Vraag

vraag

  • 5 April 2022
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb even een korte vraag voor jullie, ik heb wel eens een droom waarin ik seks heb met vrienden (ik weet niet of ik haar leuk vind of niet eerlijk gezegd), maar betekenen dit soort dromen dat ik haar dan wel leuk vind? (Het is geen natte droom maar gewoon een seksdroom)


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Jojodegeit !! Misschien moet je aan haar denken wanneer het overdag is.. als je dat gevoel weer heb dan vind je haar leuk!♡

Ik heb het in ieder geval niet maar sommige mensen zeggen dat er een geest of demoon in je wilt dringen..  ik zeg niet dat je dit moet geloven maar gen dat je 't ook weet. Ik had ook ooit 1x een seksuele droom gehad maar toen werden we GEDWONGEN om seks te hebben. Ik vergeet dat nooit meer .. angstig…

Mr byebye!^^

 

Reputatie 5
Badge +3

nee zo'n droom betekent niet meteen dat je haar leuk vind, je spreekt vaak met haar af denk ik want jullie zijn vrienden. Dan is het niet gek dat je dromen daar ook over gaan. Je kunt er wel voor open stellen natuurlijk en eens met een open blik naar haar kijken en misschien dat je er dan achter komt dat je haar leuker begint te vinden. Maar de droom op zichzelf betekent nog niks naar mijn mening.

Reputatie 7
Badge +9

Hey, 

Ik denk zelf dat dit niks betekent, het betekent waarschijnlijk gewoon dat je haar uiterlijk aantrekkelijk vindt ;). Ik zou wel zeggen dat je haar leuk vindt als je vaker over haar droomt over alledaagse dingen, bijv. een droom dat je met haar uit gaat of een droom waar je haar aankijkt in de klas (ik spreek uit ervaring 😆)

Hoop dat dit helpt!

Groetjes, Sano07

Reageer