Vraag

vraag voor de boys, seks met familie?

  • 10 October 2021
  • 7 reacties
  • 2412 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hebben jullie ooit al eens je neef, broer… gepijpt of afgetrokken? En is dit normaal? Zelf heb ik al eens mijn neef gepijpt, en hij mij ook. Is dit raar?
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9:  onnodige seksuele details.


7 reacties

Hey!

Ik ben een meisje, maar dit is niet normaal! 

Badge

Hey @user-anoniem ,

 

Ik ken meerdere personen die dit doen. Persoonlijk vind ik het ook niet raar, maar als jullie allebei het fijn vinden zou ik zeggen ga lekker door. 

 

Gr

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb het ook wel eens gedaan met een neef, dus ik zou zeggen: ja, dat kan gewoon.

MVG,

TheMusicDude

Badge

Hebben jullie ooit al eens je neef, broer… gepijpt of afgetrokken? En is dit normaal? Zelf heb ik al eens mijn neef gepijpt, en hij mij ook. Is dit raar?
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9:  onnodige seksuele details.

niks mis mee

 

Reputatie 7
Badge +9

Ehh, sorry maar

Dit is incest, dit is illegaal. Ik raad jou af om dit te doen ivm met de wet. 
Je kan jou en jouw neef in de problemen brengen en daarnaast kan het jullie relatie verpesten.

Als je toch door blijft gaan, maak zo min mogelijk contact met sperma van elkaar, zo voorkom je soa’s. 

Reputatie 1
Badge +3

Hey, ik ben een jongen van 17

 

mn neef en ik probeerde vroeger alles samen uit.

nu begin ik wat dingen te doen met m’n broertje.

 

ik zelf vind dit gewoon Nice als hetero jongen maar als je gay bent kan het wat gekker zijn

Reputatie 7
Badge +5

Mijn oudere broer heeft mij leren aftrekken hij heeft het bij mij voorgedaan en ik heb mijn broertje leren aftrekken en soms vraagt hij het nog wel eens om het bij hem te doen maar meer niet ik ga hem niet pijpen ofzo

Reageer