Vraag

vraagje

  • 8 May 2021
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Badge

Praten jullie eigenlijk met jullie ouders of sex en masturbatie? Mijn ouders namelijk niet echt dus ik vraag me af of jullie ouders dat wel doen.


6 reacties

Nee, niet echt serieus of wat dan ook. In de meeste gevallen is het denk ik vooral ongemakkelijk denk ik. Tuurlijk is het belangrijk dat je weet hoe je veilig seks moet hebben,maar dat leer je opzich wel bij SV bij Biologie en anders kan je dat opzoeken.

Binnen sommige gezinnen is men daar overigens wel heel open over, dat verschilt. :)

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Frituurpan,

 

Ik praat persoonlijk wel vaak over seks en menstruatie, maar ik kan me ook voorstellen dat jouw ouders dat misschien niet doen. Dit kan te maken hebben met bijvoorbeeld opvoeding of geloof. Maar het is niet gek dat jouw ouders dat niet doen, als je daar een vraag over hebt en jouw ouders er niet over willen praten, kun je die vragen natuurlijk altijd op het forum stellen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 7
Badge +19

Niet echt… me moeder is opzich wel open en ik ook wel maar we voeren er geen gesproken over ofzo. Soms komt het wel gwn random ter sprake

Hoi Frituurpan.

 

Persoonlijk praat ik eigenlijk nooit over seks en masturbatie omdat ik het erg ongemakkelijk vind. Heel af en toe komt er iets sprake door bijvoorbeeld een nieuws item wat we hebben gelezen, maar het wordt nooit echt persoonlijk.


Groetjes van mij!

Heey,

Bij ons word er niet zoveel over gesproken. Heel af en toe komt het onderwerp sex/liefde wel random voorbij. Over masturbatie praten we eigenlijk nooit.

Mijn ouders praten er ook niet zo makkelijker over, dus ik vind het zelf ook wel vrij ongemakkelijk. Maar ja seksuele voorlichting krijg je ook wel op school. En hier op het forum of op internet kun je ook veel informatie vinden.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 4
Badge +3

Nee, mijn oma heeft ooit en klijn betje over haar liefde dingens verteld, maar mijn vader was de eerste vriendje dus  ik verwacht niet veel van haar. Ik denk dat ik meer weet. En mijn vader is koreaans en daar is het niet gebruikelijk dat je er over praat. En ik vind het niet fijn om nietdaar over   tepaaten.   Hier wel want hier is het anoniem. 

Reageer