Skip to main content
Vraag

vraag worden meisjes geil van paardrijden

• July 25, 2024
  • 13 reacties
  • 3079 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ok meisjes ik heb even een vraag voor jullie veel jongens dat ik ken zeggen dat meisjes paardrijden geweldig vinden omdat ze klaarkomen en dat hun clitoris gestimuleerd wordt is dit waar of is dit helemaal niet waar

let me now 

groetjes 

13 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • July 27, 2024

Ik rij paard en bij mij is dit helemaal niet waar. Heb er nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn.

Groetjes

Anoniem789 

Shine
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 27, 2024

Heeee, 

Ik paardrijd best vaak en kan je verzekeren, 

Dat is echt niet waar! 

Groetjes, 

Shine

Hi @Anoniem12498

ik zat op paardrijden en werd soms wel geil, maar ik was toen nog jong en snapte dat gevoel toen nog niet :)
ik hoop dat je hier iets aan hebt!

groetjes, kleinemeeprater
xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 28, 2024

Dankjewel allemaal 

• May 8, 2025

Ik rij heel soms paard maar nee ik had dat niet

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 8, 2025

Dan zit je volledig verkeerd op je zadel.  Je komt toch ook niet klaar door fietsen.

Paardrijden is heel fijn en je voelt er allerlei dingen bij maar je clitoris wordt er niet door gestimuleerd.  Als je met je clitoris tegen je zadel aan gaat schuren, verlies je je evenwicht en val je van je paard.  En met een beetje pech verliest ook je paard zijn evenwicht en lig je eronder - echt niet fijn.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 8, 2025

Ik heb soms wel fantasiën over de lul van een paard, maar daar blijft het bij. 😌

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 8, 2025

Hahaha ​@Vera16xx , dat is echt wel iets heel anders.  Dat een lesbiënne daarin geïnteresseerd is.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 8, 2025

Nou ik ben eigenlijk bi, maar vind meisjes vaak leuker dan jongens. Dus het is niet 50/50 maar eerder 80/20 ofzo. En ja ik heb niks met dierenseks dat vind ik vies. Maar zo'n paard met een enorrrrme lul ja daar kan ik wel wat kriebels van krijgen zeg maar.. 😚

• May 8, 2025

Ik heb soms wel fantasiën over de lul van een paard, maar daar blijft het bij. 😌

Haha ja dat wel

• May 10, 2025

Ik ben nog nooit geil geworden op een paard hoor.

En ik kijk eerlijk gezegd ook niet zo snel naar een paardenlul, en daar word ik eigenlijk ook niet geil van of zo

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 10, 2025

Ik heb meerdere keren paargereden en nee, je wordt niet geil van gewoon paardrijden. Misschien wel als je fantaseerde tijdens het paardrijden maar antwoord is nee 

• May 10, 2025

Gelukkig😅

Die mensen noem je zoo’s

Dat zijn echt een van de smerigste mensen vind ik (naast pedo’s). Ze zeggen dat dieren akkoord kunnen gaan. Volgens mij gebeurde dat allemaal op Twitter (ja nu X)

Liefs, Epicduck01