Vraag

Voorhuid niet van de eikel

  • 19 August 2022
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Badge

Hey ik wil even wat delen. Ik ben 16 en krijg mijn voorhuid niet van mijn eikel. Wat ik ook probeer, heeft iemand tips. Ik durf er niet voor naar de huisarts te gaan.


3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Je moet denk ik wel naar de dokter want je voorhuid is denk ik te klein en dan wordt het verlengt of weggehaald wat je wil 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Gebrukker292j ,

ik kon tot m'n 12e mijn voorhuid ook niet (helemaal) naar beneden doen. Eerst kon ik dat randje van mijn eikel niet zien en nu wel. Je velletje komt normaal gesproken beetje bij beetje rondom los, bijvoorbeeld door spelen met je piemel/aftrekken. Het kan zoals bij jou ook wel eens langer duren, omdat je voorhuid wat nauwer is. Zit jouw velletje in een 'tuutje’ over je eikel en kan je helemaal niks zien van je eikel of is dat draadje waar je velletje mee vast zit aan de achterkant van je eikel tekort misschien?

Bij mij is het vanzelf los gekomen, maar ik heb nog wel dat mijn velletje slap en stijf over mijn eikel zit, alleen kan ik het nu wel helemaal naar beneden doen zonder pijn. Dat vel floept wel vanzelf terug omhoog, maar vind ik niet erg.

Het komt vast wel goed, kijk maar op https://www.allesoverseks.be/wat-als-ik-mijn-voorhuid-niet-over-de-eikel-kan-schuiven

een jongen uit m'n klas had een te kort toompje/draadje en nu is het goed door een sneetje en een neefje van me heeft een zalfje gehad en is nu ook goed.

Naar de dokter is misschien spannend, maar volgens mij mag je gewoon zelf laten zien en misschien ziet de dokter het zo en heb je alleen een zalfje nodig.

Je kunt ook thuis al een paar foto's van je piemel maken (slap en stijf) en vragen of je eerst alleen de foto's mag laten zien, maar ik zou gewoon echt laten zien. Is beste, denk ik en ook in 30 seconden klaar.

Als je nog iets wilt weten vraag je het maar en wil je laten weten hoe het verder gaat? Succes

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 7
Badge +5

Probeer het onder de douche steeds iets verder niet in 1x maar over meerdere dagen verspreid 

Reageer