vraag voor jongens en meiden


Reputatie 3
Badge +4

Wie heeft er een plas poep of luier fetish. Allemaal kan ook. Alvast bedankt reageer even


13 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Iemand reageer pls

Ik vind broekplassen en video's van mensen die heel nodig meoten plassen en het dan in hun broek doen ofzo super opwindend

Reputatie 3
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Dit heb ik ook wel moet je een keer over luiers kijken vind ik ook wel geil. Heb je het zelf ook een keer gedaan of niet en hoe. En hoe oud ben je?

Nee, heb ik niet.

Ik hou alleen heel erg val kleding die aan 1 stuk zijn.

Dus denk aan badpakken, wetsuit, shorty.

Slaap ook in shorty.

Reputatie 3
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Dat hebben ook wel meer mensen vind ik zelf ook wel fijn zitten

Reputatie 3
Badge +4

Draag je het nu nog steeds

 

Draag je het nu nog steeds

 

Nee, is veeel te warm. Heel die shorty stinkt naar zweet. Moet dus ff stiekem in de was doen ofzo.

Wie heeft er een plas poep of luier fetish. Allemaal kan ook. Alvast bedankt reageer even

Mij lijkt een luier ook wel heel erg fijn maar ik zou nie weten hoe ik daar aan moet komen. 

Naar de supermarkt kan niet. Want ik woon in zo'n dorp waar iedereen elkaar kent enzo. Dus daar komen mn ouders dan sowieso achter. 

En bestellen precies hetzelfde. 

Ik vind poepsex wel wat

Reputatie 3
Badge +4

Ik vind poepsex wel wat

Lijkt je dat geil? Ooit iets gedaan met je eigen poep

Ik plas wel vaak in mijn onderbroek omdat ik dat geil vind. Dit kun je gewoon in de douche cabine doen en dan gaan douchen/rukken.

Reputatie 3
Badge +4

Ik plas wel vaak in mijn onderbroek omdat ik dat geil vind. Dit kun je gewoon in de douche cabine doen en dan gaan douchen/rukken.

Heb ik ook wel os gedaan. Is wel geil

@Peoplelover  ja eerst begon ik na het poepen het aan te raken en dan steeds een stapje verder vervolgens ging ik er met mijn handen doorheen en dat ging ik vaker doen als ik alleen thuis was toen weer een stapje verder toen ging ik mezelf insmeren met stront maar het begint te vervelen heeft iemand gelijk ook meer dingen die je kan doen?

Reageer