Vraag

vraag voor jongens !!!!

  • 31 December 2021
  • 12 reacties
  • 1087 Bekeken

Badge

(Meisje 14)Dus ik zit al lang met dit soort vragen in mijn hoofd maar ik kan moeilijk al die vragen aan een klasgenoot vragen dus ja

Word je lul echt groter als het stijf word?

zo ja, hoeveel cm?

Hoe groot moeten de borsten zijn?

kont of borsten?

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt?

Zou je het erg vinden als ze  niet zo goed pijpt?

En zou je het haar vertellen?

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof (Deze tekst is verwijderd in verband met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil? 

Wat als hij nie kreunt?

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))?

Enkele tips voor meisjes tijden seks?

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks?

 

Dat is alles, btw ik ben een meisje 14 jaar en nog maagd dus de vragen zijn gewoon voor later yk :)
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 9: plaats geen onnodige sexuele details.


12 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Word je lul echt groter als het stijf word? Ja

zo ja, hoeveel cm? Goh hangt af van persoon tot persoon

Hoe groot moeten de borsten zijn? Maakt niet echt uit, wel niet helemaal plat ofzo

kont of borsten? Borsten 

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt? Nee ze moet dragen waarbij ze zich goed voelt

Zou je het erg vinden als ze  iet zo goed pijpt? Nee 

En zou je het haar vertellen? Misschien wel, ja

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof (Deze tekst is verwijderd in verband met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.) ik weet niet, nog nooit geprobeerd

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil? Gewoon zeggen

Wat als hij nie kreunt? Geen probleem, denk ik? Kreunen hangt af van persoon tot persoon 

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))? Gewoon zeggen dat hij zich niet moet schamen om te kreunen 

Enkele tips voor meisjes tijden seks? - 

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks? - 

Reputatie 1
Badge +2

Word je lul echt groter als het stijf word?    ja

zo ja, hoeveel cm?    verschilt per jongen ik persoonlijk heb er ongv 5cm bij

Hoe groot moeten de borsten zijn?  maakt me niet heel erg uit maar het is wel leuk als ze een beetje borsten heeft

kont of borsten? beide

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt?

nee

Zou je het erg vinden als ze  iet zo goed pijpt?

idk

En zou je het haar vertellen?

ik zou vertellen wat ik lekkerder zou vinden

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof

als het niet te grof is dan geil    

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil? 

vertellen ig

Wat als hij nie kreunt?

Dan kreunt hij niet miss hijgt ie alleen je kan 'm niet dwingen geforceerd te kreunen

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))?

idk als ie t gwn fking lekker vind kan ie gaan kreunen

Enkele tips voor meisjes tijden seks?

Idk geen ervaring met seks

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks? - 

 

Badge

Meisje 14)Dus ik zit al lang met dit soort vragen in mijn hoofd maar ik kan moeilijk al die vragen aan een klasgenoot vragen dus ja

Word je lul echt groter als het stijf word? Ja

zo ja, hoeveel cm? Bij mij ongeveer 14 cm

Hoe groot moeten de borsten zijn? Boeit nie heel veel voor mij

kont of borsten? Kont

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt? Nope

Zou je het erg vinden als ze  iet zo goed pijpt? Nee

En zou je het haar vertellen? Misschien 

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil? Idk

Wat als hij nie kreunt? Jongens hoeven nie altijd te kreunen

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))? Ga zelf ook kreunen

Enkele tips voor meisjes tijden seks? Nee

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks? Idk

 

 

Badge

Word je lul echt groter als het stijf word? : ja

zo ja, hoeveel cm? : ligt er aan het kan van 5 tot 15 cm groter worden denk ik 

Hoe groot moeten de borsten zijn? : size doesnt matter

kont of borsten? : kont

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt? : neuh

Zou je het erg vinden als ze  iet zo goed pijpt? : nee want het kan voor beide een eerste keer zijn voorkomen normaal 

En zou je het haar vertellen? : nee want ik snap het wel want miss is het voor de eerste keer 

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof : ik zelf zal het niet doen op deze leeftijd want lijkt me best erg als je in 1 keer keihard gaat slaan en keihard n3uk3n 

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil? : gewoon eerlijk zijn en vertellen wat jij het lekkerst vind 

Wat als hij nie kreunt? : kun je proberen om te zorgen dat hij kreunt 

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))? : door op een gevoelig plek bijvoorbeeld te gaan pijpen dus zijn eikel

Enkele tips voor meisjes tijden seks? : vertel hem wat je het lekkerst vind en als je het niet wilt doen dan hoeft het ook niet 

 

 

Badge +1

(Meisje 14)Dus ik zit al lang met dit soort vragen in mijn hoofd maar ik kan moeilijk al die vragen aan een klasgenoot vragen dus ja

Word je lul echt groter als het stijf word?  Ja dan wordt die zeker groter en harder

zo ja, hoeveel cm?  Die van mij zo’n 6 cm groter (van 14 naar 20 cm)

Hoe groot moeten de borsten zijn? Geen voorkeur

kont of borsten? Sowieso kont, hartstikke geil

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt? Heb ik geen probleem mee

Zou je het erg vinden als ze  niet zo goed pijpt? Nee maar ik vindt het wel erg geil als ze dat wel kan

En zou je het haar vertellen? Nee

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof (Deze tekst is verwijderd in verband met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)  ik hou wel van groffe seks

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil? door een beetje als grap te vragen

Wat als hij nie kreunt? ?

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))?  Idk

Enkele tips voor meisjes tijden seks?  Kreun hard

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks? Dirty talk 

 

Word je lul echt groter als het stijf word? Ja

zo ja, hoeveel cm?17

Hoe groot moeten de borsten zijn? Hoe druk je dat uit? Mag wel groot zijn, sinaasappel ofzo

kont of borsten? Borsten

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt? Zou wisselen

Zou je het erg vinden als ze  niet zo goed pijpt? Nee maar wel jammer

En zou je het haar vertellen? Ja

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof (Deze tekst is verwijderd in verband met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil?  

Wat als hij nie kreunt? Kan je meestal nog wel harder

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))? Hard gaan

Enkele tips voor meisjes tijden seks? Lekker liggen en goed zuigen

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks? Aan de jongen en zich zelf zitten

Word je lul echt groter als het stijf word? jazeker

zo ja, hoeveel cm? mijne gaat van 13 cm naar 19cm

Hoe groot moeten de borsten zijn? zolang dr maar iets zit zijn ze perfect

kont of borsten? ligt aan de grote, bij kleine borsten is het kont. bij grote borsten is t borsten

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt? neej

Zou je het erg vinden als ze  niet zo goed pijpt? neej

En zou je het haar vertellen? ja

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof (Deze tekst is verwijderd in verband met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil?  jaah vinden de meesten juist leuk

Wat als hij nie kreunt? dan moet je vragen, schatje wat vind je nou het aller lekkerste standje

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))? probeer is met zn lul in je een soort van je heupen te bewegen en op en neer gaan

Enkele tips voor meisjes tijden seks? dirty talkkk

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks? klaar komen of kreunen

Reputatie 5
Badge +1

Word je lul echt groter als het stijf word? Ja

zo ja, hoeveel cm? Kan verschillen, sommige hebben dubbele sommige maar een paar cm

Hoe groot moeten de borsten zijn? Zelf maakt het mij vrij weinig uit

kont of borsten? Borsten

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt? Is niet erg maar jezelf tonen zoals je bent kan nooit kwaad

Zou je het erg vinden als ze  niet zo goed pijpt? Nee, waarschijnlijk kun je zoiets leren. Alleen maar leuk om het samen te ontdekken

En zou je het haar vertellen? Ja, in relaties ben je eerlijk naar elkaar

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof? Ik heb geen idee, uitproberen kan geen kwaad

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil? In een relatie ga ik er vanuit dat je alles kan zeggen, zeggen dat je wilt experimenteren kan altijd

Wat als hij nie kreunt? Dan kreunt hij niet, heeft geen rede ofzo

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))? Hard doorgaan

Enkele tips voor meisjes tijden seks? Dirty talk

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks? Kreunen en/of Dirty talk

Reputatie 1
Badge

Word je lul echt groter als het stijf word?Ja

zo ja, hoeveel cm?idk 5 of 6

Hoe groot moeten de borsten zijn? idc

kont of borsten? borsten

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt? nee

Zou je het erg vinden als ze  niet zo goed pijpt? nee

En zou je het haar vertellen?ik zou haar wel tips geven

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof idk i kinda like it(Deze tekst is verwijderd in verband met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil?gwn vragen van hey heb jij ook wel eens behoefte ofz of probeer te vragen van hey ben jij maagt enz verder 

Wat als hij nie kreunt? veel jongens kreune pas als ze komem

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))?gewoon hem late komen

Enkele tips voor meisjes tijden seks?gwn praten

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks?heel diep gaan tijdens het pijpe

Word je lul echt groter als het stijf word? ja

 

zo ja, hoeveel cm? -

 

Hoe groot moeten de borsten zijn? maakt mij niet uit het gaat om het innerlijk van een meisje ( het is niet erg als ze groot zijn?

 

kont of borsten? borsten

 

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt? nee

 

Zou je het erg vinden als ze  niet zo goed pijpt? nee

 

En zou je het haar vertellen? ja zo kan ze er van leren

 

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof (Deze tekst is verwijderd in verband met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.) ?

 

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil? gewoon vragen 

 

Wat als hij nie kreunt? -

 

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))? -

 

Enkele tips voor meisjes tijden seks? -

 

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks?

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Word je lul echt groter als het stijf word? Ja 

zo ja, hoeveel cm? 8 Slap 14,5 Stijf

Hoe groot moeten de borsten zijn? Niet mijn lichaam dus mnu

kont of borsten? Allebei

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt? Nee

Zou je het erg vinden als ze  niet zo goed pijpt? Nee

En zou je het haar vertellen? Nee

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof (Deze tekst is verwijderd in verband met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.) Snap de vraag niet

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil?  Doen

Wat als hij nie kreunt? Dat hoeft niet

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))? Laat hem maar is goed komen

Enkele tips voor meisjes tijden seks? Nee Is Nee dus als jij niet meer wilt stopt die. Probeer als hij in je Vagina misschien je Clitoris aan te raken dan kom jij misschien ook

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks? Verschilt aan persoon

Dat is alles, btw ik ben een meisje 14 jaar en nog maagd dus de vragen zijn gewoon voor later yk :)
 

Word je lul echt groter als het stijf word? Ja

zo ja, hoeveel cm? Slap 6 stijf 13

Hoe groot moeten de borsten zijn? klein tot iets boven gemiddeld

kont of borsten? Kont 

Vind je het erg als ze push up draagt en in het echt ze kleinere borsten heeft dan dat het lijkt? nee

Zou je het erg vinden als ze  niet zo goed pijpt? totaal niet ik vind elke seconde lekker

En zou je het haar vertellen? nvt 

Wat vinden jongens van grof seks maar dan nie te grof (Deze tekst is verwijderd in verband met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

Hoe zo ik hem vertellen dat ik zn soort seks wil? weet niet

Wat als hij nie kreunt? Weet niet

Hoe laat ik hem kreunen (fk leuk als hij kreunt;))? ​​​​​​ zelfde als zin erboven

Enkele tips voor meisjes tijden seks?  in algemeen niet, voor mijzelf gedomineerd worden door mooie meisjes

wat is het leukst da een meisje kan doen tijdens seks? ik wil gedomineerd worden door meisjes

 

Reageer