Vraag

vraag zwembad

  • 1 May 2022
  • 8 reacties
  • 2245 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hebben jullie wel eens afgetrokken of gevingerd in een zwembad of een zwembad hokje zo ja? Vertel 


8 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Wel eens in een zwembad kleedhokje ja, haha. Was op een vakantiepark aant zwemmen met mn zusje. Toen kwam er een heel knap meisje langs. Normaal raak ik niet snel opgewonden van een persoon op zich, maar toen wel. Toen we gingen omkleden (in aparte hokjes, mijn zusje in het hokje naast me) ben ik ff snel klaargekomen. Oké goed verhaal, joejoe

Badge

Hey heb wel ooit eens met een vriendinnetje in een kleedhokje haar gevingerd en zij mij afgetrokken 

Reputatie 5
Badge +3

ja hoor, vriendin van me heeft me weleens afgetrokken in een kleedhokje nadat we een middag samen in het zwembad waren.

en ik heb later ook een keer seks met haar gehad in een van die hokjes, was erg spannend omdat je toch altijd de kans hebt om betrapt te worden.

Eerlijk dat lijkt me wel leuk om te doen dus ga dat een keer proberen als ik ga zwemmen

Hoi,

 

ik werk in een zwembad en weet dat dit veel gebeurt. Weet dat wij als medewerkers alles moeten schoonmaken en dit is echt niet lekker. 

Daarnaast kunnen wij zien alles dit is gebeurt en omdat de controles echt vaak zijn kunnen wij zelfs zien wie. We spreken jullie dan niet aan maar je t gaat wel rond door het personeel en weet ik niet of je daar blij van wordt

Reputatie 2
Badge +3

Ge ziet toch niet allés hangen daar camera's ofz

Reputatie 2
Badge +3

Hebben jullie wel eens afgetrokken of gevingerd in een zwembad of een zwembad hokje zo ja? Vertel 

1 keer toen we met school zijn gaan zwemmen

(Onnodige quotes verwijderd)

Nee, nog nooit, al  denk ik er weleens aan...

Reageer