Skip to main content
Vraag

Vraag aan meisjes ..Likken , vingeren en of piemelen?

• 4 augustus 2024
  • 2 reacties
  • 526 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey meisjes,

Als HETERO jongen met een BBC wil ik toch graag weten MEIDEN  ..hoe jullie tot ORGASME het best komen!? 😜

1#  Likken , vingeren  of beffen  hoe moet een jongen dat doen met zijn tong en of mond? Is de clitoris stimuleren ook lekker en belangrij

Speed, duur , hard of soft  en   variatie.

2# Met penis van de jongen voorkeur S maatje klein en dun of  XL groot en dikke pik. Mischien een medium gemiddelde 14 cm erectie ?

Diep  hard pompend neuken of  zachtjes erin en eruit? Hoelang 10-20-30 of 60 minuten penetreren . Mag de jongen na te hebben geejaculeerd met een korte pauze,   qeer doorgaan voor nog een keertje of toch  liever niet!

3# Hoe ziet de ideale jongen lichamelijk fysiek uit kies je voor een aantrekkelijke boy met een cute face of mag een nerd ook goed genoeg zijn..

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 31 reacties
  • 29 maart 2025

Hey meisjes,

Als HETERO jongen met een BBC wil ik toch graag weten MEIDEN  ..hoe jullie tot ORGASME het best komen!? 😜

1#  Likken , vingeren  of beffen  hoe moet een jongen dat doen met zijn tong en of mond? Is de clitoris stimuleren ook lekker en belangrijk  likken denk ik, gwn tong en clit stimuleren( geen ervaring)

Speed, duur , hard of soft  en   variatie.

2# Met penis van de jongen voorkeur S maatje klein en dun of  XL groot en dikke pik. Mischien een medium gemiddelde 14 cm erectie ? maakt ni veel uit gwn niet te groot want dat doet pijn denk ik (geen ervaring)

Diep  hard pompend neuken of  zachtjes erin en eruit? Hoelang 10-20-30 of 60 minuten penetreren . Mag de jongen na te hebben geejaculeerd met een korte pauze,   qeer doorgaan voor nog een keertje of toch  liever niet! hangt ervan af of ik zin heb denk ik  30minuten lijkt me goed , na de pauze verder doen denk ik ( geen ervaring)

3# Hoe ziet de ideale jongen lichamelijk fysiek uit kies je voor een aantrekkelijke boy met een cute face of mag een nerd ook goed genoeg zijn.. moet gwn een leuk karakter hebben en moet lief zijn

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 504 reacties
  • 29 maart 2025

​@Bareassboy14 Heel goed dat je tips vraagt om een meisje een orgasme te geven. Je bent een heer.

Toch iets over dat penetreren: als je een meisje 60 minuten penetreert heb jij spierkramp en ligt zij in slaap van de verveling. Zelfs 10 minuten penetratie is heel onwaarschijnlijk. Het duurt echt niet lang en een meisje heeft andere dingen nodig om klaar te komen. Vingers en tong zijn hiervoor nodig, piemelen (wat een leuk woord, btw) is vooral fijn voor de jongen maar als je het goed timet, kan ook zij erdoor klaarkomen. Het zorgt vooral voor een heel bijzondere uitwisseling van energie en intimiteit.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen