Skip to main content
Vraag

vraag voor meiden : wat vinden jullie meiden aantrekklijk aan Jongens

• June 10, 2025
  • 5 reacties
  • 281 Bekeken

Wat vinden jullie aantrekkelijk aan jongens denk aan haar , kleding etc

(Ik ben zelf een jongen van 14)

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 11, 2025

Hoi, vooral dat een jongen zichzelf is. Niet te stoer doet, laat zien wat hij voelt. Een leuk persoon is waar je gezellig mee dingen kunt doen maar ook goede gesprekken. En uiterlijk, verzorgd, sportief, of lekker eigenzinnig. Wees niet bang om jezelf te laten zien, ook qua kleding. Zomers een leuke korte broek, funny shirt. 's Winters gewoon jeans of cargo. Mij maakt het niet zoveel uit. Als je maar merkt dat hij zich er goed in voelt. En ik persoonlijk vind iets langer haar erg mooi. Maar smaken verschillen natuurlijk:) 

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 12, 2025

Hoi, Ik ben 14 jaar.

Voor mij is het belangrijk dat ze ideeën hebben voor hun zelf, dus als een vriend zegt (bv. kom effe mee roken) dat je durft zeggen dat je dat niet wil of doet… Een eigen mening is daarom dus wel iets heel belangrijk voor mij. Ik vind het ook wel leuk als ze messy hair hebben, maar dat kan natuurlijk verschillen.

Ik vind het ook wel een plus punt als je niet te stoer of rebbels wandelt. Het is namelijk echt raar als je zo overdreven stoer of macho-man achtig wandelt… (maar da is mss persoonlijke mening?)

Ik ben blij dat ik mss kon helpen

Byeeee!!

Forum|alt.badge.img
  • June 14, 2025

Qua kleding als het maar geen rare wannabe gangster is ofzo verder moet je gwn aan doen wat je wilt (geen fem boy trouwens). Qua gedrag niet stoer doen of plagerig (jongens die plagen zijn echt irritant ze zoeken echt naar aandacht ofzo) en wees gewoon jezelf sportief hoeft ook oprecht niet ofzo mijn type persoonlijk is juist niet iemand die sportief is en ook niet iemand die heel extravert is en altijd aardig is (ik vind het een beetje eng als je de heletijd aardig bent dan voel ik me schuldig als ik je ga pesten (niet erg dat doe ik gwn bij vrienden en niet zoekend naar een reactie) mr wees gwn jezelf (als je dat kan miss vind je het lastig om je emoties te uiten ofzo) mr ja je mag huilen btw 

Hearts4God
  • Weet de weg
  • June 14, 2025

Haar: Beetje krullig of rommelig haar maar niet te lang en donker haar vind ik het mooist

Gedrag: Beetje toxic, kan grapjes maken en aardig

Kleding: Maakt niet uit 

Wat ik zelf nog belangrijk vind: Leuk mee kunnen praten, soms aardig doen dan weer gemeen voor de grap als je snapt wat ik bedoel, sportief, druk of rustig maakt mij niet uit. Als je maar jezelf bent

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 28, 2025

Ik ben het met de meeste wel eens. Maar zomers mag hij van mij best een beetje korte kleren en zich laten zien.  Ik vind jongens niet lelijk. En lange broeken en mouwen op de warme zomerdag vind ik wel een beetje gek. Wij mogen ook wat te kijken hebben toch ! 😉😍

Groetjes Tjempie xxx