Vraag wat je wil over seks of seksualiteit!

  • 2 January 2018
  • 8 reacties
  • 382 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,

Toen ik jong was had ik veel vragen over seks en het menselijk lichaam. Nu ik wat meer ervaring heb in dat gebied wil ik graag iedereen helpen die hetzelfde heeft als ik had.
Het kan alles zijn, ik zal zo duidelijk en snel mogelijk reageren als ik kan.

Dit topic is gesloten

8 reacties

Hi, ik had een vraag over schaamhaar. Ik heb veel filmpjes gekeken op het internet, maar weet nog steeds niet precies hoe ik mijn schaamhaar ( en met welke producten ) moet scheren.

Informatie zou fijn zijn. 😃
Hoi, ik ben M12G.
Wat had je, en waar kan je mee helpen. Alles?
Ik heb een grote spermaproductie. Daarom kan ik, denk ik, regelmatig een paar keer achter elkaar klaarkomen: denk aan 3x of 5x achter elkaar. Het klaarkomen achter elkaar is ook heel hevig!
Onze huisarts kon er niets over zeggen. Alleen dat er iets is met mijn testosteronaanmaak.
Soms heb ik dat ik merk dat ik anders ben: b.v. met condooms, daar past het sperma soms niet in. Soms kom ik vanzelf klaar tijdens het sporten.
Ik ben dan benieuwd wat jij daar over kan zeggen.
Groetje.
Hi, ik had een vraag over schaamhaar. Ik heb veel filmpjes gekeken op het internet, maar weet nog steeds niet precies hoe ik mijn schaamhaar ( en met welke producten ) moet scheren.

Informatie zou fijn zijn. :D


Heyy, het makkelijkste is als je het strak trekt, dan is de mogelijkheid dat je je open scheert en stuk kleiner. De producten die ik persoonlijk gebruik zijn degene met de minste chemische spullen er in. Dit verminderd de kans ook op irritaties.

Ik weet persoonlijk ook geen goede tips aangezien ik zelf geen jongen ben... Sorry, ik hoop je toch geholpen te kunnen hebben
Hoi, ik ben M12G.
Wat had je, en waar kan je mee helpen. Alles?
Ik heb een grote spermaproductie. Daarom kan ik, denk ik, regelmatig een paar keer achter elkaar klaarkomen: denk aan 3x of 5x achter elkaar. Het klaarkomen achter elkaar is ook heel hevig!
Onze huisarts kon er niets over zeggen. Alleen dat er iets is met mijn testosteronaanmaak.
Soms heb ik dat ik merk dat ik anders ben: b.v. met condooms, daar past het sperma soms niet in. Soms kom ik vanzelf klaar tijdens het sporten.
Ik ben dan benieuwd wat jij daar over kan zeggen.
Groetje.



Heyy,
persoonlijk heb ik geen verstand over dit soort dingen, sorry dat ik niet kan helpen 😛
Ik neem aan dat je dat nog niet wist, maar voor zover ik weet zijn dit soort topics niet de bedoeling.
Iemand van de Kindertelefoon kan in details gaan daarover, maar het zou in ieder geval het forum onoverzichtelijk maken.
Heyy, ben een jongen van 15 en ik trek elke dag wel eens af. Alleen als ik klaarkom komt er weinig sperma uit. Echt weinig. Hoe kan ik ervoor zorgen dat er meer sperma uit komt?
Heyy, ben een jongen van 15 en ik trek elke dag wel eens af. Alleen als ik klaarkom komt er weinig sperma uit. Echt weinig. Hoe kan ik ervoor zorgen dat er meer sperma uit komt?

had ik ook zorg voor geiler aftrek materiaal
Badge +4
Beste Foxbox,

Het is niet toegestaan om op te treden als vraagbaak op het forum.
Ik heb dit topic daarom gesloten.

Met vriendelijke groet,

De Kindertelefoon