Vraag

vraag voor de boys over een stijve tijdens gym


Reputatie 1
Badge

Hey ik ben 13 jaar en best een grote penis tijdens gym krijg ik vaak een stijve dat zien alle meisjes en dan voel ik me heel onzeker dus mijn vraag is hoe zorg ik er voor dat hij minder zicht baar is of dat ik geen stijve meer krijg (mijn penis is slap 12,5 en stijf dus 17,4


10 reacties

Reputatie 2
Badge +1

oVeRsizEd tShiRt

Reputatie 7
Badge +19

aan stomme dingen denken, donkere broek dragen, broek dragen die niet rekt, je handen er voor doen, gaan zitten, stukje lopen zodat het weg gaat, idk verder

Heyy

 

Probeer geen aandacht aan de erectie te geven en gewoon een beetje normaal denken aan bijvoorbeeld dingen die je nog moet doen voor school etc. Verder werken de tips die jaivy geeft denk ik ook goed

 

Groetjes van mij!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Anoniem2346, 

 

Dit lijkt mij een heel vervelend probleem, maar ik zou gewoon de tips van Jaivy opvolgen, het gaat vanzelf weer weg, alleen hoe komt het dat jij een stijve krijgt, is er misschien iemand die jij leuk vind, want ik heb ook wel vaak een stijve, maar dat komt, omdat ik iemand leuk vind. 

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Reputatie 1
Badge
overbodige quote verwijderd KT

Hey nee man ik vind eigelijk niemand echt leuk naar met gym dragen meisjes wel strake broekjes en topjes enzo 

er staan al erg veel goeie tips hierboven. je zou ook een wat ruimere broek kunnen dragen of een wat langer t-shirt. verder ja, gewoon je arm ervoor houden en proberen zo min mogelijk naar die meiden te kijken.

Reputatie 1
Badge

Heel erg bedankt allemaal voor deze chillen tips 

Badge

Hey ik ben 13 jaar en best een grote penis tijdens gym krijg ik vaak een stijve dat zien alle meisjes en dan voel ik me heel onzeker dus mijn vraag is hoe zorg ik er voor dat hij minder zicht baar is of dat ik geen stijve meer krijg (mijn penis is slap 12,5 en stijf dus 17,4

Sorry maar ik geloof dit niet

Reputatie 7
Badge +5

Geloof er ook niet zoveel van

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben 13 jaar en best een grote penis tijdens gym krijg ik vaak een stijve dat zien alle meisjes en dan voel ik me heel onzeker dus mijn vraag is hoe zorg ik er voor dat hij minder zicht baar is of dat ik geen stijve meer krijg (mijn penis is slap 12,5 en stijf dus 17,4

Sorry maar ik geloof dit niet

Oké maar het is toch echt zo ik vind het best vervelend dat je dit zegt want ik voel me al heel onzeker over mij penis lengte en dan zag je dat 

Reageer