Vraag

Vraag voor meisjes: je borsten aan laten raken?


Reputatie 2
Badge +1

Hebben jullie iemand een keer jullie borsten aan laten raken?
Zo ja, hoe voelde dat? Voelde dat fijn?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Nee nog nooit. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel graag wil dat een ander meisje mijn borsten aanraakt hihi 

 

Maar daar ben ik nog erg jong voor en ik ga ook niet zomaar iemand aan mijn borsten laten zitten. Het moet wel een bijzonder iemand zijn :)

Reputatie 2
Badge +1

Nee nog nooit. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel graag wil dat een ander meisje mijn borsten aanraakt (….)

Ik heb wel een paar keer mensen m’n borsten laten aanraken, voelt aardig wel fijn om zo gegrepen te worden mocht je dat willen weten 😁

Reputatie 5
Badge +3

Ja, meerdere jongens in verschillende situaties hebben al aan mijn borsten gevoeld. Ikzelf vindt dat best wel geil, als ik het zelf wilde natuurlijk. Ik ben ook wel eens betast zonder dat ik het wilde, dat was natuurlijk anders. Geen trauma maar natuurlijk niet leuk.

 

Liefs Vosje

Reputatie 7
Badge +5

Hé ik ben dan wel een jongen maar vroeg me af of jullie dat dan op jullie kleren laten doen of ook op jullie blote borsten?

Reputatie 2
Badge +1

Hé ik ben dan wel een jongen maar vroeg me af of jullie dat dan op jullie kleren laten doen of ook op jullie blote borsten?

Beide

Reputatie 7
Badge +5

Hé ik ben dan wel een jongen maar vroeg me af of jullie dat dan op jullie kleren laten doen of ook op jullie blote borsten?

Beide

Oe!

Reputatie 5
Badge +3

Hé ik ben dan wel een jongen maar vroeg me af of jullie dat dan op jullie kleren laten doen of ook op jullie blote borsten?

Beide ja. Afhankelijk van wie, waar en hoe de sterren staan. Bij mij staan de sterren vrij snel goed :-)

Reputatie 7
Badge +5

Hé ik ben dan wel een jongen maar vroeg me af of jullie dat dan op jullie kleren laten doen of ook op jullie blote borsten?

Beide ja. Afhankelijk van wie, waar en hoe de sterren staan. Bij mij staan de sterren vrij snel goed :-)

Uhh, hoe bedoel je met sterren! Zou ik het ook mogen 

Reputatie 5
Badge +3

Hé ik ben dan wel een jongen maar vroeg me af of jullie dat dan op jullie kleren laten doen of ook op jullie blote borsten?

Beide ja. Afhankelijk van wie, waar en hoe de sterren staan. Bij mij staan de sterren vrij snel goed :-)

Uhh, hoe bedoel je met sterren! Zou ik het ook mogen 

Het kan van alles afhangen, maar ik ben er vrij makkelijk in. Als ik je een beetje zou vertrouwen en de situatie is er naar vind ik het al snel best opwindend om mijn borsten aan je te laten zien en door je te laten betasten. Maar ik ben daar niet helemaal gemiddeld in denk ik.

Reputatie 2
Badge +1

@Aubien als je echt heel graag een meisje wilt aanraken zou ik het aardig vragen aan een persoon die je kent

Reageer