Vraag

Vraag over klaarkomen

  • 7 May 2023
  • 8 reacties
  • 558 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

kan een jongen eigenlijk klaarkomen bij het zwembad en een stijve krijgen 


8 reacties

Badge

Een jongen kan altijd een stijve krijgen. Dat gebeurt soms heel onverwachts zonder dat je het wil. Ik mag hopen dat er geen jongens zijn die klaarkomen in het zwembad zelf want dat zou echt vies zijn. Ik zelf doe dit iig niet en denk dat er niet veel jongens zijn die dit wel doen.

Badge

Ma ja idd we krijge vaak een stijve ben zelf 15 en mindert nu ook wel weer. En ja we kunnen ook onderwater klaarkomen. Of ja bij het zwembad maar het lijk me raar om bij het zwembad aan de zijkant te staan rukken

Reputatie 7
Badge +17

Euh, ja. Waarom zou dat niet kunnen? Of het handig is om te doen is weer wat anders.😂

Reputatie 7
Badge +9

Tja het kan. Niet of het handig is zegmaar😬

Reputatie 7
Badge +5

Ja waarom niet!

Reputatie 2
Badge +1

Een jongen kan altijd een stijve krijgen. Dat gebeurt soms heel onverwachts zonder dat je het wil. Ik mag hopen dat er geen jongens zijn die klaarkomen in het zwembad zelf want dat zou echt vies zijn. Ik zelf doe dit iig niet en denk dat er niet veel jongens zijn die dit wel doen.

Dat gebeurt dus wel 

Maar verwacht je ook als daar allemaal leuken meiden rondlopen

Badge

het kan wel maar het is heel vies en ongepast om in een zwembad klaar te komen.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi. Het klaarkomen kan wel,maar niet vanzelf lijkt me. Zou ook niet echt oké zijn vind ik dan.  Een erectie kan idd onverwacht komen,  soms heel lastig. 

Groetjes liefs Tartan X

Reageer