Skip to main content

Als ik een stijve heb blijft mijn voorhuid altijd nog rond de eikelmuis zitten. Ik kan hem als hij stijf is ongeveer tot 1/3 bloot (eikel). Na aftrekker kan ik hem voor de helft. Is dit normaal? Hoe is dit bij jullie?

@Anoniem.Boy  dat is bij iedereen anders als het bij je maar geen pijn doet, probeer het anders als je onder de douche staat of in bad. Ik kan bij een slappe en stijve m’n voorhuid makkelijk helemaal naar achteren schuiven

@Anoniem.Boy  

Dat is bij iedereen weer anders.

Bij mij zelf komt eikel helemaal bloot in erectie en in slappe toestand is eikel half bedekt 

Bij mij is mijn eikel altijd helemal bedekt ook al is ie stijf

Bij mij is mijn eikel altijd helemal bedekt ook al is ie stijf

Dit heb ik dus ook altijd al en ik ben er best wel onzeker over. Ik kan de voorhuid wel naar achter schuiven als m’n penis stijf is, maar het zit wel strak dan en kan ook niet soepel op en neer over de eikel. Ga ik hier dan last van krijgen als ik straks seks heb? Moet ik hiermee naar de huisarts? En moet ik me dan laten besnijden? Zou iemand me alsjeblieft me kunnen helpen?

Als ik een stijve heb blijft mijn voorhuid altijd nog rond de eikelmuis zitten. Ik kan hem als hij stijf is ongeveer tot 1/3 bloot (eikel). Na aftrekker kan ik hem voor de helft. Is dit normaal? Hoe is dit bij jullie?

Ik heb dit niet omdat ik besneden ben.

Dit heb ik dus ook altijd al en ik ben er best wel onzeker over. Ik kan de voorhuid wel naar achter schuiven als m’n penis stijf is, maar het zit wel strak dan en kan ook niet soepel op en neer over de eikel. Ga ik hier dan last van krijgen als ik straks seks heb? Moet ik hiermee naar de huisarts? En moet ik me dan laten besnijden? Zou iemand me alsjeblieft me kunnen helpen?

Maak je niet druk, man. Als je je piemel maar schoon kan maken. Als je slap je voorhuid naar beden kan doen en dan je piemel kan wassen onder de douche zit je goed man. Je hoeft helemaal niet je laten besnijden.

Reageer