Vraag

voorwerpen in vagina en ontmaagd pijn

  • 8 May 2022
  • 9 reacties
  • 1723 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii ik heb een vriend en wil graag hem neuken alleen krijg ik wel een lip glos achter kantje erin maar geen deo fles ofzo alleen ik heb geen idee hoe groot je een pik van een 14 jarige moet inschatten hij zij dat hij 16 cm pik had stijf maar is dat dan net zo dik ook als een deo fles want ik weet niet hoe ik moet neuken met iemand als er ook geen deo fles in past en een deo fles heb ik geprobeerd te pijpen maar m’n mond is daar  te klein voor want t past net


9 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hallo :)

Een deo fles is pittig groot en ik denk niet dat een penis dezelfde vorm heeft en het is natuurlijk ook iets heel anders. Experimenteer (als je er klaar voor bent) met degene met wie je seks wilt hebben en zo kan jij uitvinden wat jij lekker vind en wat je partner lekker vind. Je hoeft niet teveel zorgen te maken of het past of dat je goed kan pijpen. Het komt goed. Succes :)

Met vriendelijke groet, c0cootje

Reputatie 5
Badge +3

een deo fles is over het algemeen een stuk groter idd, het is waarschijnlijk voor jullie beide nieuw, dus experimenteer een beetje.

het hoeft niet allemaal meteen goed te gaan, dat is juist het leuke aan experimenteren :)

Okee maar hoe moet ik het ongeveer zien hoe dik een lul is zo dik als een banaan ongeveer 

Dat verschilt heel erg per persoon, de een heeft een lul zo dik als een banaan idd, en  bij een ander is hij iets dunner. Maar je hoeft van een 14-jarige waarschijnlijk niet te verwachten dat zijn piemel veel dikker zal zijn dan een banaan.

Owhh oke heb je tips hoe ik kan uitleggen aan m’n vriend hoe die mij moet vingeren

Owhh oke heb je tips hoe ik kan uitleggen aan m’n vriend hoe die mij moet vingeren

Ja ik weet natuurlijk niet wat jij lekker vind, maar zeg bijvoorbeeld zoiets als: eerst rustige aanrakingen, daarna wat harder mijn clitje strelen en als ik bijna klaarkom met een of 2 vingers hard erin

Badge

Een deo fles is over het algemeen groter dan een piemel. Daarnaast gaat dat er ook moeilijker in dan een piemel. Je moet er voor zorgen dat je ontspannen bent, hierdoor wordt het gat soepeler, en je moet er voor zorgen dat je nat bent. Als dit niet vanzelf lukt kan je speeksel of glijmiddel gebruiken dan glijdt de piemel er zo in. Je ontmaagding heeft vooral met ontspannenheid te maken, want dit zorgt ervoor dat het het minst pijn doet. Veel plezier bij de eerste x

Dus je denkt dat zijn pik net zo groot is als een deo fles? Dat is echt niet het geval hoor en het zal prima passen.

De dikte is waarschijnlijk iets van 3 cm.

Reageer