Vraag

vraag voor de dames

  • 1 May 2023
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat maakt iemand nou interessant, dus op welke wanneer moet iemand jullie aanspreken om “hem” interessant te maken?

 

Onnodige quotes verwijderd


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Naja, ik weet niet of er een specifieke formule is om iemand interessant te maken. Een eerste indruk is een combinatie van zoveel dingen.  Uiterlijk, non-verbaal gedrag en gevoel. Binnen twee seconden is de eerste indruk al gemaakt en na 30 seconden is die eerste indruk volledig gevormd. 

 

De enige tip die ik je kan geven is, wees niet té basic maar maak er ook niet een al te groot ding van. Houd het casual en doe niet overmatig moeite zegmaar. Doe gwn chill, introduceer jezelf, knoop een gesprekje aan, en als je ze interessant vindt, zal ze daarin meegaan.

 

Maar doe je niet anders voor dan je bent. Daar heb je uiteindelijk niks aan en prikken ze meestal wel doorheen. Maar een ontwapende glimlach doet t meestal wel goed tho.

 

 

Groetjes,

xIlse

 

@xIlse 


thanks Ilse, eindelijk inzicht:] 

Reputatie 4
Badge +2

Soms is het erg fijn om meisjes (dames volgens jou goede woordkeuze btw.) een naam te geven op de mooie punten van hun lichaam ( als je begrijpt wat ik bedoel) maar soms kun je ze beter gwn bij hun naam noemen en complimenten geven, want uit ervaring spreek ik, anders klink je een beetje als een p3d0..  

@Isabellie 

Reageer