Vraag

Vraag over randen onderbroek

  • 29 August 2023
  • 6 reacties
  • 1031 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

Vaak als ik een brazilian slip draag zie je de randen hiervan door mijn broek heen.

Ik zie dit ook regelmatig bij andere meiden

Maar ik ben nou benieuwd, wat vinden jullie hier nou van? Mooi of juist lelijk?

En als je een meisje bent, heb jij dit ook wel eens? En vind je het erg of niet?

Ik heb ook wel eens gehoord dat jongens hier opgewonden van worden, worden jullie dit ook wel eens hier van?

 

Alvast bedankt voor het antwoorden :))


6 reacties

Heyy

Dat is normaal hoor dat heb je altijd bij slipjes en hipsters en zelfs soms bij strings ook.

 

Ik zie het idd ook bij veel meiden maar vind het zelf alleen maar leuk om te zien en vind dat meiden gewoon een slipje moeten kunnen dragen als ze dat willen, je krijgt dan randjes van je slip in je broek maar so be it.

 

Ik heb dit zelf ook wel omdat ik voornamelijk slipjes en hipsters draag en vaak ook met dikkere randjes. Ik geef er zelf niks om als je mijn sliprandjes kunt zien in een broek of legging. Het is mooi en als andere meiden of jongens er naar willen kijken laat ze lekker.

 

Ik snap wel dat jongens daar opgewonden van kunnen worden want ik word er zelf soms ook opgewonden van als meiden naar mijn sliprandjes kijken of als een meisje erge sliprandjes heeft

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Vaak als ik een brazilian slip draag zie je de randen hiervan door mijn broek heen.

Ik zie dit ook regelmatig bij andere meiden

Maar ik ben nou benieuwd, wat vinden jullie hier nou van? Mooi of juist lelijk?

En als je een meisje bent, heb jij dit ook wel eens? En vind je het erg of niet?

Ik heb ook wel eens gehoord dat jongens hier opgewonden van worden, worden jullie dit ook wel eens hier van?

 

Alvast bedankt voor het antwoorden :))

Dat je jouw onderbroek randen kan zien is juist geil

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Lissaaa.x,

Maar ik ben nou benieuwd, wat vinden jullie hier nou van? Mooi of juist lelijk?

Ik heb ook wel eens gehoord dat jongens hier opgewonden van worden, worden jullie dit ook wel eens hier van?

Ik vind het zeker mooi bij meiden, ik word er niet perse opgewonden van maar ik snap zeker dat anderen er opgewonden van kunnen worden.

Groetjes, @Monkeyboy69

 

Reputatie 3
Badge +1

Nog andere die willen antwoorden?

Reputatie 1

Daarom draag ik meestal vetrstrings of invisible brazillians....zie je ook nix

 

Reputatie 7
Badge +8

Ik draag echt van die oma boxers en je ziet het nog. Het iriteert me zo erg en soms loop ik er de hele dag mee en niemand zegt iets. Voor mij is het vooral een iritatie punt. Maar daarom draag ik van die no seam dingen zodat er geen randen zijn. 

Ik kan snappen met wat fantasie dat mensen het leuk vinden om te zien maar ik heb dat niet. En ik hoop ook serieus dat niemand opgewonden is geraakt terwijl ik me dood erger over m'n onderbroek. 

Reageer