vraag voor meiden

  • 28 February 2023
  • 5 reacties
  • 817 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi meiden. 

Had een discussie met een vriendin. 

Dus vraag het aan jullie. 

Waar laten jullie een jongen klaar komen ? Van uit gaan dat jullie zonder condoom doen. En wie bepaalt dat dan waar hij komt , jij of hij? En laat jij het soms met tegenzin klaar komen waar hij wilt?


5 reacties

Als je het zonder condoom doet ben je niet beschermd tegen soa's en zwangerschappen.

Maar als je andere  anticonceptie gebruikt zoals de pil, spiraaltje en hormoon staafje ben je aleen tegen zwangerschap beschermd.

Ik zal als je geen anticonceptie gebruikt geen sexs heben zonder condoom.

want als je sexs hebt kan in het voorvocht ook zaadcellen ziten waardoor je zwanger kan worden.

Het is je eigen keuze wat je doet.

Maar ik zal het altijd bespreken met de geene waar mee je sexs hebt wat die wil en wat jij wil en goed vind.

Ik zelf zal geen sexs hebben zonder condoom omdat ik nog niet aan de anticonceptie mag van me ouders.

anders had het me niet veel uit gemaakt waar iemand klaarkomt.

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

Ja dat weet ik alle maal.

Ben zelf aan de pil. 

Doe het altijd al zo en ben nog nooit zwanger of een soa gehad .

Maar wilde gewoon weten waar andere meiden een jongen ergens klaar laten komen . En wie bepaalt dat da 

Reputatie 1
Badge +1

hoi @Kim.1 ,

 

Ik heb 't nog niet super vaak gedaan, wel paar keer met mijn laatste ex… bijna altijd met condoom, en 1x zonder (vond ik wel heel eng eigenlijk!!!), trok hij terug en kwam toen op mijn buik.

En verder zonder seks te hebben maar wel met aftrekken, heb ik wel eens sperma op mijn handen gehad… en met pijpen een paar keer iets op mijn gezicht gehad, niet vaak hoor.

 

Liefs , J

Ik heb meestal seks met condoom, maar als ik het zonder doe laat ik hem meestal klaarkomen op mijn buik. Als ik een jongen pijp is het meestal op mijn gezicht of in mijn mond.

Overal eigenlijk in mijn mond in mijn  kutje soms in mijn onderbroek als ik mijn vriend gewoon aftrek.

Reageer