Vraag boys only

  • 20 August 2015
  • 16 reacties
  • 2300 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 13 jaar en trek mezelf elke dag wel af mijn ouders weten dat niet en ik vroeg me af of julie ouders het wel weten als je aftrekt

16 reacties

Je ouders deden dat ook toen ze zo oud als jou waren, dus ga er maar van uit dat ze wel degelijk weten dat je masturbeerd.
dat d8 ik eers ook mr toen kwam m'n vader met zijn "toen ik nog Jong was verhalen"
mijn ouders weten het niet maar ik denk dat ze wel iets vermoeden we (mijn vriendje en ik) proberen altijd zo zacht mogenlijk te zijn maa ik denk dat ze her wel horen als hij me net gepijpd heeft
ik hou het liever voor mezelf 
Bijna alle ouders weten wel dan hun zoon/dochter op die leeftijd masturbeert 
Ik heb goede ouders die mij toen k 12 was al comfortable wilden makwn want we hadden erover wat seks betekend enzo want ik vroeg dat en mijn moeder zei toen heel random iets als "sommige jongens gaan ook met hun piemek spelen snachts in bed. Dit is niet erg hoor iedereen doet het. Pappa deed dat vroefer ook." en mijn vader zo beetje awkward knikken haha.

Maar mijn ouders weten het volgens mih niet maar ik weet dat ze het niet erg zouden vinden ALS ik t ded
Geen idee of die van mij het weten, maar zal best wel 🙂. Ook als je het iemand vraagt en ze zeggen dan nee, dan liegen ze gewoon. Het is ook iets waar je niet zomaar over begint.
Ik "ruk" mij ook zeker af. Maar ik heb er geen behoefte aan dat mijn vader het weet. 😛
Kijk je hoeft het ook niet tegen je ouders te vertellen. Maar je ouders zijn echt niet gek, die deden dat vroeger ook en weten dus echt wel dat hun kind dat ook doet. Als jullie later kinderen hebben die 13 jaar oud zijn weet je toch ook dat die masturberen.
Ik heb het er nooit met ze over maar ze weten het echt wel.
Mijn moeder weet het ze heeft me zelfs een aantal keer betrapt
Ik denk dat jouw ouders wel begrijpen dat je rond die leeftijd masturbeerd. Je hoeft ze daar niks over te vertellen 😃 Ik vertel het ze ook niet. Suc6
Alle oudere weten het.
Allemaal
Ik weet zeker dat elke jongen vanaf jouw leeftijd met regelmaat mastrubeert, en geloof me jouw vader was ook ooit een tiener! Ik weet wel zeker dat mijn ouders weten dat ik mastrubeer, heb het nog nooit met ze erover gehad tho, lijkt haast wel een taboe. Ach ja is eigg doodnormaal
Waarschijnlijk deden je ouders het zelf op jouw leeftijd dus waarschijnlijk weten ze het al!!!
Badge

nee

Reageer