Skip to main content

Hey, 

Ik vraag me af, als jullie sex hebben kreunen jullie dan? En zo ja, de hele tijd of alleen wanneer jullie een orgasme hebben?

alvast bedankt

Hey, 

Ik vraag me af, als jullie sex hebben kreunen jullie dan? En zo ja, de hele tijd of alleen wanneer jullie een orgasme hebben?

alvast bedankt

Voor elke meid is dat anders, maar heb wel gehoord dat een meisje niet een keer ging kreunen bij het neuken en dat die Guy gelijk stopte.

Ik laat altijd zachte kreuntjes en als hij in mij klaarkomt dan kreun ik altijd best hard. Maar voor iedereen is dat anders.

Dat verschilt en het maakt de ander ook opgewonden maar ik deed het toen ik bijna klaar kwam en hij mij g spot aanraakte maar ook niet super hard

Ik kreun best wel hard ...heb het ook niet door op dat moment.  Zeker bij het  orgasme waar je voelt dat je penis spier samen gaat trekken en zo'n  10 zaadstralen eruit komt. 

Hijgen doe ik zeker ik bij het aftrekken of neuken en mijn lichaam is wat bezweet en wat rode kleur huid .

Horen mijn ouders dat? Zeker weten in ons huis zijn de slaapkamer deuren altijd open. 

Reageer