Vraag

Vraag toompje

  • 17 March 2022
  • 7 reacties
  • 403 Bekeken

Badge

Yo ik ben een 12 jarige jongen,

 

Ik was dus gewoon aan het aftrekken. En kwam erachter dat ik mijn huid niet helemaal tot aan de rand kan trekken. Is dat normaal op deze leeftijd, of is mijn toompje tekort en hoe kan je dat zien?

 


7 reacties

Badge

En mijn toompje is roze

Reputatie 2
Badge +1

Ja, ik heb dat ook. Het komt vgm wel vaker voor, maar als ik jou was zou ik even naar de huisarts gaan. Die zegt dan of het vanzelf overgaat. Anders kan je zo'n speciaal zalfje kopen en dan gaat het ook over. Geen zorgen. 

Badge

Hoi,

Dat is gewoon normaal. Ik kon hem pas helemaal naar achteren halen toen ik 13 was. Het kwam opeens in 2 dagen.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 4.

Groetjes,

W.

Badge

Hoi,

Dat is gewoon normaal. Ik kon hem pas helemaal naar achteren halen toen ik 13 was. Het kwam opeens in 2 dagen.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 4.

Groetjes,

W.

Bedoel je met een erectie?

 

Reputatie 1
Badge +2

Yo ik ben een 12 jarige jongen,

 

Ik was dus gewoon aan het aftrekken. En kwam erachter dat ik mijn huid niet helemaal tot aan de rand kan trekken. Is dat normaal op deze leeftijd, of is mijn toompje tekort en hoe kan je dat zien?

 

Hai dit is heel normaal had ik ook je moet hem gwn een beetje uitrekken door steeds wat verder naar beneden te gaan (duurt een aantal weken/dagen) gwn tijdens het aftrekken en met wat spuug zodat hij wat makkelijker over je eikel kan bewegen. S6!

Badge

Yo ik ben een 12 jarige jongen,

 

Ik was dus gewoon aan het aftrekken. En kwam erachter dat ik mijn huid niet helemaal tot aan de rand kan trekken. Is dat normaal op deze leeftijd, of is mijn toompje tekort en hoe kan je dat zien?

 

Hai dit is heel normaal had ik ook je moet hem gwn een beetje uitrekken door steeds wat verder naar beneden te gaan (duurt een aantal weken/dagen) gwn tijdens het aftrekken en met wat spuug zodat hij wat makkelijker over je eikel kan bewegen. S6!

Kan hij dan niet schuren? Is jouw toompje ook te kort?

 

Reputatie 1
Badge +2

Yo ik ben een 12 jarige jongen,

 

Ik was dus gewoon aan het aftrekken. En kwam erachter dat ik mijn huid niet helemaal tot aan de rand kan trekken. Is dat normaal op deze leeftijd, of is mijn toompje tekort en hoe kan je dat zien?

 

Hai dit is heel normaal had ik ook je moet hem gwn een beetje uitrekken door steeds wat verder naar beneden te gaan (duurt een aantal weken/dagen) gwn tijdens het aftrekken en met wat spuug zodat hij wat makkelijker over je eikel kan bewegen. S6!

Kan hij dan niet schuren? Is jouw toompje ook te kort?

 

Ik kreeg hem niet over mijn eikel dus ik begon elke dag hem voorzichtig een beetje uit te rekken door hem voorzichtig naarbeneden te duwen (niet te ver ) nu kan hij er wel overheen 

Reageer