Vraag

voorhuid past niet over mijn penis


Reputatie 2
Badge +1

Hallo ik ben woef woef en ik ben een jongen 14 jaar en mijn voorhuid past niet over mijn piemel als die stijf is (mijn piemel is 15,5 cm) ik weet niet of dit normaal is of dat het nog moet groeien maar ik ben een beetje onzeker hier over en denk dak ik mijn penis zal moeten laten besnijden kan iemand me helpen 

mvg woef woef


10 reacties

Dit is hartstikke normaal, om dit te verhelpen kan je je voorhuid trainen door het steeds verder naar achter proberen te trekken elke dag, maar het mag geen pijn doen. Besnijden kan ook, maar het is niet noodzakelijk.

Reputatie 5
Badge +3

als het pijn doet om je voorhuid over je eikel te krijgen als je een stijve hebt, dan zou ik aanraden even langs de huisarts te gaan.

Badge

Een vriend van me had dit ook en die is naar een huisarts gegaan die hem een zalfje heeft gegeven ervoor. Na een paar maanden ging hij er toen hij slap was weer over heen. Dus dat helpt wss ook. Ik zou als ik jou was doen wat @Watashi zegt, het kan nog helpen om het te doen als je onder de douche of in bad bent geweest, want door warm water gaat het soepeler. Als het na 1 of 2 maanden niet beter wordt zou ik toch even naar de huisarts gaan als ik jou was

Reputatie 2
Badge +1

Okay dankuwel voor jullie steun ik was hier heel bezorgd over :))

 

Reputatie 2
Badge +1

ik heb het in bad proberen doen maar hij word alleen maar on stijf als ik het doen en dan lukt het wel ookal ben ik geil

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb nu veel pijn aan de eikel heeft dit er lee te maken 

Reputatie 5
Badge +3

ik zou gewoon even langs de huisarts gaan en het uitleggen, werkt echt het beste

Alleen een probleem met de huisarts is dat het meestal vrouwen zijn toch, en sowieso das hartstikke ongemakkelijk! Ik wou gewoon ff kwijt waarom dit zo moeilijk is.

hee doe rustig aan alle mensen over besneden worden is gewoon gelul, 20% van deze situaties moet dat dus kans is klein. huis arts gaan is kut ik weet hoe je je voelt maar het is best slim om te Doen je voelt je gelijk beter,

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb dat ook. Ik ben nu 16 en ik had het ongeveer anderhalf jaar geleden tegen m'n moeder verteld. Toen waren naar de huisarts geweest. Het was wel ongemakkelijk dat ze er echt naar moest gaan kijken, maar uiteindelijk heeft de huisarts gewoon een zalfje voorgeschreven. Dat moet je dan ff 2 weken lang op je penis smeren en dan komt het wel goed. Geen stress. 

Reageer