Vraag

vraag over spoelen

  • 16 January 2021
  • 4 reacties
  • 490 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey heb sinds kort een vriendje (ben gay) en heb hem al een keer gepijpt, maar we willen meer, bijvoorbeeld anale seks, is het handig om te spoelen en hebben jullie andere oplossingen?


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Wow ik ben ook 15 maar weet niet of ik gay ben denk het niet. Spoelen lijkt me wel slim. Mij lijkt iemand pijpen ook wel een keer leuk maar ik heb niemand:(

Ik denk dat anaal zeer lastig is en volledige vertrouwen vraagt.  dus overleg goed en over dat spoelen zoek het gewoon lekker op. 

dag, google

Ja dat zou k wel doen. Ik zou ook glijmiddel gebruiken zodat t wat soepeler gaat. Veel plezier haha

Ik heb even onderzoek gedaan. Regelmatig je anus spoelen is niet erg verstandig. Het spoelt namelijk ook goede bacteriën weg en verstoort zo je darmflora en het vergroot de kans op soa’s omdat het het slijmvlies irriteert. Daarom is het niet gezond om dit vaak te doen. Er wordt aangeraden om gewoon een (half) uurtje van te voren goed naar de wc te gaan. Dan zal er weinig tot geen ontlasting meer aanwezig zijn in het onderste deel van de darm. Maar er is natuurlijk altijd nog een kans dat je nog wat tegenkomt. Daarom is het misschien verstandig om gewoon condooms te gebruiken. En niet alleen voor eventuele poepresten maar ook gwn voor soa's. Condoom is dus gwn frisser en veiliger.

Gebruik zeker genoeg glijmiddel om pijn te voorkomen  en ook om te zorgen dat de condoom niet scheurt.

Reageer