Vraag

vraag voor jongens

  • 28 February 2020
  • 6 reacties
  • 219 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben zelf een jongen van 12 jaar, en me piemel is bijna de hele dag stijf, ben ik de enige??😅en ik heb nog steeds geen natte droom gehad maar bijna iedereen heeft dat al gehad op hun 12de. En denken andere van 12 ook de hele dag aan meiden en seks en kijken die ook veel seks films? Ik wil graag weten of ik de enige ben.


6 reacties

Heyy

Je bent zeker niet de enige die graag seksfilms kijkt en veel aan meiden denkt hoor! Pubertijd is nu eenmaal zo. Ik ben ondertussen 14 en heb ook nog geen natte droom gehad. Sommigen zeggen dat dat is omdat ik aftrek, heb geen idee of het echt zo is.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Kaas123

Reputatie 2
Badge +1

Bedankt kaas123 

Het is heel normaal dat je geen natte droom hebt gehad, als je genoeg zaadlozingen hebt dan krijg je dat niet.

 

                                                   ♡JustEmma♡

Badge +1

Hey ik ben 13 en ik heb bijna elke dag ook wel een stijve dus dat is gewoon normaal en ik heb ook nog geen natte droom gehad

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb ook nog geen natte droom gehad hoor en ben nog niet zolang 13. Maar ik heb alleen een stijve als ik ga rukken. Maar gelukkig zie ik vaak naakte jongens en meisjes van rond m’n leeftijd. En als ik dan naakt in bed lig dan fantaseer ik wel over hun

Ohw lieve schat, maak je daar maar geen druk om, ik heb het ook nog niet gehad, en heel mss nooit gemerkt😂

Reageer