Skip to main content

vraag over seks

Forum|alt.badge.img

hey,

Ik ben mijn bf willen allebij graag seks en worden geil als we aan elkaar denken maar we vinden dat we nog een beetje te jong zijn (13j) wat moeten wij doen pls help.

Als jullie tips hebben voor de eerste keer ofzo zijn die ook zeer welkom.

Ik heb een vraagje… veel mensen hier op het forum hebben al seks gehad maar waar en waneer doe je dat dan best want mijn ouders zijn altijd thuis

alvast bedank voor jullie hulp

groetjes anoniem  xx

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 10 maart 2025

wilt er niemand antwoorden???

ervaringen delen mag ook altijd :)

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 10 maart 2025

Hey,

Ik snap wel de drang die je wss hebt, maar misschien is het beter om eerst te beginnen met tongen en wat andere dingetjes dan meteen seks. Maar dat is natuurlijk mijn mening.  Heb je al eens gelogeerd bij elkaar dan is het normaler ook voor je ouders zeg maar dat je blijft slapen. Misschien kan je bij hem thuis? Maar een ideetje hoor

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 13 maart 2025

Oke danku, nog iemand?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 13 maart 2025

Hey, 17-jarige meid hier. Geloof me, heb geen seks als je 13 jaar bent. Ik weet dat je op die leeftijd je al volwassen voelt, maar dat ben je nog verre niet (ik ook niet haha). Toen ik 16 was hoorde ik meiden, van mij leeftijd, praten in de kleedkamer op school over hun seksleven. Klink heel leuk maar je verliest daardoor je zelfrespect en zelfcontrole (letterlijk iedereen zag hun niet meer voor hun persoonlijkheid maar voor hun bodycount, sorry maar zo gaat het leven als een meisje😔). Op 13 jarige leeftijd zoenen is begrijpelijk. Maar seks gaat te ver vind ik. Ik zeg niet “heb geen seks”, ik wil je alleen waarschuwen. Er zijn allerlei dingen waarover je nog moet leren: de pil, condoom omdoen, morning after pill etc (leer je op school of zoek het op het internet). Als je seks wil hebben is het jouw keuze, maar denk er goed over na. Stay safe

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 13 maart 2025

Danku😊, het gaat zeker nog niet gebeuren hoor ik vind ons ook veel te jong

Bedankt om te antwoorden 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen