Vraag

vraagje over fwb

  • 25 July 2023
  • 3 reacties
  • 390 Bekeken

Badge

Heyy kheb vorig jaar in de zomer een jongen leren kennen en vond m best leuk dus vroeg z'n snap nadien zijn we elkaar een beetje uit het oog verloren maar laatst stuurde hij mij of k weer wou snappen met hem k zei natuurlijk ja kvroeg of hij een rela wou en hij zei da hij eerst friends with benefits wil zijn nu hebben we bij hem thuis afgesproken in september en wil hij me neuken (hij is 14 ik 13) wel met condoom want anders is het een te groot risico zou ik dees doen of niet?


3 reacties

Badge

heyy,

k weet ni zeker of het heel erg handig is om het met hem te doen, want wie weet wil hij later helemaal geen rela en krijg je miss spijt.

denk ook er goed na of je echt klaar voor bent, je mag altijd nee zeggen. stel je doet en en je wist niet zeker of je er klaar voor was kun je heel veel spijt krijgen en dat s een kutgevoel.

 

mr als je ok met fwb ben en er klaar voor bent dan vpp.

 

Groetjes sooph

Reputatie 7
Badge +7

Heee Anoniem8888888! :)

Ik vind het een beetje vreemd... Als hij jou echt leuk vindt had hij gewoon ja gezegd. Ik denk niet dat het handig is, want wie weet wilt hij alleen seks met jou:(

Trouwens ik vind 13 jaar te jong voor seks en je kan later spijt krijgen dat je dit hebt gedaan met hem. 

Liefs xxx Banaantje <3

Badge

aangezien de jonge leeftijd zal ik het niet doen en zeker niet aanraden!

Reageer