Skip to main content
Vraag

Vraag meisjes gluren

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen van 14 en ik vraag mij af zijn er meisjes die richting jongens hun geslachtsdeel kijken enz want ik wil niet raar lijken maar ik doe het wel eens bij meisjes als ze het niet door hebben maar dus doen meisjes dat ook?

12 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 168 reacties
  • 12 maart 2025

Soms is niet zo leuk als jongs naar je kijken dan staren zo naar borsten   ik heb ėėn gehad toen jongen pakte mij zo borsten🍒 vast was in zwembad van achteren  hij beweerde dat ik op zijn vriendin leek  ik was net op tijd hij wilde zijn hand  al mijn bikini topje doen  ik heb toen goede klap geven an schop tussen ballen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 12 maart 2025
Sannelief schreef:

Soms is niet zo leuk als jongs naar je kijken dan staren zo naar borsten   ik heb ėėn gehad toen jongen pakte mij zo borsten🍒 vast was in zwembad van achteren  hij beweerde dat ik op zijn vriendin leek  ik was net op tijd hij wilde zijn hand  al mijn bikini topje doen  ik heb toen goede klap geven an schop tussen ballen 

Ik begrijp dat je dat niet leuk vind maar als er meisjes zijn die expres inkijk hebben dan kan ik het niet ontwijken maar ik zal nooit een meisje blijven aanstaren of aanraken want dat wil niemand ongewenst

• 0 reacties
  • 13 maart 2025

Ja als da grote bobbel is wel, anders niks te zien 

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 277 reacties
  • 13 maart 2025

Soms

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 13 maart 2025
Cutiegirl schreef:

Ja als da grote bobbel is wel, anders niks te zien 

shit kheb altijd boner haha

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 13 maart 2025
Puckmeisje schreef:

Soms

hoe kijk je dan?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 168 reacties
  • 13 maart 2025

Ranoniem

Je wilt zegen dat ik zelf om heb gevraagd nou mooi niet ik mag zelf bepalen wat ik aan doe voor kleinding 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 13 maart 2025

Dat heb ik niet gezegd maar er zijn mensen die dat expres doen voor aandacht.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 31 maart 2025

ik kijk wel soms maar er is niet vaak iets te zien

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 277 reacties
  • 31 maart 2025

Gewoon een blik en als ik dan een bobbel zie denk ik…: hmmm… interesting…

of bij niet leuke gasten: IEWWWWW

(ja sorry niet heel eerlijk maar zo gaat dat)

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 168 reacties
  • 31 maart 2025

Ja dat doen ze allemaal en ook jongens kijken onze borsten 🍒dan zie bij de meeste wel bobbel krijgt als leuk jurkje👗 of topje 👚aanhebt 

Pandamagic
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 1 april 2025
Ranoniem schreef:

Ik ben een jongen van 14 en ik vraag mij af zijn er meisjes die richting jongens hun geslachtsdeel kijken enz want ik wil niet raar lijken maar ik doe het wel eens bij meisjes als ze het niet door hebben maar dus doen meisjes dat ook?

Soms per ongeluk maar dan heb ik het snel dood (ik doe het niet bewust ik staar soms per ongeluk en dan ook weleens per ongeluk naar een geslachtsdeel).

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen