makkelijker in/uit. je kan ook een lekker gevoel krijgen door de prostaat te stimuleren. Als het je makkelijk lukt met 1 vinger maak je een 2de vinger nat en stop je die er heel voorzichtig en langzaam bij tot ook dit goed gaat. Denk er om dat je bij de 2de keer vingeren niet meteen weer 2 vingers kan gebruiken maar eerst weer moet inkomen.

Je vraag waarmee is heel simpel. stop geen rare dingen in je kontgat. dit kan erge schade opleveren. houdt het bij je vingers (niet lange nagels).

ik hoop dat dit je helpt!

Reageer