Vraag

vraag aan alle besneden jongens

  • 19 June 2023
  • 14 reacties
  • 575 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hallo jongens, je hoort en leest overal dat je je eikel niet met zeep moet wassen. Ik ben niet besneden en heb zelfs nog een lange tuitje ook als ik een stijve heb is m’n eikel nog helemaal bedekt. Maar ik vroeg me af hoe het zit met jongens die wel besneden zijn al was je je hoofdharen of bovenlichaam dan komt er toch zeep op je eikel. Altijd als ik me douche trek ik m’n voorhuid terug en was ik m’n eikel thuis, bij gym en op de sportclub dus die van mij is altijd schoon. Heeft iemand hier een antwoord op als jullie begrijpen wat ik bedoel


14 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Aubien,

 

Ik snap eigenlijk niet zo goedwat je bedoelt.

Het is inderdaad slecht om je eikel met zeep te wassen, maar af een toe een drupje kan geen kwaad denk ik.

Wat je als laatste zegt, over het terugtrekken van je voorhuid is volgens mij de beste manier om je eikel schoon te houden.

 

Hoop dat je er wat aan hebt,

Groetjes Ikkuh.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Aubien,

 

ff een vraagje, doe jij je eikel wassen alleen met water afspoelen, zeg maar of niet?

 

Ik ben niet besneden en heb een beetje hetzelfde als jou qua vel als ik het zo hoor en onder de douche doe ik altijd eerst haren wassen 1 keertje en dan doe ik voor de 2e keer shampoo in mijn haar en ga ik die nog niet uitspoelen en ga ik me helemaal inzepen met doucheschuim en dan op het laatst doe ik mijn velletje terug en spoel ik mijn eikel af (ik sta dan niet helemaal onder de douche, maar mijn piemel wel en dan spoelt er ook wel wat doucheschuim en shampoo weg) en ff zo met mijn vingers langs dat randje enzo, je weet wel, maar dan zit ik nog onder het doucheschuim en ik sta op een gegeven moment wel onder de douche, dus ja, dan spoelt er wel schuim over mijn piemel en eikel, zonder dat ik mijn eikel echt was met schuim…..

Na 2e keer haren uitspoelen doe ik conditioner in mijn haar (het lijkt op sperma haha, maar is meer crème-achtig, maar ik had een keertje gemorst met die conditioner bij een vriend onder de douche en zijn moeder dacht dat ik me had afgetrokken...) anyways, daarna ga ik pas doucheschuim afspoelen van mijn lichaam en conditioner in laten trekken en als laatste weer conditioner uitspoelen en dat loopt dan ook over mijn piemel, soms blijft mijn velletje achter dat randje van mijn eikel zitten en dan loopt alles over mijn eikel, maar vaak gaat mijn velletje vanzelf terug.

Het prikt niet aan mijn eikel en het voelt niet raar ofzo, maar idk of het dan verder kwaad kan…

Oh ja, ik doe alles alleen met min blote handen, dus ik gebruik geen spons of washandje ofzo.

Nou ja, misschien weet iemand een antwoord of als je nog iets wil weten lees ik het wel.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben niet besneden maar om antwoord op je vraag te geven, nee. Het kan geen kwaad als er wat shampoo of body wash op je eikel valt (in kleine hoeveelheden) 

Als je je eikel in gaat smeren met conditioner is dat natuurlijk een ander verhaal. Als je teveel zeep gebruikt kan het geirriteerd raken. Dus dat is antwoord op je vraag, zolang je je eikel niet onder het zeep insmeerd zal je oké zijn😂

 

(het lijkt op sperma haha, maar is meer crème-achtig, maar ik had een keertje gemorst met die conditioner bij een vriend onder de douche en zijn moeder dacht dat ik me had afgetrokken...)

 

Lijkt me dus echt zwaar genant😬

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @benebird,

 

Het kan geen kwaad als er wat shampoo of body wash op je eikel valt (in kleine hoeveelheden) 

ah oké, ik merkte er eigenlijk ook niks raars van, vandaar

 

Als je je eikel in gaat smeren met conditioner is dat natuurlijk een ander verhaal

 

eikel insmeren is sws niet nodig, conditie is nog goed 😉

 

Als je teveel zeep gebruikt kan het geirriteerd raken. Dus dat is antwoord op je vraag, zolang je je eikel niet onder het zeep insmeerd zal je oké zijn😂

 

thnx, ik ga het allemaal proberen te onthouden 🙃

 

(het lijkt op sperma haha, maar is meer crème-achtig, maar ik had een keertje gemorst met die conditioner bij een vriend onder de douche en zijn moeder dacht dat ik me had afgetrokken...)

Lijkt me dus echt zwaar genant😬

uhm ja, is het, het was bij mijn vriendje Lev, toen ik voor zijn moeder nog gewoon een vakkenvuller van zijn werk was en we (stiekem) al wel iets hadden. Zijn moeder had later tegen Lev (oh, das niet zijn echte naam) gezegd of ie na het douchen even alles wilde naspoelen en ook wilde kijken of 'die andere jongen’ (that's me) dat ook gewend was om te doen...nou ja, toen wist Lev genoeg en herinnerde zich dat we onder de douche hadden geklooid met die conditioner….en dat waarschijnlijk niet goed weggespoeld hadden….we hadden daarvoor wel goed opgelet of we ons sperma wel goed weg hadden gespoeld… en dan krijg je dit 😂

 

Maar nog even een vraagje: 'wat doet zeep dan eigenlijk met je eikel?'. Ik bedoel, zit er en beschermlaagje op dat je dan ‘oplost’ met zeep ofzo en wordt het dan schraal en wat moet je dan doen, behalve geen zeep meer gebruiken? Met iets insmeren of gwn niks doen?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @benebird

uhm ja, is het, het was bij mijn vriendje Lev, toen ik voor zijn moeder nog gewoon een vakkenvuller van zijn werk was en we (stiekem) al wel iets hadden.

oh god😂

Zijn moeder had later tegen Lev (oh, das niet zijn echte naam) gezegd of ie na het douchen even alles wilde naspoelen en ook wilde kijken of 'die andere jongen’ (that's me) dat ook gewend was om te doen...nou ja, toen wist Lev genoeg en herinnerde zich dat we onder de douche hadden geklooid met die conditioner….en dat waarschijnlijk niet goed weggespoeld hadden….we hadden daarvoor wel goed opgelet of we ons sperma wel goed weg hadden gespoeld… en dan krijg je dit 😂

Wel een grappig verhaal, waarschijnlijk een goede leerles geweest🤣

 

 

Maar nog even een vraagje: 'wat doet zeep dan eigenlijk met je eikel?'. Ik bedoel, zit er en beschermlaagje op dat je dan ‘oplost’ met zeep ofzo en wordt het dan schraal en wat moet je dan doen, behalve geen zeep meer gebruiken? Met iets insmeren of gwn niks doen?

 

Wat er dan gebeurt is dat de huid en je eikel in het algemeen uitdroogd en dat het dan geirriteerd raakt

Het beste wat je kan doen is inderdaad geen zeep meer gebruiken😂 ook geen lotion of weet ik het maar gewoon met lauw warm water omspoelen

 

Weltrusten alvast

 

Reputatie 2
Badge +1

Nou als ik zelf ben wel besneden en ik smeer mijn peimel gewoon in met zeep. ik heb er ook nooit last van gehad gelukkig 😅. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Aubien,

 

ff een vraagje, doe jij je eikel wassen alleen met water afspoelen, zeg maar of niet?

 

Ik ben niet besneden en heb een beetje hetzelfde als jou qua vel als ik het zo hoor en onder de douche doe ik altijd eerst haren wassen 1 keertje en dan doe ik voor de 2e keer shampoo in mijn haar en ga ik die nog niet uitspoelen en ga ik me helemaal inzepen met doucheschuim en dan op het laatst doe ik mijn velletje terug en spoel ik mijn eikel af (ik sta dan niet helemaal onder de douche, maar mijn piemel wel en dan spoelt er ook wel wat doucheschuim en shampoo weg) en ff zo met mijn vingers langs dat randje enzo, je weet wel, maar dan zit ik nog onder het doucheschuim en ik sta op een gegeven moment wel onder de douche, dus ja, dan spoelt er wel schuim over mijn piemel en eikel, zonder dat ik mijn eikel echt was met schuim…..

Na 2e keer haren uitspoelen doe ik conditioner in mijn haar (het lijkt op sperma haha, maar is meer crème-achtig, maar ik had een keertje gemorst met die conditioner bij een vriend onder de douche en zijn moeder dacht dat ik me had afgetrokken...) anyways, daarna ga ik pas doucheschuim afspoelen van mijn lichaam en conditioner in laten trekken en als laatste weer conditioner uitspoelen en dat loopt dan ook over mijn piemel, soms blijft mijn velletje achter dat randje van mijn eikel zitten en dan loopt alles over mijn eikel, maar vaak gaat mijn velletje vanzelf terug.

Het prikt niet aan mijn eikel en het voelt niet raar ofzo, maar idk of het dan verder kwaad kan…

Oh ja, ik doe alles alleen met min blote handen, dus ik gebruik geen spons of washandje ofzo.

Nou ja, misschien weet iemand een antwoord of als je nog iets wil weten lees ik het wel.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Hé MickeyMouse ik spoel m’n eikel(tje) haha alleen met water af ja. Nou een uitgebreide verhaal hoe jij je wast. En ja ik was me ook gewoon met m’n blote handen

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben niet besneden maar om antwoord op je vraag te geven, nee. Het kan geen kwaad als er wat shampoo of body wash op je eikel valt (in kleine hoeveelheden) 

Als je je eikel in gaat smeren met conditioner is dat natuurlijk een ander verhaal. Als je teveel zeep gebruikt kan het geirriteerd raken. Dus dat is antwoord op je vraag, zolang je je eikel niet onder het zeep insmeerd zal je oké zijn😂

 

(het lijkt op sperma haha, maar is meer crème-achtig, maar ik had een keertje gemorst met die conditioner bij een vriend onder de douche en zijn moeder dacht dat ik me had afgetrokken...)

 

Lijkt me dus echt zwaar genant😬

 

 

Thanx man👍

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben niet besneden maar om antwoord op je vraag te geven, nee. Het kan geen kwaad als er wat shampoo of body wash op je eikel valt (in kleine hoeveelheden) 

Als je je eikel in gaat smeren met conditioner is dat natuurlijk een ander verhaal. Als je teveel zeep gebruikt kan het geirriteerd raken. Dus dat is antwoord op je vraag, zolang je je eikel niet onder het zeep insmeerd zal je oké zijn😂

 

(het lijkt op sperma haha, maar is meer crème-achtig, maar ik had een keertje gemorst met die conditioner bij een vriend onder de douche en zijn moeder dacht dat ik me had afgetrokken...)

 

Lijkt me dus echt zwaar genant😬

 

 

Hé benebird hoe weet je dit allemaal?

Reputatie 7
Badge +9

 

Hé benebird hoe weet je dit allemaal?

skills🥶 

En google😔

Reputatie 7
Badge +17

Nou als ik zelf ben wel besneden en ik smeer mijn peimel gewoon in met zeep. ik heb er ook nooit last van gehad gelukkig 😅. 

@ANNONIEM2007 Tja,  iedereen zal er wel anders op reageren en de zaak zal er ook niet afvallen als je wel doet. Het advies blijft gewoon het niet te doen.

we hadden daarvoor wel goed opgelet of we ons sperma wel goed weg hadden gespoeld… en dan krijg je dit 😂

@MickeyMouse lekker awkward weer😂 Ik wel eens echt een ‘kwakje’ laten liggen terwijl ik altijd heel paranoid ben met het spul wegspoelen. Kreeg wel te horen van m’n broer dat ik beter moest schoonmaken. 😂

@Aubien Zoals je nu doucht is gewoon prima. Je hoeft je idd niet druk te maken om een beetje zeep/shampoo dat erop komt.

 

Reputatie 7
Badge +5

Nou als ik zelf ben wel besneden en ik smeer mijn peimel gewoon in met zeep. ik heb er ook nooit last van gehad gelukkig 😅. 

@ANNONIEM2007 Tja,  iedereen zal er wel anders op reageren en de zaak zal er ook niet afvallen als je wel doet. Het advies blijft gewoon het niet te doen.

we hadden daarvoor wel goed opgelet of we ons sperma wel goed weg hadden gespoeld… en dan krijg je dit 😂

@MickeyMouselekker awkward weer😂 Ik wel eens echt een ‘kwakje’ laten liggen terwijl ik altijd heel paranoid ben met het spul wegspoelen. Kreeg wel te horen van m’n broer dat ik beter moest schoonmaken. 😂

@AubienZoals je nu doucht is gewoon prima. Je hoeft je idd niet druk te maken om een beetje zeep/shampoo dat erop komt.

 

Oké thanx tim16

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Aubien,

 

Hé MickeyMouse ik spoel m’n eikel(tje) haha alleen met water af ja.

 

ah oké

 

Nou een uitgebreide verhaal hoe jij je wast. En ja ik was me ook gewoon met m’n blote handen

ja, ik begreep jouw vraag niet 100% dus toen dacht ik ‘ik zal maar stap voor stap uitleggen wat ik doe en hopelijk is het dan duidelijk’

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

 

we hadden daarvoor wel goed opgelet of we ons sperma wel goed weg hadden gespoeld… en dan krijg je dit 😂

@MickeyMouselekker awkward weer😂

 

uhm, ja 🤣, ik heb er in een ander topic nog wat uitgebreider over geschreven

Ik heb wel eens echt een ‘kwakje’ laten liggen terwijl ik altijd heel paranoid ben met het spul wegspoelen.

 

hahaha, ja, soms spuit het waar je het niet verwacht

Kreeg wel te horen van m’n broer dat ik beter moest schoonmaken. 😂

van je broer is nog wel te doen, maar een beetje awkward is het wel 😁

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reageer