Vraag

Voorwerp in m'n broek in het openbaar

  • 27 February 2022
  • 2 reacties
  • 570 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi bij deze zou ik graag jullie mening willen

Ik heb eigenlijk al vanaf dat ik 12 was een behoefte om 24/7 met m'n hand in m'n broek rond te lopen. Inmiddels ben ik 17 en doe ik dit alleen nog maar in privé ruimtes.  Wat ik nu wel doe is binnenshuis rondlopen met iets in m'n broek. Bijvoorbeeld begonnen met een sok opgevouwen als een bolletje. Die stop ik dan in m'n broek tussen m'n benen. Niet in m'n onderbroek. Soms een deo bus of een water flesje. Daar mee durf ik in huis wel te lopen. Gewoon zo'n fijn gevoel de hele tijd iets in m'n broek te hebben. Nu wil ik het ook in m'n broek hebben gewoon zodra ik met het openbaar vervoer rijs en buiten loop. Of in de winkel ben. Ik vraag me af of dat, dat mag en niet strafbaar is. Ik zal zelf gewoon normaal lopen en normaal gedragen alleen het kan sommige mensen die toevallig naar m'n benen kijken wel opvallen dat er een dikker bolletje in m'n broek zit bij m'n billen of piemel. Ik raak er wel een paar keer per uur opgewonden van. Nu mijn vraag zou dit dus mogen in het openbaar? En wat vinden jullie hiervan? Hoe zouden jullie reageren als je mij bijvoorbeeld zo ziet lopen met iets in m'n broek?

Laat het alsjeblieft weten alvast bedankt 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heey, 

als jij je er fijn door voelt, lekker doen!

Het lijkt me niet dat dit strafbaar is, en sws gaat politie of wat dan ook toch niet je broek controleren;)

ik zou misschien niet al te grote voorwerpen nemen, en misschien krijg je wel een paar aparte blikken van sommige mensen. 
ik weet zelf niet hoe ik er op zou reageren, als het er uit ziet alsof je een stijve hebt zou ik me wel een beetje opgelaten voelen maar ik kijk eigenlijk nooit naar mensen hun kruis.. 

groetjes,

kwakend1tje

@kwakend1tje 
Thxx, wat bedoel je eigenlijk met je opgelaten voelen? 😅 

Reageer