Vraag

voorhuid vast aan eikel

  • 17 August 2022
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

Badge

Ik ben net 2 dagen geleden 12 geworden, dus ik dacht ik kan het wel hier vragen. Ik kan niet mn voorhuid over mn eikel trekken, het voelt gewoon alsof het vast zit en dat het helemaal niet los zit ofzo. ik heb er niet extreem veel last van maar het is wel een beetje oncomfortabel als ik een stijfe heb. Ik vind het ook een beetje ongemakkelijk om het tegen mn ouders te zeggen, is er iets wat ik zelf kan doen om hem los/losser te maken?

 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Je hoeft je geen zorgen te maken ik ben nu 15 en op je leeftijd kon ik het ook niet zonder pijn er over heen doen. Maar hoe ouder je wordt hoe losser het komt dus het komt goed en het is niet ernstig genoeg om tegen je ouders te vertellen maar mag natuurlijk wel groetjes.

Badge

Je hoeft je geen zorgen te maken ik ben nu 15 en op je leeftijd kon ik het ook niet zonder pijn er over heen doen. Maar hoe ouder je wordt hoe losser het komt dus het komt goed en het is niet ernstig genoeg om tegen je ouders te vertellen maar mag natuurlijk wel groetjes.

 

Bij mij lukt het helemaal niet, niet alleen met pijn

Reputatie 4
Badge +4

Ik denk dat het wel goed komt maar als je er echt niet goed over voelt kan je altijd langs de dokter ofzo gaan het zou ook heel mis kunnen dat je voorhuid te klein is voor je penis maar ik zou het gewoon tijd geven want ik had ook ongeveer het zelfde wat jij hebt 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @quinten12 ,

wat @Vleesstok zegt klopt en ik kon op m'n 12e mijn voorhuid ook niet (helemaal) naar beneden doen. Eerst kon ik dat randje van mijn eikel niet zien en nu wel. Je velletje komt normaal gesproken beetje bij beetje los, bijvoorbeeld door spelen met je piemel/aftrekken.

Gewoon geduld hebben en dan komt het vast wel goed, kijk maar op https://www.allesoverseks.be/wat-als-ik-mijn-voorhuid-niet-over-de-eikel-kan-schuiven

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reageer