Skip to main content
Vraag

Vraagje voor de mannen!

• February 27, 2025
  • 11 reacties
  • 756 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Op dit forum zie ik best vaak de vraag langskomen : 'Hoelang is jullie penis?'  Ik heb zelf een vraag voor de onbesneden boys : 'Hoelang is jullie voorhuid?

Je meet het vanaf de onderkant van je eikel tot het topje van je penis.

Ik ben benieuwd en als er nog vragen zijn, stel ze gerust!

11 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 28, 2025

@Kaasstengel nogal onduidelijk - slap of stijf? en moet of mag je aan je voorhuid trekken, dan is t ie langer natuurlijk, en topje van de penis bedoel je dan de eikeltop, of eind van de voorhuid?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 28, 2025

Waarom wil iemand dat eigenlijk weten?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 28, 2025

@Ander sorry dat het nog onduidelijk is.

Je penis moet wel stijf zijn

En natuurlijk moet je er niet aan trekken

Ik bedoelde het einde van je voorhuid- anders meet je je eikel en niet je voorhuid;)

Dus gewoon als je penis stijf is, vanaf de onderkant van je eikel tot het einde van je voorhuid en je moet niet je voorhuid gaan uitrekken. Hopelijk is het nu wat duidelijker.

Ben benieuwd naar de antwoorden!!

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

@Kaasstengel in het geval dat ie stijf is is het vaak bij jongens dat ie helemaal bloot ligt (in iedergeval van wat ik heb gezien bij andere jongens) zelf zit ie er wel een beetje overheen maar dit is maar 0.5-1 cm en zal ongeveer bij de meeste zijn. Heel soms komt het voor bij een jongen dat de hele eikel bedekt word met voorhuid maar dan word deze vaak weggehaald en dus besneden.

Ik hoop dat dit een beetje je vraag beangwoord

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ik heb hetzelfde als ​@ik_kan_geen_nickname_bedenken.

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 2, 2025

OK dus bij mij ook hetzelfde ongeveer: dus er blijft vooraan nog 1 cm voorhuid “los” als mijn xxx stijf is. Maar dat schuift gemakkelijk helemaal verder terug, geen probleem.

En hoe ist dan bij jou eigelijk? 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 6, 2025

@Diana  Eigenlijk had ik dit ook al in mijn topic gezgd maar ik was wel benieuwd hoe het bij andere jongens was ook omdat je dit niet echt kunt vinden op internet.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 6, 2025

@Ander bij mij is het eigenlijk hetzelfde als de rest hier. Ongeveer 1 tot 1.5 cm en de rest gaat naar achteren als ie stijf wordt.

Ik hoop zo je vraag beantwoordt te hebben. Als er verder nog vragen voor mij/ over mij of over dit onderwerp zijn vraag het!

• March 6, 2025

Leuke vraag! bij mij gaat mijn voorhuid bijna helemaal over mijn eikel dus  5,2 cm ,

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 8, 2025

@Stoppelbeer jij hebt net als mij een iets langere voorhuid dan de gemiddelde man denk ik maar heb je daar geen last van als je jezelf aftrekt of sex hebt ( als je dat doet tenminste)?

Forum|alt.badge.img

Ik wil het je heel graag vertellen maar ik kan dat nu niet meten, ik zal het straks proberen ok?👍